globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák a K&N filtr
 
7.11.2013 v 22:55
Čauves,mám prosbu na svém GSX-R 750 rv.04 jsem před nějakým časem pořídila K&N filtr a teď přemýšlím nad Laďáčkem,jenže co se řídicí jednotkou??Nerada bych měla chudou směs,kolega má taky filtr a ladák a hrozně mu to střílí,ze spoda nejede a slyšela jsem že to podpaluje ventily atd.. zkrátka že to není dobré,ale nechci dávat 7000 za power comander,je nějaká jiná možnost???Předem díky všem za info,a debilové s debilníma kecama mi moc nepomůžou takže prosím jen o rady lidí kteří tomu rozumí =) PS: Kozy ukazovat nebudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr

10.11.2013 v 09:40 | Nahoru | #1

PokyXX píše: Mam na Kawe KN filtr,otevřené laufy a žádný problémy mi to nedělá,spíš naopak...



To věřím, na ZZR 1400 úbytek třeba 10koní ani nepoznáš Jinak je pravda, že na US verzi ZX1400R má kámoš Yoshimury a K&Nko bez dalších úprav a jede to strašně akorát na můj vkus to strašně žere, když jsem ujel 100km a zjistil, že mi to sežralo 10-11l tak jsem šel do vrtule, ale zase žádná kochačka, to je pravda...

(reakce na) Laďák a K&N filtr

10.11.2013 v 10:10 | Nahoru | #2
dewwil> Proč úbytek koní??Mne se zda že otáčkoměr de rychleji nahoru než předtím a taky celej předek... ,jinak max spotřebu sem mněl 7,8 takže si neumím ani přestavit co si ty vyváděl na tom ZZRu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist