globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR900RR
11.11.2013 v 23:09
Zdar,
vzhledem k tomu, že mám nabídku na CBR900RR v parádnim stavu za dobrý peníze, ještě k tomu z rodiny, tak uvažuju o tom, že si ho na jaře pořídim. Ale říkám si, jestli těch 130 koní není po GS500E moc. Mohl by mi k tomu někdo, kdo má podobnou zkušenost, nebo na CBR900RR jezdí, jezdil, říct? Je pravda to, co se o ní říká, že je to hodná motorka? Sice jsem na ní jel, ale jen pár km, a s respektem.
Jakou má spotřebu? Počítám něco kolem sedmi litrů?
Dá se na ní rozumně cestovat? Někdo píše, že na starých supersportech to ještě jde, ale přece jenom..
Dík za kloudný odpovědi
Předchozí
1 2
Následující

Honda CBR900RR

15.11.2013 v 01:21 | Nahoru | #31
kdyby to nebyl takovej fenomen, tak by tezko vznikaly tydlencty komixy asi (a nedelal sem je ja)



Honda CBR900RR

16.11.2013 v 11:57 | Nahoru | #32
Zatím nepoznal a to už mám najeto s babkou cca 30.000km a párkrát i daleko od domova. Co se pak stane? V zahraničí to nikdo neopraví? Když je to globální problém? Nebo když jedeš dál, tak se tomu nedá předejít? Samozřejmě, že dá...

Honda CBR900RR

16.11.2013 v 19:55 | Nahoru | #33
O vykonu to neni pokud zvladas pravacku kdyz je treba

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR

16.11.2013 v 19:56 | Nahoru | #34
Bubraku ty jsi se jeste z tech reglu u Hondy nevyspal za ta leta vid? nebudis se po nocich zpocenej a odkopanej z toho ze Honda neumi delat regly? asi ano kdyz to tady cely leta vecne smazis heled zkus si zajit k obvodakovi ze mas nejaky dusevni pohnutky napise ti zpravu a pujdes se objednat k psychiatrovi tam se vypovidas a sveris se a prijmes ten fakt ze Honda ma na hovno regulatory to je jedinna zavada kterou Hondy oplívaji heled sorry ale ktery vyrobce ma jen tento problem? Kazda jina znacka tech tech. problemu mela mraky ne jen jednu

Naposledy editováno 16.11.2013 20:00:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR900RR

16.11.2013 v 22:47 | Nahoru | #35

SensationBlaack píše: Bubraku ty jsi se jeste z tech reglu u Hondy nevyspal za ta leta vid? nebudis se po nocich zpocenej a odkopanej z toho ze Honda neumi delat regly? asi ano kdyz to tady cely leta vecne smazis heled zkus si zajit k obvodakovi ze mas nejaky dusevni pohnutky napise ti zpravu a pujdes se objednat k psychiatrovi tam se vypovidas a sveris se a prijmes ten fakt ze Honda ma na hovno regulatory to je jedinna zavada kterou Hondy oplívaji heled sorry ale ktery vyrobce ma jen tento problem? Kazda jina znacka tech tech. problemu mela mraky ne jen jednu



ale vtip je to skvělý a bude se to pořád omílat dokola

Honda CBR900RR

17.11.2013 v 09:59 | Nahoru | #36
je to velmi individuálni. já dělal papíry v roce 2009 na neomezenou na ER6N, jako první mašinu jsem koupil cbr 929, potom TL1000R (2 sezony najeto 34tis bez padu) a pak zx12r a ted tady v Londyně jdu pro rsv4. zatim jsem nespadl, je jedno kolik to má koní,jezdit s respektem a se zdravím strachem, nešaškovat a dá se to vše přežít. hodně uspěchu, devitka Fároš je nejhezčí model,spolu s rokem 04 :p

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR900RR

17.11.2013 v 10:05 | Nahoru | #37

dareckov píše: ale vtip je to skvělý a bude se to pořád omílat dokola


stejně jako v tematech o Kawasaki tahle děsná trapárna

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR

17.11.2013 v 11:19 | Nahoru | #38
hele draku tady čtu samí kecy !!
z gs 500 na fireblaida ??!!?? ses po..al??
jezdil jsem na něm minulý týden ale jako starej motorkář bych ho kámošovi nedoporučil!!
Proč asi Voe.... ??
No protože to kurv. jede jako prase a se kurv. zrakvíš!!

(reakce na) Honda CBR900RR

17.11.2013 v 12:48 | Nahoru | #39
bulldogbiker>

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR

17.11.2013 v 18:24 | Nahoru | #40
pomlouval tady nekdo kawasaki?

(reakce na) Honda CBR900RR

17.11.2013 v 18:26 | Nahoru | #41
Pawka> kdo by mohl?? Kawasaki není italský

(reakce na) Honda CBR900RR

17.11.2013 v 18:27 | Nahoru | #42

Bothrops píše: stejně jako v tematech o Kawasaki tahle děsná trapárna



Honda CBR900RR

17.11.2013 v 18:58 | Nahoru | #43
Prostě ty regulátory odcházej a basta fidli. A komu neodešel, tak prostě odejde. Ku.va tak to pochopte hondaři. Až odejde mně, prostě Bubrak to říkal.

Honda CBR900RR

17.11.2013 v 21:37 | Nahoru | #44
Tak taky něco přidám:
nějaký pincky, pak panelka 350, 250, 2 x 350/638. Vše prodáno v cca 22 letech. Pak až v 36 blackbird. Žádnej problém, vše je o pravý rukojeti. Navíc ten motor je tak jemňoučkej.. Na 6, kdy chcete. Jinak s tím regulátorem, holt, je to jak píše Bubrak

(reakce na) Honda CBR900RR

17.11.2013 v 23:19 | Nahoru | #45

SensationBlaack píše: Bubraku ty jsi se jeste z tech reglu u Hondy nevyspal za ta leta vid? nebudis se po nocich zpocenej a odkopanej z toho ze Honda neumi delat regly? asi ano kdyz to tady cely leta vecne smazis heled zkus si zajit k obvodakovi ze mas nejaky dusevni pohnutky napise ti zpravu a pujdes se objednat k psychiatrovi tam se vypovidas a sveris se a prijmes ten fakt ze Honda ma na hovno regulatory to je jedinna zavada kterou Hondy oplívaji heled sorry ale ktery vyrobce ma jen tento problem? Kazda jina znacka tech tech. problemu mela mraky ne jen jednu



ne ja sem v pohode, jen to zminim jako zavadu Hondy, kdyz se mluvi o Honde

kdyz se mluvi o ZX10R 04, tak zminim alternator, predni brzdy

to mi prijde celkem normalni

a ze se tu ted o tom keca vic je jen tim, ze to nekdo nechce pochopit, to je taky celkem normalni.... zadny odkopavani ci obvodak neni nutnej, mozna pro tebe, jestli to nechapes

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR

18.11.2013 v 07:26 | Nahoru | #46
Mám cbr 98r.v, a jsem spokojený , najeto přes 60 tis. a pořád krásně přede , co jsem tak četl tak zrovna ten 98r.v má největší rám , takže se na to poskládá i 2 metrový chlap bez obtíží , cestování je na tom docelá pohodlné 500km za den uplně v pohodě , spotřeba při klidné jízdě kolem těch 5-6 jinak při plné palbě si veme i přes 9 :D ,při jízdě někam dál je dobré mit u sebe nový reg. dobíjení (pokud už není vyměněny za nový ,celkova slabina Hondy ) a špatně se schánějí přední 16tky gumy , jinak naprostá spokojenost takže doporučuji

Honda CBR900RR

18.11.2013 v 12:51 | Nahoru | #47
zkoumal nekdo kde je chyba v tech regulatorech?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR

18.11.2013 v 15:47 | Nahoru | #48
Dobrá otázka. A je to chyba v regulátorech, nebo je to jenom důsledek jinýho problému?
Vyměnit za výkonější a je to ok? Proč pak čekat na to až někomu schoří? Cena cca 1000kč a má klid.

(reakce na) Honda CBR900RR

19.11.2013 v 12:00 | Nahoru | #49

-666- píše: Dobrá otázka. A je to chyba v regulátorech, nebo je to jenom důsledek jinýho problému?
Vyměnit za výkonější a je to ok? Proč pak čekat na to až někomu schoří? Cena cca 1000kč a má klid.



Co jsem za ta leta nasbiral za informace, tak je to predevsim tim, ze regulator nema chladic (zebrovani) a je umisten ne na uplne idealnim miste, kde by se dobre chladil, cili primarni problem je s prehrivanim. Regulator se ma zahrivat normalne tim jak prebytecnou energii z alternatoru premenuje na teplo, ale tady je to pres limit a snizuje se tim jeho zivotnost.

Honda CBR900RR

19.11.2013 v 12:28 | Nahoru | #50
takze to taky bude tim,ze musis na honde vic tocit a tim to musi i vic regulovat,hrat se, protoze hondy jsou desne liný

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR

19.11.2013 v 16:20 | Nahoru | #51
Bubráku ty chlape jeden:
Říkám, že než odejde, tak se dá koupit jiný výkonější s pořádným chladičem za cca litr a je to. Funkci regulátoru, přece každej chápe a 1000-1500Kč přece není taková částka.
Ale stejně odcházej vid?

Honda CBR900RR

19.11.2013 v 22:23 | Nahoru | #52
Mě taky regler odešel na r.v. 99. A 16ka guma jak se píše výše. To je asi vše, jinak fakt v poho motorka. Nejsem teda eletrikář, ale ten mů regulátor potom známý rozebral, dokonce vyrobil nový funkční a říkal, že jsou tam i nějaké slabé diody. A přidal žebrování na chlazení. Asi tak

(reakce na) Honda CBR900RR

20.11.2013 v 12:30 | Nahoru | #53

-666- píše: Bubráku ty chlape jeden:
Říkám, že než odejde, tak se dá koupit jiný výkonější s pořádným chladičem za cca litr a je to. Funkci regulátoru, přece každej chápe a 1000-1500Kč přece není taková částka.
Ale stejně odcházej vid?



Tak proti tomuhle sem nic prece nepsal... jen sem komentoval proc orig co dava Honda odchazi.

Honda CBR900RR

20.11.2013 v 13:29 | Nahoru | #54
Ano, regulatory nic moc. Dál jsem neorigo od alditechu a mám klid. Ještě farose trpí na ten bazmek na palivovem čerpadle, ale to stojí cca 500. Jinak by me zajímalo, kdo s farosem rok95 jezdí za 6 litrů. Me průměr žere 7,5 a někdy i 12 L.

Honda CBR900RR

20.11.2013 v 13:37 | Nahoru | #55
já jsem měl r.v. 98, jezdil jsem na ní asi 4 sezóny (do roku 2005). Moto bez problémů, ve dvou jsme na ní byli v Chorvatsku a nespočet km sólo nabalený. Jezdil jsem s ní i na okruhu. Jediná změna, kterou jsem udělal, byla výměna předního kola za 120/70 (klasika) z VFR, tuším rv 2000. Má všechny rozteče, včetně dír na kotouče, stejné a hodně podobný vzhled. Na ergonomii to nemělo žádný negativní vliv, spíše se lépo skládala do zatáček. A hlavně odpadl problém s gumama. Výkonu se neboj, prostě si to musíš osahat a zvyknout si. Nakonec stejně zjistíš, že by to pár koníků navíc chtělo. Já jsem to řešil Dyno Jetem, docela to bylo poznat.

(reakce na) Honda CBR900RR

29.11.2013 v 18:15 | Nahoru | #56

odsidaho píše: Mám cbr 98r.v, a jsem spokojený , najeto přes 60 tis. a pořád krásně přede , co jsem tak četl tak zrovna ten 98r.v má největší rám , takže se na to poskládá i 2 metrový chlap bez obtíží , cestování je na tom docelá pohodlné 500km za den uplně v pohodě , spotřeba při klidné jízdě kolem těch 5-6 jinak při plné palbě si veme i přes 9 :D ,při jízdě někam dál je dobré mit u sebe nový reg. dobíjení (pokud už není vyměněny za nový ,celkova slabina Hondy ) a špatně se schánějí přední 16tky gumy , jinak naprostá spokojenost takže doporučuji


Hoď do předu 17ku z Fka na tu 16ku není vyběr gum já mam předek na 17ce a spokojenost

Honda CBR900RR

1.12.2013 v 16:08 | Nahoru | #57
S tou spotřebou to je nějaký divný. Mám čerstvě seřízenej motor (ventily, karbce i čištěný), novej vzducháč a vůbec všecko teďka dělaný a nejmíň jsem jel asi za necelejch sedum.
Je teda fakt, že ji mam celkem čerstvě, tak ještě nevím, ale spíš bych to přičítal vejfuku. Koupil jsem to už s laděnym vyýfukovym kompletním systémem, tak si myslím, že to bude tím. Kdo ví, co s tím nějakej předchozí majitel prováděl. Ale zase to jede jak z praku, to se musí nechat

Honda CBR900RR

2.12.2013 v 09:16 | Nahoru | #58
Ty ani není už jsem to na motorkářích četl od víc lidí že mají takovou spotřebu i když na mašině na tom až tolik nesejde

Honda CBR900RR

10.12.2013 v 14:51 | Nahoru | #59
Ja presedlal ze 125tky na farose a ziju dokonce mi bylo tenkrat nejakejch 16 je to moc dobra motorka..i když mam na jinou,tak jinou kupovat nechci..je to kus motorky se srdcem..takovy se uz dneska nedelaj a spotřeba..na transpubliku jsem poprvy meril..vychazelo mi kolem 5l a to jsem za to tahal tak stredne..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist