Letos sem si koupil cosi moto na rozbíjení do lesa. Minulý víkend se mi stala nemilá věc a přerval se onen sekundární převod, čili řetěz. Motorka je jako silniční enduro, ale po silnici s tím jedu tak maximálně pár km do nejbližšího lesa. Samozřejmě vím že by tam asi standardně měl být O-kroužkový řetěz, ovšem vzhledem k tomu že projedu za vyjížďku nezřídka bahnem (viz foto), nejsem si jist jestli by mi tam ty O-kroužky nebyli k prdu a není to vyhazování peněz, protože by stačil třeba "obyč" Crosový řetěz. Nejde mi tak ani o peníze jako o reálný rozdíl životnosti řetězu při tomto zacházení, pokud pak nějaký vůbec je. Praktická zkušenost, testoval někdo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz na Enduro ježděné pouze v terénu?
BattleDragon píše: Mambo> Já jsem taky MRDAL!!! Ale imunitu vůči hřebíkům v kolu a přervanýmu řetězu mi to zatím nezaručilo.
Jak to tu překoukávám a najednou se tu píše o PŘERVANÝM řetězu,tak mi napadlo založit" klub trhačů řetězů"Pak koukám zpět a vidím to černé moto v blátě/doufám,že to není ilustrační foto/ tak to na trhače řetězů nevypadá. Nebyl ten řetěz jen rozpojený ve spojce pak na toho trhače stačí ten nejobyčnější řetěz a občas mrknout na spojku/řetězu/
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz na Enduro ježděné pouze v terénu?
Je faktem že sem ten řetěz vzteky zahodil, pač ten večer jsem neměl náladu na zkoumání archeologických nálezů. Takže to třeba mohla být spojka. Ale už když jsem ho tam dával po omytí ohnul jsem ho do "U" v článcích do boku. Doufal jsem že ten potenciál vydrží do konce sezony...