globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650
 
29.10.2013 v 14:51
Ahoj, chtěl bych si koupit první pořádnou motorku a rozhoduji se mezi Honda Transalp 650 a Suzuki V-Strom 650 jaký je Váš názor???? Popřípadě zkušenosti s těmito stroji ... Díky za odpověď...

1 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650

1.11.2013 v 16:14 | Nahoru | #1
Jinak ještě k tématu, úvaha pro kupce - sorry za délku, ale považuju to za nutné.
Pokud se nekoupí kus s tutovou serviskou původem ČR, pak to teprve začíná o doplňcích na motku k jízdě nutné nemluvě.
Fouká, je to opruz - potřeba vyšší plexi, případně deflektor, fouká na ruce, taky opruz - nutný kryty. Nechci jezdit pořád s kufrem když nic nevezu a s batohem, ve kterým jsou klíče a šrajtofle a mobil - koupím tanklock (super věc), v zrcátkách prd vidím - rozšíření, jedu s manželkou či jiným nákladem - boční kufry by se hodily, bez nich je to komplikovaný, samozřejmě bez nosiče namontovat nejdou. Jo, ještě nemám vyměněný svíce, zkontroluju vzducháč. Když už, tak ten olej s filtrem je taky do 1000,-, chaldící kapalina tmavého vzhledu - za 360,- českých 2L krásné žlutozelené motulšťávičky. Už mi moc nezbývá - brzdovka je za dva zlatý a destičky za tolar. A když už to mám fakt skoro všechno, tak ještě seřízení, ať mám startovací čáru pro další servis v XXX km a nemám to rozházený a dobře se to pamatuje. Jezdit s rozesr... ventily a motorem, to taky není dobrý. Šmankote, na přední vidle jsem úplně zapomněl, to se u ojetiny musí, udělám si sám, ať mě to nezrujnuje - do 1000,-. První krizovka s manželkou při výjezdu z benziny - málem jsem to neustál - a hurá pro padáky, bez těch to nejde, přece si to neodřu.
A pak je to mraky pič...., ochozený gripy za 200,-, mazadlo na řetěz, který jsem na skůtru moc neužil, čistit budu petrolejem (levný) - jej další litr v hazlu. Na skůtru na mě nefoukalo, něco na krk, na záda ledviňák taky potřeba......
Chce to s rozmyslem a rozvahou propočítat veškeré investice v prvním roku pořízení a podle toho realizovat tu neoptimálnější volbu.
Tím jsem si vším prošel do 60dnů od koupi.
To nepočítám stav ložisek v kolech, krku řízení atd.
pořizovací cena - 78 000,-, výsledná cena vč. přepisu povinka a výše uvedeného - doufám že to udržím do kila
Výběru zdar

Naposledy editováno 01.11.2013 16:55:27

(reakce na) Honda Transalp 650 nebo Suzuki V-strom 650

1.11.2013 v 16:23 | Nahoru | #2

oldy píše: Jinak ještě k tématu, úvaha pro kupce - sorry za délku, ale považuju to za nutné.
Pokud se nekoupí kus s tutovou serviskou původem ČR, pak to teprve začíná o doplňcích na motku k jízdě nutné nemluvě.
Fouká, je to opruz - potřeba vyšší plexi, případně deflektor, fouká na ruce, taky opruz - nutný kryty. Nechci jezdit pořád s kufrem když nic nevezu a s batohem, ve kterým jsou klíče a šrajtofle a mobil - koupím tanklock (super věc), v zrcátkách prd vidím - rozšíření, jedu s manželkou či jiným nákladem - boční kufry by se hodily, bez nich je to komplikovaný, samozřejmě bez nosiče namontovat nejdou. Jo, ještě nemám vyměněný svíce, zkontroluju vzducháč. Když už, tak ten olej s filtrem je taky do 1000,-, chaldící kapalina tmavého vzhledu - za 360,- českých 2L krásné žlutozelené motušťávičky. Už mi moc nezbývá - brzdovka je za dva zlatý a destičky za tolar. A když už to mám fakt skoro všechno, tak ještě seřízení, ať mám startovací čáru pro další servis v XXX km a nemám to rozházený a dobře se to pamatuje. Jezdit s rozesr... ventily a motorem, to taky není dobrý. Šmankote, na přední vidle jsem úplně zapomněl, to se u ojetiny musí, udělám si sám, ať mě to nezrujnuje - do 1000,-. První krizovka s manželkou při výjezdu z benziny - málem jsem to neustál - a hurá pro padáky, bez těch to nejde, přece si to neodřu.
A pak je to mraky pič...., ochozený gripy za 200,-, mazadlo na řetěz, který jsem na skůtru moc neužil, čistit budu petrolejem (levný) - jej další litr v hazlu. Na skůtru na mě nefoukalo, něco na krk, na záda ledviňák taky potřeba......
Chce to s rozmyslem a rozvahou propočítat veškeré investice v prvním roku pořízení a podle toho realizovat tu neoptimálnější volbu.
Tím jsem si vším prošel do 60dnů od koupi.
To nepočítám stav ložisek v kolech, krku řízení atd.
pořizovací cena - 78 000,-, výsledná cena vč. přepisu povinka a výše uvedeného - doufám že to udržím do kila
Výběru zdar



krásný já to mám z výroby vše na motce co píšeš ale za jiné kačky to je fakt.Ale vše co píšeš pokud člověk cestuje je třeba,ale pro pohodlí jsem ženě koupil svoji motorku a mám se spousty věcí pokoj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist