globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
 
29.10.2013 v 14:51
Ahoj, chtěl bych si koupit první pořádnou motorku a rozhoduji se mezi Honda Transalp 650 a Suzuki V-Strom 650 jaký je Váš názor???? Popřípadě zkušenosti s těmito stroji ... Díky za odpověď...

1 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650

1.11.2013 v 18:54 | Nahoru | #1
Kdyby se hned na úvod napsal líp požadavek:
Investice cca 65 litrů. A jezdit české okresky.
Tak se dají separovat i ty věci kolem průjezdnosti terénem, to je totálně mimo. Já kupoval stroma jako "silničku" na českej typickej povrch a semo tamo polňačku a tím pádem jediný doplněk, co tam nebudu mít, je kryt motoru. Za ten v mých podmínkách jsou ty prachy totálně zbytečně vyhozený.
Takže zase jsem s rozpočtem a požadavkem bous86 skončil u nastrojenýho Alpa.
Jo a ty předpovědi typu, až budeš chtít pořádnej terén, tak.... ty nepasují na každýho. Mě terén nikdy nelákal a už vůbec ne s motorkou, na kterou jsem hořce těžce naškudlil sto klacků. Ta polňačka, která se dá i s nakedbikem, mi opravdu bohatě stačí. Mě dokonce stačí, když si jako těžkej frajer stoupnu na superhladký asfaltce do stupaček. A vyšší řídítka jsem si nekoupil kvůli tomu, že chci lítat ve stupačkách, ale protože mě bolely záda v kříži a původní byly stejně ohnutý. S polohou rukou o 4cm výš se ergonometrie těla změnila natolik, že po 200km nevím, že jsem někde byl.
A takovýho podobnýho jezdiče mám s fungl stromem L2 o 100m dál. Toho s tím nedonutím ani na tu polňačku. No a za třetím takovým jsem byl v sobotu u Třebíče. Taky 100%-ní asfalťák a taky stroma.
Protože jsem byl nějakou dobu jezdič skůtru a i teď chodím na skutrfórum, vysledoval jsem zajímavý jev za poslední 3 roky. Většina opustivších řady skůtrů končí u DL 650.
To abych to zase vrátil k tématu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650

3.11.2013 v 15:25 | Nahoru | #2
[quote=oldy]Kdyby se hned na úvod napsal líp požadavek:
Investice cca 65 litrů. A jezdit české okresky.
Tak se dají separovat i ty věci kolem průjezdnosti terénem, to je totálně mimo. Já kupoval stroma jako "silničku" na českej typickej povrch a semo tamo polňačku a tím pádem jediný doplněk, co tam nebudu mít, je kryt motoru. Za ten v mých podmínkách jsou ty prachy totálně zbytečně vyhozený.............


Myslím,že to je naprosto výstižné.
Sohlas.
Oni ti hoši co nikdy v terénu s 250ti kilovou motorkou (+jezdec+případně spolujezdec)nikdy nejeli nemají ani ponětí jak se to chová.Jet se dá se vším ale zastavit,řídit,nebo jen ostře brzdit....
Hoši,jezdím kros 45let,ale se Stromkem už mě do mokrého lesa nikdo nedostane.
Minulý týden jsme si chtěli s manželkou zkrátit cestu ....sice jsem to dal,ale s tou váhou a na těch gumách fakt maso.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist