2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi pneu , přední & zadní
e: no je to ten nejhorší scénář co jsem mohl třeba vymyslet, ale stát se může cokoliv, třeba to narveš do cisterny s benálem u shromáždění lidí a ta bouchne a dvěstě lidí pod drnem
Naposledy editováno 10.10.2013 20:45:29
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi pneu , přední & zadní
CORELL-007 píše: mechanik mi říkal když už se to stane, tak drážky by se měli otočit tzn. šipkou proti otáčení kola , kvůli odvodu vody protože má zadní jinak stavěný dezén... jinak by se němělo nic tak zásadního dít
jako nouzovka když není k sehnání správná pryž a ty musíš dojet z ukrajiny na slovensko...ano
Naposledy editováno 10.10.2013 23:26:01
1) Kvůlivá možnýmu průšvihu s pojišťovnou.
2) Kvůli jízdním vlastnostem - pneu je konstruovaná na určitý síly od zatížení - přední od brždění a zadní od záběru a určitě jejich prohození bude mít vliv na její chování, případně životnost.
Gumy a brzdy je to zásadní, tady se experimenty nevyplatí.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi pneu , přední & zadní
Chceš dát zadní gumu na předek.
Zadní guma je určitě "odolnější" na všechny ty síly na ní působící.
Zabírá od motoru jedním směrem, brzdí druhým směrem.
Na předku by asi neměla nic udělat.
Že by se roztrhla, rozletěla, nebo tak něco.
Možná se nebude tak zahřívat, jak by měla, protože ji bude chybět to zatížení od motoru.
Tak asi bude méně držet.
Směr otáčení bych dal podle šipečky.
Odvod vody tam nějak funguje jak při přidávání plynu, tak při brzdění.
Na předku bude jen to brzdění.
Nevím, jaký je tam profil, neboli jak je kulatá nebo plochá.
Aby se zadní na předku při hraničním náklonu nedostala až za hranu.
Na závěr: Určitě nedoporučuji! Ať mě tady někteří nenapadají.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi pneu , přední & zadní
Jindrej píše: dewwil> ty jsi magor
já vím, ale jen trošku Jinak kdyby někde na cestě nebylo zbytí tak bych se s tím nesral a vkejchnul ji na ráfek a vyjel, jen bych se modlil ať nepotkám školku na vejletě Ale jen jako nouzovku, jinak bych na to hodil bobek
CORELL-007 píše: Dewwile.. dík za katastrofický scénář... určitě by se na pneu nepsalo Front a Rear, kdyby to k něčemu nebylo... mě zájímá jen to: pneu určená na zadek Rear a její chování v předu na Frontě... mechanik mi říkal když už se to stane, tak drážky by se měli otočit tzn. šipkou proti otáčení kola , kvůli odvodu vody protože má zadní jinak stavěný dezén... jinak by se němělo nic tak zásadního dít
tak to jsi měl říct hned, bude se to chovat jinak, zadní gumy jsou o dost těžší díky silnější kostře(někdy i víc gumy), takže vyšší gyroskopické síly, tudíž chvění, vibrace jak řídítek tak celé motorky, větší zátěž na kluzáky vidlic(začnou chcát dřív gufera), těžké řízení...vzorek vynechám, ten je tam jen kvůli vodě a na suchu snižuje grip, dokud nechčije je nejlepší guma s minimem vzorku
abych nezačínal nové vlákno, tak to písnu sem.
Má někdo zkušenosti s touto pneu ???
Potřebuji poprvé nově přezout a každá zkušenost se mi hodí
http://www.pneumoto....r-ii-tl-tt-3241.html
díky
Naposledy editováno 03.04.2014 14:04:40
Určitě obouvej tak, jak je určeno a dávej bacha i na rozměry!
První co řeší pojišťovna, pokud se něco "semele" jsou pneu, aby nemusela plnit a to stačí pouze nemít správný rychlostní index natož pak přehození Front za Rear o hloubce dezénu nemluvě! Taky bacha na označení R (radial) a B (diagonal) pokud je za rozměrem pouze - je to diagonal. Typ je dle moto.
No prostě pokud chceš mít klid obouvej jak je dáno v TP.
SPOUSTU ŠŤASTNÝCH KM!
určitě chci přezout tak jak se má a právě proto si chci nechat poradit dříve než něco koupím :)
V techničáku je právě psáno :
přední pneu : 130/90-16 67H bezdušová
zadní pneu : 150/90-15 M/C 74H bezdušová
Ta přední je však rozdílná ve váhovém indexu : 130/90-B16 M/C 73H REINF COMMANDER II TL/TT
Co jsem zjistil tak 67 = 307kg & 73 = 365 kg, je i toto problém ??
Ta zadní by měla všemu odpovídat : 150/90 B15 M/C 74H COMMANDER II R TL/TT
díky za radu
a také přeji mnoho KM bez nehod :)
/// tak už jsem něco našel :
nikdy nepoužívejte nižší hmotnostní index, než je zde uveden. Vyšší Ni použít můžete, pneumatika ovšem bude mít tužší bočnici a jízda s takovouto pneumatikou může být méně komfortní.
Naposledy editováno 08.04.2014 20:07:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní karburátor na VZ800 Marauder ... Suzuki VZ 800 Marauder | linhic | 2 | 7.1.2024 v 13:59 1100Virago |
Zadní karburátor Suzuki Marauder VZ... Suzuki VZ 800 Marauder | linhic | 5 | 6.12.2023 v 11:42 linhic |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Škrtený Marauder 800 Suzuki VZ 800 Marauder | Dano998 | 0 | 8.9.2023 v 22:32 Dano998 |
Brašny na Suzuki VZ 800 Suzuki VZ 800 Marauder | Faier | 2 | 5.9.2023 v 18:28 Boris. |