globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor gsxr K1
 
12.10.2013 v 11:14
Zdarec draci ;) potřebuji radu od znalých a zkušených.. podařilo se mi v moji 750 oddělat motor,tak přemýšlím že bych tam nacpal motor z K1 600.. i když mi spousta lidí co do toho dělá řekla že K1 750 a 600 se dají zaměnit, tak bylo i pár takových kteří říkají že ne.. tak by mě zajímalo jesli se najde někdo kdo už třeba toto řešil, a byl schopen mi potvrdit nebo vyvrátit možnosti ;) díkes Fišta

prosím o příspěvky k tématu, proč to chci udělat vím moc dobře

Naposledy editováno 12.10.2013 11:16:02

Motor gsxr K1

12.10.2013 v 12:17 | Nahoru | #1
jo motor by tam měl pasovat,ale jak to uděláš se vstřikama popř.elektrikou?

1 reakcí na tento příspěvek Motor gsxr K1

12.10.2013 v 12:47 | Nahoru | #2
...všechno jde ;)...jen někdy to je složitější :)...hlavně si změř držáky motoru a dej pozor, aby se ti do rámu vešlo všechno co má...všechno jde sice řešit, ale bývají s tím problémy ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor gsxr K1

12.10.2013 v 12:54 | Nahoru | #3
thor83> .... Ale byvaji s tim problemy: hlavne na esteoacku nebo pri nrhode!

Motor gsxr K1

12.10.2013 v 13:01 | Nahoru | #4
Já mám v 600 motor ze 750, mám ale K2. Už jsem to tak koupil, takže ti neporadím. Ale co se týče držáků a podobně, vypadají netknutě. A STK a evidenčka v pohodě, dovezla se takto už z Anglie, tak se to na nový papíry vše napsalo..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor gsxr K1

12.10.2013 v 15:43 | Nahoru | #5

pesastor píše: thor83> .... Ale byvaji s tim problemy: hlavne na esteoacku nebo pri nrhode!



....motor je pokud vím ND, takže stačí, aby byl typově stejný...dost pochybuju, že na STK nebo pojišťovna pozná, že má motor jiný objem ;)

(reakce na) Motor gsxr K1

12.10.2013 v 17:38 | Nahoru | #6

thor83 píše: ....motor je pokud vím ND, takže stačí, aby byl typově stejný...dost pochybuju, že na STK nebo pojišťovna pozná, že má motor jiný objem ;)



Třeba tak, že je to jiný typ? , u mě je to prvních 6 znaků z čísla motoru, které se musí shodovat, což u různých objemů hodně pochybuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor gsxr K1

12.10.2013 v 18:03 | Nahoru | #7

thor83 píše: ....motor je pokud vím ND, takže stačí, aby byl typově stejný...dost pochybuju, že na STK nebo pojišťovna pozná, že má motor jiný objem ;)


si myslíš,že motor o jiném obsahu bude mít stejný typ?

stačí,aby výrobce změnil jeden šroubek a už je to jiný typ.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor gsxr K1

12.10.2013 v 18:22 | Nahoru | #8

Dolph-cz píše: si myslíš,že motor o jiném obsahu bude mít stejný typ?

stačí,aby výrobce změnil jeden šroubek a už je to jiný typ.



...no ono stačí když tam bude místo 4 válce třeba zase 4 válec od stejnýho výrobce víme? ;)...když chceš bejt chytrej , tak si o tom něco zjisti ;)...já už to dělal pane víme?;)

Motor gsxr K1

12.10.2013 v 18:28 | Nahoru | #9
...ono jde všechno udělat, když víš jak, ale o tom tady psát nebudu :)...tady jsou na to jiný odborníci :)

Motor gsxr K1

12.10.2013 v 19:07 | Nahoru | #10
Díky za rozumné příspěvky ;) jen na zasvěcení.. STK neřešim, je to motorka na stuntriding a k elektrice apod počítám s komplet výměnou,včetně Ecu a výfuku ;)
Jo a K1 až K3 jsou to samý

(reakce na) Motor gsxr K1

13.10.2013 v 14:19 | Nahoru | #11

thor83 píše: ...no ono stačí když tam bude místo 4 válce třeba zase 4 válec od stejnýho výrobce víme? ;)...když chceš bejt chytrej , tak si o tom něco zjisti ;)...já už to dělal pane víme?;)



no ty vole,to je zase opověď

psal si,že stačí,aby byl typuvě stejný a já ti napsal,že že to rozhodně stejný typ nebude.
nedělám chytrého.

a ty nědělej blbého,typ motoru je typ motoru a tečka,že ty jsi myslel že stačí čtyřválec a někdo to v papírech předělá(čemuž nevěřím,to je trochu velká prasárna),to je bohužel tvoje chybná formulace

(reakce na) Motor gsxr K1

13.10.2013 v 18:45 | Nahoru | #12
thor83> To si měl napsat hned, že STK řešíš po známosti ("přinesu na STK jenom TP, dostanu štempl a jdu do řiti"), a nebo že si přerazil na tom motoru čísla, pak to vypadá, že nevíš, co píšeš...typ motoru musí samozřejmě souhlasit - tzn. prvním pár počátečních čísel na motoru a musí to být samozřejmě u řadového 4V opět řadový 4V apod..

Jinak ofiko nacpat 6stovkový motor do 750tkové motorky jde leda tzv. individuální přestavbou...ale to není samozřejmě zadarmo...

Jinak pro zakladatele - nacpat do 750tky motor z vydechlé šestky, hmmm, nechápu

Motor gsxr K1

14.10.2013 v 13:31 | Nahoru | #13
proč řesíte STK když to má na stunt tzn,že na stk nechodí vůbec a doklady muze mit v depozitu.

ECU a vyfuk bude to poslední, ma to jiny vstrikovace a mozna i cely airbox.
aby te to ve finále nevyslo jako cela motorka a budes mit neprodejnou 6ku bez ceny.

1 reakcí na tento příspěvek Motor gsxr K1

28.11.2013 v 00:00 | Nahoru | #14
Kdysi jsem resil opacny problem, nahrada ramu z 750 za 600 a nejsou zamenne. Zadni drzaky motoru pasuji, predni na hlave ne, 750 ma vyssi hlavu, resp. drzak na motoru je vys (pravdepodobne vyssi valce diky vetsimu zdvihu). Zbytek by mel sedet.

Ten rozdil je nekolik malo mm, mozna 4-5, pokud si dobre pamatuji ...

Naposledy editováno 28.11.2013 00:06:06

(reakce na) Motor gsxr K1

9.12.2013 v 17:31 | Nahoru | #15
lukaash> škoda že Tvuj přispěvek nepřišel dřív ;) je to přesně jak řikáš, motor 750 je o pár milimetrů vyšší,tím pádem motor 600 nejde usadit, je prostě malej =D ale naštěstí jsem s motorem přivezl i rám 600 takže nemusím předělávat rám,ale prostě to nastrojim vše na rám 600 ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist