globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Válec Lifan 125
 
29.10.2013 v 21:49
Jen tak pro zajímavost si můžete prohlédnout, jak vypadá válec čínského motoru Lifan 125 po ujetých 40 000 km. Myslím, že na válec, který stojí 300kč je to docela pěkné.







2 reakcí na tento příspěvek Válec Lifan 125

29.10.2013 v 23:20 | Nahoru | #1
Opravdu krásně rýhy :D

(reakce na) Válec Lifan 125

29.10.2013 v 23:45 | Nahoru | #2

Slava5 píše: Opravdu krásně rýhy :D



Nevím, jestli to myslíš vážně, nebo jsi v životě neslyšel o honování :D

Válec Lifan 125

30.10.2013 v 08:11 | Nahoru | #3
Ale jo v moji motorové pile vypadá ještě líp a motohodin to má najeto nejspíše 2 tolik :D

(reakce na) Válec Lifan 125

30.10.2013 v 10:56 | Nahoru | #4
Slava5> A co bys čekal, že má být vnitřek válce rozleštěný do zrcadla? Jak by se potom na něm asi držel olej? Ty šikmé "rýhy" jsou od honovací štětky .

1 reakcí na tento příspěvek Válec Lifan 125

30.10.2013 v 10:59 | Nahoru | #5
Vypada to pekne. Jsem zvedavej jak v dlouhodobym terennim testu dopadne moje cina motovana do Yamah, a mimo jine i meho GASe

Válec Lifan 125

30.10.2013 v 11:48 | Nahoru | #6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Válec Lifan 125

30.10.2013 v 13:22 | Nahoru | #7

Ozzy_ píše: Vypada to pekne. Jsem zvedavej jak v dlouhodobym terennim testu dopadne moje cina montovana do Yamah, a mimo jine i meho GASe



Edit: Ale vzhledem k tomu ze to ma i na dvacu slabejch 6kW/8hp, tak by to mohlo bejt nesmrtelny ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Válec Lifan 125

30.10.2013 v 19:27 | Nahoru | #8

Ozzy_ píše: Edit: Ale vzhledem k tomu ze to ma i na dvacu slabejch 6kW/8hp, tak by to mohlo bejt nesmrtelny ...



Mě těch 8 koní stačí. Jede to stabilně průměr 60 - ani moc pomalu, ale dost pomalu na to, aby člověk všechno viděl, spotřeba směšná (u mě do 2l/100 ať už to ždímu jak chci) takže si zajedeš po Evropě kam chceš za pár šušní. Já mám tenhle motor moc rád. A až umře, tak i tak budu spokojenej (to jsem i teď), celej stál 5t Kč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Válec Lifan 125

30.10.2013 v 19:47 | Nahoru | #9

FiffiQ píše: Mě těch 8 koní stačí. Jede to stabilně průměr 60 - ani moc pomalu, ale dost pomalu na to, aby člověk všechno viděl, spotřeba směšná (u mě do 2l/100 ať už to ždímu jak chci) takže si zajedeš po Evropě kam chceš za pár šušní. Já mám tenhle motor moc rád. A až umře, tak i tak budu spokojenej (to jsem i teď), celej stál 5t Kč.



chinani maji cim dal lepsi motory..za par let to bude spicka...uz ted amici davaj do motorek motory z chiny pro jejich jednoduchost,levnou cenu a umernou kvalitu

(reakce na) Válec Lifan 125

30.10.2013 v 20:47 | Nahoru | #10

bramboroking píše: chinani maji cim dal lepsi motory..za par let to bude spicka...uz ted amici davaj do motorek motory z chiny pro jejich jednoduchost,levnou cenu a umernou kvalitu



Čím dál lepší nejsou, jsou takové, jaké si je obchodníci z Evropy/Ameriky atd. objednají. Podle toho kolik je člověk ochoten zaplatit, tak od toho se odvíjí kvalita. V Číně se například (fa. Qingqi) vyrábí špičkové lodní motory Mercury. Nejsou levné, ale jinde by je levněji ve stejné kvalitě nevyrobili. Ale vše je jenom o umělém podhodnocení a dvojkolejnosti čínské měny. A ani čínskýho dělníka nebude navěky bavit dělat za to málo,.. Však ono se to zase otočí.

1 reakcí na tento příspěvek Válec Lifan 125

5.11.2013 v 10:31 | Nahoru | #11
Jen tvoje zbožné přání. Eurosojuz je v mrdeli proto, že tu plyn stojí 3x tolik než mimo EU, totéž bude velmi brzo s elektrikou. Dementní povolenky na emise zabily hutě, ať už na ocel nebo na hliník. V masové průmyslové výrobě tvoří platy velmi malou část ceny produktu.

(reakce na) Válec Lifan 125

5.11.2013 v 17:51 | Nahoru | #12

rrss píše: Jen tvoje zbožné přání. Eurosojuz je v mrdeli proto, že tu plyn stojí 3x tolik než mimo EU, totéž bude velmi brzo s elektrikou. Dementní povolenky na emise zabily hutě, ať už na ocel nebo na hliník. V masové průmyslové výrobě tvoří platy velmi malou část ceny produktu.



Jo, to je druhá věc, že se evropská civilizace sama ochotně (skrze Brusel) řítí do stejné záhuby jako kdysi Řím.

1 reakcí na tento příspěvek Válec Lifan 125

18.9.2014 v 12:32 | Nahoru | #13
Dobrý den
Mám pit bike s motorem lifan nejspíše 125 ccm(je to vyraženo na bloku motoru). Před nedávnem jsem ale měnil ventily a když jsem je hledal v sekci 125 ccm tak byly jiné. Našel jsem je podle rotměru na 110 ccm.Je možné že je válec 125 a hlava ze 110???? Vážně névím co jsi o tom mám myslet tak bych chtěl znát váš názor.
děkuji

(reakce na) Válec Lifan 125

19.9.2014 v 07:40 | Nahoru | #14

lagi1 píše: Dobrý den
Mám pit bike s motorem lifan nejspíše 125 ccm(je to vyraženo na bloku motoru). Před nedávnem jsem ale měnil ventily a když jsem je hledal v sekci 125 ccm tak byly jiné. Našel jsem je podle rotměru na 110 ccm.Je možné že je válec 125 a hlava ze 110???? Vážně névím co jsi o tom mám myslet tak bych chtěl znát váš názor.
děkuji


Lifan (a nejen Lifan) používá pro své 125 ccm motory dvojí vrtání. Klasická 125tka je s vrtáním 54 a má i větší hlavu a větší ventily. Pak je s vrtáním 52 jako má 110 ccm, ale s větším zdvihem, tím to dohánějí a má to celkově 119,7 ccm, ale zde je opravdu hlava, která se dává i na 110tky. Motor je celkově slabší. No a pak jsou koumáci - hlavně v Polsku, kdy ze 110tky udělají 125tku vybroušením čísel 107 na válci a nalepením čísel 124
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist