globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: JAwa 250 kejvačka-zapalovani pls help
 
2.8.2007 v 17:15
Cau lidi sestrojil sjemsi jawu 250 jen tak an blbnuti...prosim vam poradte mi jak sestelovat predstih nikdyj sem to nedelal...motorka nechce vubec chytat ani na roztlaceni karburator je cisty a eletrika je v poho na 100% tesneni pod hlavou vymeneno takze by to nemelo nikde prisavat proste nechytne....Kdyz nakopavate neni tam zadny odpor jako ze by vas to koplo zpatky jde to jako u fichtla lehce...jeste pred par dny to jelo bezva najednou se to takhle posralo..kdyz jsem nakopaval tak mi to malem urazilo vzdy nohu..:) pls poradte uz fakt nevim lezim pod tim uz 3 den a nani c jsem neprisel...! *no* *no*

JAwa 250 kejvačka-zapalovani pls help

2.8.2007 v 17:37 | Nahoru | #1
svíčka hází jiskru? zkus dát jinou. pokud nehází, měla by bejt mokrá od směsi=benzín tam jde, ale nezapaluje.
pokud hází a je suchá, pak tam nejde benzin..
těsnění pod lavou nezpůsobuje přisávání, ale podfukování-část stlačený směsi to ufoukne ven.

JAwa 250 kejvačka-zapalovani pls help

3.8.2007 v 10:44 | Nahoru | #2
JJ svička je sucha ale to je divny ze tam nejde benzin nefunguje to nai kdyz prepalavis karburator tak nevim jestli je to ucpany nekde v nadrzi kohout je to mozne co....? a jde tam malo benzinu...svička je sucha kdyz ji vyndáš to je divne ale karburator je sto pro čistý!!Nejake dalsi napady...asi rozebrat nadrz s kohoutem a bude se vedet hned...:)

JAwa 250 kejvačka-zapalovani pls help

3.8.2007 v 10:59 | Nahoru | #3
jestli je suchá, tak tam nejde benzín vůbec. takže kouknout, jestli tam něco teče z nádrže, jestli máš mezi nádrží karbecem filtr, tak vyhodit a zkusit to zapojit napřímo, jestli při cupování kolíčkem benzín teče, tak jestli Ti nemohla spadnout jehla.
a jako poslední možnost je, že jsi karburátor při zpětný montáži přetáhnul a dosedací plocha se ti prohnula a teď to přisává falešnej vzduch-vyndat karbec a položit na rovnou plochu a zjistit, jestli není prohlej, případně na jemnýmsmirku zarovnat. já to kdysi taky dorval a startovalo mi to jen s plným plynem..
prostě to vzít postupně vylučovací metodou :)

edit-těch možností může bejt určitě víc, ale tohle jsou jediný příčiny, který znám já a který mě napadaj. ještě mě napadá, jestli ti to nemůže zavírat prasklej plovák naplněnej benzínem, ale to Ti bude muset říct někdo jinej, jak zjistit, jestli plovák zavírá otevírá ok, o tom vím prd

JAwa 250 kejvačka-zapalovani pls help

3.8.2007 v 11:11 | Nahoru | #4
Ok jdu se na to kouknout rikam pri preplaveni tam benzin jde

JAwa 250 kejvačka-zapalovani pls help

3.8.2007 v 11:12 | Nahoru | #5
na hoře píšeš při přeplavení tam benzín nejde :lol: :)

JAwa 250 kejvačka-zapalovani pls help

3.8.2007 v 11:19 | Nahoru | #6
No pokud se ti zaplavuje karbec a háže to jiskru a i přesto to nejede, a při nakopávání to nemá tlak, tak ti to buď přisává falešný luft.
jednou jsem řešil stejný problém - bylo to pak vadným guferem na klice
nebo ti to přisává vzduch - mezi karvurátorem ? pod hlavou ? pod válcem? mezi kartry?
nebo jsi to zadřel - moc jsi toho o tom nenapsal . . . . :cool:

1 reakcí na tento příspěvek JAwa 250 kejvačka-zapalovani pls help

3.8.2007 v 14:48 | Nahoru | #7
Zadreny to neni urcite u karbecu to neprisava u hlavy taky urcite ne vika taky ne to gufero to jsi me privedl na dobrou vec to je pravda....zkusim ot vsechno projit a snad to pujde uvidime..:)
diky moc

(reakce na) JAwa 250 kejvačka-zapalovani pls help

3.8.2007 v 15:53 | Nahoru | #8

ACHY píše: Zadreny to neni urcite u karbecu to neprisava u hlavy taky urcite ne vika taky ne to gufero to jsi me privedl na dobrou vec to je pravda....zkusim ot vsechno projit a snad to pujde uvidime..:)
diky moc


No já jsem na těch vracích vyrůstal - u Jawa-ČZ 175 z roku 1958 jsem měl třeba závadu - vyběhaná ložisla na klice - klika běhala do boku - když jsem jel z kopce, super, otočil jsem motorku do kopce, klika povyběhla a rozepla kladívka - co já se natlačil, než jsem na takovou blbost přišel :lol: :lol: :lol:

No a pak jsem měl kdysi ČZ 250 - a tam byl právě problém s guferem na klice - přisávala si vzduch a nejela a když už jela, tak neměla tah - byla jak pionýr *no*

jo jo, ale to je pravěk, teď se chystám jak bude někdy čas něco z toho zrenovovat, ale najít si ten čas ;)

No a završeno to bylo opravou kamarádovy motorky, kdy kamarád ještě stavěl motory na hermetik. Nejen že to smrdělo jak cap, ale hermetik ztvrdnul, popraskal a díky tomu motorka přisávala vzduch mezi kartery *no*
Tak jsem mu motorku přetěsnil - vše dávám na měděný Loctite a je klid :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist