globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: karburátor er 5
25.10.2013 v 17:58
Dobrý den , prosím poradte , měl jsem kawasaki er5 v servise, protože jela jen na jeden válec. Říkali, že to bylo špatným benzínem a že jeden karburátor byl ucpaný, od té doby tam liju natural 98 nebo natural 100. Po ujetí 500 km se mi stalo že jela jen na jeden válec , ale potom už v pohodě na dva, otáčky ze 2 000 klesly na 1000 a na křižovatkách to začalo zdychat . Co stím, nebo jak tento problém vyřešit ? Karburátory v servise čistili a štelovali. Pomůže jejich vyčištění ??? a jak je vyčistit ???

karburátor er 5

25.10.2013 v 18:44 | Nahoru | #1
Jak je vyčistit ti nepovím, zas tolik s mašinou neumím. Každopádně zas tak obrovskej vliv lepšího paliva na ERko nemá (pokud to není opravdu nějakej vodnatej hnus). Vem si, že ERko bylo navrhnuty dokonce pro Nat.91. Zkontroloval bych s čištěním karbeců i palivovej filtr a hadičky, je možný že se ti tam něco usazuje, taky není od věci se podívat na svíčky jestli to už nemají za sebou.
EDIT: Ještě mě napadá jak na tom máš nádrž? Nemáš někde prorezavělou dirku? Může se ti tam skrz vlhkost dostávat voda, která tam taky dělá bordel.

Naposledy editováno 25.10.2013 18:45:49

karburátor er 5

25.10.2013 v 18:49 | Nahoru | #2
Proc 98 nebo 100? Spatnej benzin znamena ze tam byl nejakej sajrajt, nebo to bylo necim rezany. Vyssi oktanove cislo nema s "cistotou" benezinu co delat. Navic tyhle motory jsou na 95 delany (predstih).

A co myslis tim ze to spadno z 2000 na 1000??? Jako ze mas na volnobeh normalne 2000?

EDIT:
Jinak Strejda ma recht, zvlast kdyz se ti to stalo znova ... palivovej filtr, hadicky, nadrz ... proste zjistit kudy tam ten sajrajt leze. Popravde, zkusil bych jinej servis. Pokud jsi mel zasrane karbce a oni se ani nenamahali zjistit proc (mohli te aspon upozornit) ... no proste si te tam planovane pozvali znovu ...

Naposledy editováno 25.10.2013 19:04:50

karburátor er 5

25.10.2013 v 20:46 | Nahoru | #3
ja osobne bych zkusil vypustit komoru v karbeci, na spodku kazdeho je maly sroubek a mela by tam na to jit nasadit hadicka tak to pust po spadu do sklenky a uvidis co vytece.pak to dotahni otoc pal.kohout na pri nech ho chvilku tak natoc motorku a prepni ho na res nebo na on motorku nech ohrat a potom nasteluj volnobeh na ca 1200 ot za min. a uvidis co bude dal,potom kdyztak svice-vymenit ne vycistit,vzduchac je samozrejmost prekontrolovat pripadne vyfoukat ci vymenit.

karburátor er 5

26.10.2013 v 18:42 | Nahoru | #4
Rozobrať karburátory do poslednej trysky,vyfúkať STLAČENÝM vzduchom,skontrolovať priechodnosť trysiek,aj vizuálne,napr.proti svetlu.Všetko si foť,aby si to vedel znovu zložiť.Robil som karburátory na Hornete,plavákové komory boli čisté,z minimom kalu,ale 3 voľnobežné trysky boli upchaté aj po vyfúkaní.Vyriešil to mosadzný drôt(drát)

karburátor er 5

27.10.2013 v 19:51 | Nahoru | #5
Zdar, no vypadá to že ti v servisu moc nepomohly, jestli se budeš pouštět do nějakých servisních akcí, doporučuji stáhnout manuály. Jsou tam dva:
- jeden jako NÁVOD K OBSLUZE K MOTOCYKU - je v češtině s obrázky ale jen z základ
- druhý je v angličtině, ale ten je rozepsaný naprosto do šroubku s přehlednými obrázky

http://www.motorkari...a]=Kawasaki%20ER%205

už jsem je několikrát úspěšně použil, tak ti taky snad pomůžou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist