globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Akumulator, olej, ...
31.10.2013 v 10:03
Zdarec, hledal jsem tady a foru, co vybrat, ale názory se rozcházeli, tak bych se chtěl zeptat těch, co mají taky GSo

1) baterka
narazil jsem na údržbovou http://baterie-moto...rovnat-ceny/#section

a potom beúdržbovou http://baterie-moto...-511902/specifikace/
u té ale nevím, jestli se tam vejde a hlavně jestli to má vůbec cenu

2)olej
podle ceny/kvalita jsem se dočetl, že optimální je motul 5100, zajímá mě, co je lepší volba - "klasická" 10w40 nebo někým doporučovaný 15w50 ?

3) olejový filtr
postačí tenhle http://shop.motogel...-133?vypis=motocykly nebo máte zkušenosti s jiným

4) doplňující otázka - motoválec
uvažuji o něm na příští sezonu, líbí se mi, že není třeba žádný držák a dá se kdykoliv snadno sundat, neplánuji ho využívat nějak extra, tak koukám na cenu...narazil jsem na http://www.motokufr...Qbag-50L-70240101110 má někdo zkušenosti ?


to je prozatím asi vše, co bych rád věděl, možná ještě něco přidám

díky za všechny odpovědi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akumulator, olej, ...

31.10.2013 v 22:29 | Nahoru | #1
windows007> Tak motor GS500 je prevít v tom, že normálně olej prakticky vůbec nespotřebovává, ale jak "čapneš motorku pod krkem" (=pojedeš jako závod na okruhu), začne žrát olej docela dost, klidně i pár decek na 100km. A zrádný je v tom, že když za jízdy problikne kontrolka mazání, je už obvykle pozdě - už budou při nejlepším načatá ložiska vaček. Kontrolka mazání je u této motorky dobrá spíš k signalizaci zhasnutí motoru za jízdy, než ke včasnému varování před poruchou mazání. Přezdívka "kontrolka smrti", nebo "kontrolka zadření" bohužel není daleko od pravdy. Každopádně kontroluj hladinu oleje před každou jízdou a na delších štrekách, kor jetých "závodním" stylem, kontroluj hladinu i na zastávkách.

(reakce na) Akumulator, olej, ...

31.10.2013 v 23:12 | Nahoru | #2
J.M.K.> jj už jsem tady na foru podobné zkušenosti četl a před každou jízdou kontroluju

(reakce na) Akumulator, olej, ...

31.10.2013 v 23:17 | Nahoru | #3
J.M.K.> Presne,ako píšeš.Kamarát na to pred mesiacom doplatil,vcelku agresívna jazda do Tatier po diaľnici cca 20km cez limit,vracali sme sa tiež nie práve pomaly,v Kraľovanoch sa motor rozhrkotal,POTOM sa rozsvietila kontrolka,došiel na pumpu,nalial liter oleja a stále nebolo ani minimum.Nejako sa dovliekol do MT,2OOm pred cieľom to motor vzdal.Takže za cca 2OO km si vzal minimálne liter.Motor KO,už je tam druhý.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist