Letos sem si koupil cosi moto na rozbíjení do lesa. Minulý víkend se mi stala nemilá věc a přerval se onen sekundární převod, čili řetěz. Motorka je jako silniční enduro, ale po silnici s tím jedu tak maximálně pár km do nejbližšího lesa. Samozřejmě vím že by tam asi standardně měl být O-kroužkový řetěz, ovšem vzhledem k tomu že projedu za vyjížďku nezřídka bahnem (viz foto), nejsem si jist jestli by mi tam ty O-kroužky nebyli k prdu a není to vyhazování peněz, protože by stačil třeba "obyč" Crosový řetěz. Nejde mi tak ani o peníze jako o reálný rozdíl životnosti řetězu při tomto zacházení, pokud pak nějaký vůbec je. Praktická zkušenost, testoval někdo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz na Enduro ježděné pouze v terénu?
Já při ježdění zásadně používám samomazné bláto,kde určitě uznáš,že tu není místo pro nějaký mazací oleje,vypadá to asi takto
přebytečný bláto je vytlačováno do tvarů nudliček Po jízdě je dobré to odstranit umytím /NÉ WAPKOU/,nebo aspoň projet velkou kaluží aby se další den mohlo zase jezdit.Já přes zimu moto zásadně nemeju,protože mě to nebaví,koncem roku na mém motu najdeš několik druhů bláta,podle navštívenejch tratí.
Na řetěz petrolej nepoužívám,neohýbám ho do " U " ani " C " a když se mi zdá vytahanej,změřím ho podle doporučení výrobce.
a vyměním.
To Tank,narozdíl odemě,když jede do RO /Rokycan/ tak řetěz kartáčuje