Téma: jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
Jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
1 reakcí na tento příspěvek jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
A hydraulika je de facto agregát pro "kryplzdviže" včetně řízení rozběhu a hlídání poloh koncáky, nebo je agregát samodomo, řízený i jen ručně? Nebyl by od věci zpomalený doběh, nebo i gumové patky na podlaze, aby to nebyla taková morda.
Mimochodem, co jsou zač ty šlupky v šesté a osmé vteřině? Zní to jako spínání stykačů na železném rámu.
Mimochodem, co jsou zač ty šlupky v šesté a osmé vteřině? Zní to jako spínání stykačů na železném rámu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
J.M.K.> nahoře v patře je hydraulicke čerpadlo včetně ovládání přes fotobunky ,další ovládání je na plošině a ještě dole v garáži,ty rány jsou dva "jazyky" který se vrací do polohy,kdež to totiž vyjede nahoru tak se zacvaknou pod rám,aby to nemohlo sjet samovolně dolu,např při prasknutí hadice nebo prolínání tlaku ve válci,při přivolání nejdřív povyjede nahoru,zacvakne se pojistka apote jede dolu...celý to řídí počítač,dají se nastavovat časove intervaly,vejška kam to ma vyjíždět a dole pod ramem jsou gumovy dorazy,ale jak byla garaž prazdna tak se to nejak rozlejhalo,ve zkutecnosti to takový rány nejsou...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.