Jinak ERko by mělo i za studena chytit bez problému a správně seřízený karbece poznáš podle toho, že stačí na chviličku dát sytič a pak hned shodit do volnoběhu a mělo by ti to držet bez problému.
(Jinak na tohle už je tu xxxx threadu kde to popisuji)
Naposledy editováno 04.11.2013 17:28:48
1 reakcí na tento příspěvek koupit nebo ne rada
A jinak pokud je to opravdu bouračka a je to kvalitně opravený tak to neřeš, ono je docela naivní si u těhle začátečnickejch pětikil myslet že to je nepoloženej/nebouranej top stav. Hlavní je pokud není hnutej rám a motorka nikam nenese, moje byla třeba taky původním majitelem střelená na předek do kufru auta a rám to naštěstí přežil, daly se nový nehnutý vidle, lešení a bylo to v pohodě
A k tý nádrži, z vlastní zkušenosti vím, že lakovaná nádrž nemusí být vždy z bouračky! Já to třeba mám v plánu dělat, protože se mi pod lakem dělají rzí dirky a benzín tam vzlíná, takže tak :)
Naposledy editováno 04.11.2013 18:38:34
MOje zkusenost, 1rok stara kdyz jsem jezdil s jednou motorkarkou po ER5kach, vsechny co jsem videl byly stoceny, nektery poskladany z vicero kusu.
Na tehle fotkach toho neni moc videt, ale jelikoz to ma striknutou nadrz je mozny ze to je strikany cely. Jestli to ma najeto skutecne 30 tkm bude to mit uplne krasnej zvuk motoru, bohuzel jsem videl motorky co mely mit udajne 35 tkm a rozvodaky rvaly jak divy.
Otazka ja jestli u ER5 neni lepsi koupit neco ocividne padleho nabok stim ze to je pravda a za nizsi cenu nez ume opravenou bouracku.
Vem si s sebou nekoho kdo tomu hovi. Ja jsem ty holce nakonec u er5 za kterou chtel manik 35k, zhadal dolu 7 tisic , protoze byla ocividne bourana na predek.
1 reakcí na tento příspěvek koupit nebo ne rada
1 reakcí na tento příspěvek koupit nebo ne rada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupit nebo ne rada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupit nebo ne rada
Budíky jsou identický s ZRX1100/1200 N. Sundej si ty kloboučky - jsou to dva šroubky a podívej se, jestli není rozštípaný ten bílý plast, ve kterým jsou upevněný přístroje. Nebo si alespoň vem pořádně za budíky a zahýbej si s nima. Mají držet na 3 silenbločkách, ale stačí opravdu málo - i pád ze stojánku a praská to.
Jinak ER5 je dobrá volba, perfektní v poměru cena/užitná hodnota/náklady na servis
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |