1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tiger 800 nebo xt660z
Já měl za to, že u každé motorky jde poznat výraznější stočení km, když víš, na co koukat.
Jestli je osmistovka Tiger motorka spíš jen na silnici, tak GS je okruhový speciál.
Absolutně nesouhlasím s tvrzením, že jednoválec je lepší v terénu! U dvěstěkilové motorky je dvouválec nebo tříválec daleko, ale opravdu daleko vhodnější jak na silnci, tak i v terénu.
V porovnání těchto dvou motorek je prostě Tiger o třídu jinde.
Naposledy editováno 20.11.2013 08:49:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tiger 800 nebo xt660z
vilemx píše: Luky.> A jéje, další věrozvěst náboženství o jedinečnosti "GS"
Já měl za to, že u každé motorky jde poznat výraznější stočení km, když víš, na co koukat.
Jestli je osmistovka Tiger motorka spíš jen na silnici, tak GS je okruhový speciál.
Absolutně nesouhlasím s tvrzením, že jednoválec je lepší v terénu! U dvěstěkilové motorky je dvouválec nebo tříválec daleko, ale opravdu daleko vhodnější jak na silnci, tak i v terénu.
V porovnání těchto dvou motorek je prostě Tiger o třídu jinde.
myslel tím zcela jistě nového tigra a GS není naboženství ale styl života.A pokud má někdo kladný zkušenosti tak proč je nenpsat.vystřídal jsem mnoho motorek,ale taky bych už neměnil.Je fakt že stoji dadru peněz a proto ji lidi haní neb na ni každý nemá tak vymýšlejí pohádky jak je vše špatně místo aby si přznali že na ni nemaj.Tak bych nevideěl že to je náboženství.Taky bych mohl napsat že Varan byl skvělej,i dr i jawka ale každá ma svoje a když se sčítají plusy a minusy tam najdeš výsledek.Prvně je třeba tu motorku mít a pak teprve hodnotit a ne jen iluzorně se dohadovat co asi umí . A když už tak když se sejde partička ne jen GSáků,ale cestovatelů enduristů,je to většinou banda lií co znají svět,něco projeli a vidí si na špičku nosu a nikomu nevnucují svoje názory jako modlu,jen hají svoje poznané.Tudiž spokojený zákazník svoho stroje o kterém napíše svoje pocity.Nikoli modla,protože většina vyzkoušela jiné stroje než došli ke GS