Hele, podle mě ti to pálí jindy než má, nebo to přechlastává. Pokud je spojeno více faktorů, bývá to oříšek je postupně eliminovat. Používej logiku. Vyvětrej motor nejlépe tlačením bez svíček. Jak ho nejlíp vyvětráš? Pořádným luftem, to znamená zavřít benzín a naplno otevřít "plyn". Vysuš svíce, pusť benzín a bez nacucání a sytiče bez elektriky zkus 2x-3x šlápnout. Mrkni na svíce. Jsou-li suché, teprv nacucej a znova. Jsou-li stále suché, přidej mírně plyn nebo zavírej postupně přívěru sytiče až budou mírně vlhké, jak by měly. Pak znovu vysuš válec i svíce a s nalezeným nastavením karbce přezkoušej, zda po 1-2 našlápnutí mírně zvlhnou. Pak teprv předpokládej, že je benzín OK a přejdi k elektrice. Vyser se na nastavování podle manuálu levý - pravý. Prostě si vyber jeden válec, na ten nastav předstih do jedný krajní polohy a zkus. Postupně přestavuj směrem do druhý krajní a zkoušej. Mezi zkouškama opět vysušuj motor, abys měl pokaždé STEJNÝ(!) klima ve válci (při vysoušení zároveň kontroluj zda svíce stále hází). Tak najdeš místo, kde se začne něco dít a postupně kde to začne slibovat, nebo nakonec chytne. Polohu si označ ryskou a to samý dělej u druhého válce. Až najdeš polohu kde blafaj oba válce samostatně, zapoj oba. Až ti bude moto tak nějak chytat, začni řešit výšku hladiny, polohu jehly, nastavení volnoběhu, doraz šoupěte, odtrh atd. Nejlepší jsou machři, který to uměj poskládat perfektně dle manuálů a tabulek a nejde to natočit. Já co jsem dotáhl dom, co 50 let nejelo, do druhýho dne mi vždy motor běžel i ve vyčochtaným nálezovým stavu, s nepůvodními karburátory a bez informací a manuálů.