globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Černý pomeranč
7.10.2013 v 12:26
Tak kterou?










Naposledy editováno 09.10.2013 14:55:03
Anketa: Která motorka by vás chytla za srdce...nebo za něco jiného :-)
KTM SuperDuke 1290R černá
47%
18
KTM SuperDuke 1290R oranžová
34%
13
Ducati Streetfighter S 1098
8%
3
Ducati Monster 1198 snad 160PS...
0%
0
Triumph Speedtriple R 1050
11%
4

Černý pomeranč

22.10.2013 v 00:44 | Nahoru | #91
KTM Super Duke 1290R vs BMW S 1000 RR



Super Duke 1290 R 192 HP Racing Edition





Naposledy editováno 22.10.2013 00:50:18

1 reakcí na tento příspěvek Černý pomeranč

22.10.2013 v 06:17 | Nahoru | #92
Pilot BMW mrhá potenciálem motorky (špatnej na brzdách a ztrácí v zatáčkách,kde si nechává spadnout otáčky i pod 5000 rpm),jinak by se Duke nechytal.Ale na naháče fakt dobrý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černý pomeranč

22.10.2013 v 07:53 | Nahoru | #93
verybusy> to je docela příkrej soud, otáčky si nechávaj spadnout i jezdci moto gp někam k šesti, a to maj větší rozsah. Na výjezdu ze zatáčky není potřeba plnej výkon. A nevím proč by se duke neměl chytat, jediný kde má bmw výhodu jsou dlouhý rovinky. Má jen o 7 kw víc a o 30 nm míň, v rychlostech do 250 by měl mít duke navrch (odhadem).

Černý pomeranč

22.10.2013 v 09:08 | Nahoru | #94
Když se dívám na ty vyjezdy ze zatáček,vypadá to,že Super Duke docela jede. BMW se pokouší,točí to celkem vysoko...ale Duka nedojede...až na delších rovinkách.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černý pomeranč

22.10.2013 v 10:34 | Nahoru | #95

Stev píše: verybusy> to je docela příkrej soud, otáčky si nechávaj spadnout i jezdci moto gp někam k šesti, a to maj větší rozsah. Na výjezdu ze zatáčky není potřeba plnej výkon. A nevím proč by se duke neměl chytat, jediný kde má bmw výhodu jsou dlouhý rovinky. Má jen o 7 kw víc a o 30 nm míň, v rychlostech do 250 by měl mít duke navrch (odhadem).



Tak stroje GP se asi srovnávat nedají,tam je jinej průběh a asi i převody.Duke S-ku ujíždí na výjezdech,kde by ujíždět výrazněji neměl,než se čtyřvál posbírá z 5000rpm,tak to holt trvá,na sériovce by měl držet otáčky výš,aby měl na výjezdu k dispozici dost výkonu.To samý je na brzdách,jezdec na BMW ztrácí,to co na rovince nahnal a nejsem si jistej,že je to motorkou.

(reakce na) Černý pomeranč

22.10.2013 v 11:16 | Nahoru | #96
verybusy> Co si budeme povídat tohle porovnání je dost o ničem. Stejnej jezdec, stejná trať, stejný podmínky a pak porovnat čas na kolo. Tohle jsou jen pičoviny "na oko"

(reakce na) Černý pomeranč

22.10.2013 v 11:50 | Nahoru | #97
verybusy> moto gp jsem použil jako extrémní příklad, ale když si projedeš jakýkoliv onboardy kde se jede na litrech, tak pokles k pěti tis v pomalejších zatáčkách tam bude. Na výjezdech by duke ujíždět právě měl, kde jinde se projeví větší krouťák a přilnavost.

Naposledy editováno 22.10.2013 11:51:19

Černý pomeranč

22.10.2013 v 12:02 | Nahoru | #98
Jako ten Duke jede jako pila,o tom žádná,ten motor bude konečně boží.Ta 990 prostě neměla šťávu.Jasně že by to chtělo stejnýho jezdce,stejný gumy a podmínky a jediný kritérium by byl čas.Ten jezdec na KTM byl prostě zkušenější,to je zjevný,tomu BMV ty otáčky padaly nízko i v rychlejších zatáčkách,nebo to možná nechal padnout schválně,kvůli filmování.Na výjezdu Duke ujede,psal jsem,že by neměl ujíždět výrazněji,pokud by jezdec BMW měl k dispozici ty správný otáčky.Pak už by ho měl na rovině přeletět,což se taky stalo a pak to zase posere na brzdách.

Černý pomeranč

26.10.2013 v 14:38 | Nahoru | #99


Černý pomeranč

28.10.2013 v 22:50 | Nahoru | #100
Hele neviděl jste někdo dyno graf? Zajímal by mě průběh a ještě nikde nic není...

1 reakcí na tento příspěvek Černý pomeranč

31.10.2013 v 11:13 | Nahoru | #101
Graf zatím není.

Dneska nové info od KTM ...přeloženo překladačem

1. . Kdy a kde bude nová KTM Super Duke R 1290 je k dispozici pro prodej , nebo objednat?
Na začátku prosince se první modely KTM Super Duke R 1290 být viděn v showroomech autorizovaných prodejců evropských KTM ( v Severní Americe na začátku roku 2014 ) . KTM prodejci nabízejí profesionální poradenství na novém Super Duke R a bude mít nějaké rozkazy.

2. Jaká má nový Super Duke R cenu ?
Pro vaši informaci : v Německu se Super Duke R EUR 15,495 ( včetně daní) . V jiných zemíchSuper Duke R se může lišit ceny v důsledku vnitrostátních daňových sazeb.

3. . Existuje nějaká alternativa k desce série držitele rozhodnutí o registraci ?
Ano , tam je zkrácená verze držáku registrační tabulky k dispozici v sortimentu PowerParts (viz nastavení stylu nebo obrázek výše).

4 . Je výfuk AKRAPOVIČ prototypu k dispozici jako příslušenství součást ?
Výfukový systém prototypu jejeden rozměr , který byl určen pouze pro výstavní účely . V důsledku neuvěřitelně hlasitý zvuk a platných norem emisí výfukových plynů , lze tento výfukový systém nelze aplikovat na výrobní verzi . Pro objasnění , jak hlasitě to vlastně je : Zpočátku video prototypu měl být zaznamenán na závodní dráze - ale tam byl žádná šance , jak hlasitost je srovnatelná s výchozí bojové stíhačky . V závěru jsme se snažili naše štěstí na místě, kde obvykle můžete setkat stíhaček a letiště naštěstí nám dal souhlas k natáčení videa tohoto Mattighofenu z " Jet Fighter " .

5 . Existuje nějaká alternativa k zobrazené systému série výfuku ?
KTM PowerParts sortiment nabízístreet- právní AKRAPOVIC slip -on nápravy zadní výfuk ( viz nastavení stylu nebo obrázek výše) , stejně jakoAKRAPOVIC titan výfukový systém (pouze pro závodní použití, viz Race Setup ) . Vybavených těmito výkon maximální PowerParts a točivého momentu Super Duke může být zvýšena , zatímco snížení hmotnosti ve stejnou dobu .

6 . Jsou dvoubarevné ráfky k dispozici v sortimentu PowerParts ?
Ano, oranžová ráfky s " RACING " logo opísmenkovány v bílé barvě jsou k dispozici jako upgrade PowerPart ( street- právní, viz Race Setup ) .

7 . Jsou nastaveními jsou k dispozici jako balíček nebo jednotlivé části , resp ?
Zobrazené setupy na KTM Super Duke R 1290 jsou pouze návrhy na individualizaci . Všechny PowerParts jsou k dispozici jako jednotlivé části informujte u svého autorizovaného prodejce KTM. Prodejci přizpůsobit KTM Super Duke R 1290 podle zobrazených nastavení alternativ nebo dle individuálního přání zákazníka. Na www.ktm.com najdete kompletní sortiment PowerParts .

8. . Proč je KTM Super Duke R 1290 není vybaven rychlým posunu ?
Dřívější testy s rychlým řazením odhalila, že systém není optimální pro všechny jízdní podmínky ( závodní dráha Země / silnice / město) a je kompatibilní se zařízeními, jsou dnes k dispozici vzhledem k velké výkon a výtlak dvouválcový motor koncept. U budoucích modelových roků KTM pracuje na rychlém posunu , který by měl být k dispozici jako PowerPart . Budeme nejprve nabídne rychlé řazení, pokud je v souladu s našimi požadavky na jakost a pouze tehdy, pokud se zvýší celkový zážitek z jízdy .

9. . Když je první služba nutné?
První služba splatnosti na 1000 km , poté každých 15.000 km nebo každý rok. Pro zachování dobrovolného záruku výrobce je nutné mít roční služby prováděné autorizovaným prodejcem .

10. . Co je to maximální rychlost často , že KTM Super Duke R 1290 ?
Homologován nejvyšší rychlost: 290 km / h

11. . Má motor vejde do KTM RC8 R ?
Zjednodušeně řečeno, motor by se vešly do RC 8 R, ale motor není nijak přizpůsobené komponenty jako airbox , mechanická tělesa škrtící klapky , výfukový systém atd. Snaha použití by bylo obrovské.

12. . MůžeKTM Super Duke R 1290 držet krok s Superbike ?
Na cestě - ano . Díkyjízdě dynamický a kvalit podvozku , motoru a elektronických systémů . Dokonce i na závodní drázenový 1290 Super Duke R je velmi jednoduché - na zkušebních jízdách jsme vycházeli úroveň s Superbike - s výhodami na pomalejších sekcí a mírnou nevýhodou rychlejší trasy ( jako aerodynamické neprospěch nahého SD porovnání s jakýmkoliv full- faired Superbike zvýšit při vysoké rychlosti ) . Ale jízda požitek je neuvěřitelné - bez ohledu na to , kterou cestou nebo skladby .

13 . Je možné to udělat wheelie na KTM Super Duke R 1290 ?
I s aktivním trakce můžepřední kolo se odvolat v kontrolovaným způsobem . V závislosti na zvoleném režimupředního kola chytí bezpečnostních důvodů před k dosažení určitého stupně na Wheelie . S kontrolou trakce zdravotním otočky je možné kdykoliv - dokonce až do 180 stupňů .


Objevte Beast

1 reakcí na tento příspěvek Černý pomeranč

31.10.2013 v 13:54 | Nahoru | #102
Já nevim, mě tedy designově to nepřipadá jako nějaká bombice, to se mi asi líbí i jiný bajky víc, výkon magorskej to jooo, ale že bych si to musel hned kupovat, to asi ne :)

Pořád u mě vede Streetfighter a Brutale.

(reakce na) Černý pomeranč

31.10.2013 v 13:56 | Nahoru | #103
DucS> To jsi to sem měl dát radši v AJ, než tenhle překlad :)

Černý pomeranč

31.10.2013 v 14:09 | Nahoru | #104
Mě se teda líbí moc, samozřejmě styl je jinej. Ale jakmile tam navěsíš powerparts doplňky (držák RZ, oranžovobílý kola, akrapovič...) tak to bude ultrakrasavec a všichni si ukroutí palici.

Brutale i SF jsou každopádně hezký bajky, je dobře že máme na výběr.

Jj, strojový překlad je masakr. Zděs originál:

1. When and where will the new KTM 1290 SUPER DUKE R be available for sale or order?
At the beginning of December the first models of the KTM 1290 SUPER DUKE R can be seen in showrooms of authorized European KTM dealers (in North America at the beginning of 2014). The KTM dealers offer professional advice on the new SUPER DUKE R and will take any orders.

2.What does the new SUPER DUKE R cost?
For your guidance: in Germany the SUPER DUKE R costs EUR 15.495 (including taxes). In other countries the SUPER DUKE R can vary in price due to national tax rates.

3. Is there an alternative to the series registration plate holder?
Yes, there is a short version of the registration plate holder available in the PowerParts product range (see Style Setup or picture above).

4. Is the Akrapovič exhaust of the prototype available as an accessory part?
The exhaust system of the prototype is an individual item that was designed only for show purposes. As a result of the incredibly loud sound and the applicable exhaust emission standards, this exhaust system cannot be applied on the production version. For clarification as to how loud it actually is: Initially the video of the prototype was supposed to be recorded on a race track – but there was no chance, as the volume is comparable to a starting jet fighter. In the end we tried our luck at a place where you can usually meet jet fighters and the airport luckily gave us approval for the video shoot of this Mattighofen made ‘Fighter Jet’.

5. Is there an alternative to the displayed series exhaust system?
The KTM PowerParts product range offers a street-legal Akrapovič slip-on axle back exhaust (see Style Setup or picture above), as well as an Akrapovič titanium exhaust system (only for racing use, see Race Setup). Equipped with these PowerParts peak performance and torque of the SUPER DUKE can be increased whilst reducing the weight at the same time.

6. Are the bicolour rims available in the PowerParts product range?
Yes, the orange rims with the “RACING” logo lettered in white are available as a PowerPart upgrade (street-legal, see Race Setup).

7. Are the setups available as package or individual part respectively?
The displayed setups of the KTM 1290 SUPER DUKE R are merely suggestions for individualization. All PowerParts are available as individual parts at your authorized KTM dealer. The dealers adapt the KTM 1290 SUPER DUKE R according to the displayed setup alternatives or according to individual customer specifications. At www.ktm.com you can find the entire PowerParts product range.

8. Why the KTM 1290 SUPER DUKE R isn´t equipped with a quick shifter?
Former tests with quick shifters revealed that the system is suboptimal for all riding conditions (race track/ country road/ city) and is incompatible with the components available today given the big performance and displacement two-cylinder engine concept. For the future model years KTM is working on a quick shifter that should be available as a PowerPart. We will first offer the quick shifter when it complies with our quality requirements and only when it enhances the overall riding experience.

9. When is the first service required?
The first service becomes due at 1000 km, afterwards every 15000 km or every year. To preserve the voluntary manufacturer´s warranty it´s necessary to have the annual service carried out by an authorized dealer.

10. What´s the top speed oft he KTM 1290 SUPER DUKE R?
Homologated top speed: 290 km/h

11. Does the engine fit into a KTM RC8 R?
Basically, the engine would fit into the RC 8 R, however the engine is in no way adapted to components like the airbox, mechanic throttle valve body, exhaust system, etc. The effort of application would be tremendous.

12. Can the KTM 1290 SUPER DUKE R keep up with Superbikes?
On the road - yes. Thanks to the riding dynamic and the qualities of chassis, engine and electronic systems. Even on the race track the new 1290 SUPER DUKE R is fast - at test rides we drew level with Superbikes - with advantages on slower sections and a slight disadvantage in faster routes (as the aerodynamic disadvantage of the naked SD compared to any full-faired Superbike increase at high speed). But the riding enjoyment is incredible – no matter which road or track.

13. Is it possible to do a wheelie on the KTM 1290 SUPER DUKE R?
Even with activated traction control the front wheel can be lifted in a controlled manner. Depending on the chosen mode the front wheel will catch for safety reasons prior to the achievement of a certain degree of the wheelie. With traction control disabled wheelies are possible at any time – even up to 180 degree.

(reakce na) Černý pomeranč

31.10.2013 v 18:39 | Nahoru | #105

Sefo píše: Já nevim, mě tedy designově to nepřipadá jako nějaká bombice, to se mi asi líbí i jiný bajky víc, výkon magorskej to jooo, ale že bych si to musel hned kupovat, to asi ne :)

Pořád u mě vede Streetfighter a Brutale.



SF i Brutale jsou hezké,teda nádherné...ale Brutalka je 4 vál,to mi nic neříká. Nevím proč,ale odjakživa mě láká V2.. a velký SF už není v nabídce. Jsem zvědavý s čím se Ducati ukáže na Eicma 2013

Černý pomeranč

1.11.2013 v 22:07 | Nahoru | #106
Ceny doplňků na Superduka 1290 v EURO bez DPH

Powerparts price list

KTM Item number Description GB Beschreibung DE
Retail Price Û
without VAT
60304937000 SWINGARM BOLT COVER SET SCHWINGARMBOLZEN-ABDECKUNGSSET 29,66
60312964044 HEATED GRIPS HEIZGRIFFSET 165,83
61002055060 CLUTCH RESERVOIR COVER KUPPLUNGSRESERVOIRDECKEL 21,17
61012932000 RADIAL ROADLOK RADIAL ROADLOK 254,15
60313909000 BRAKE FLUID RESERVOIR COVER BREMSFL†SSIGKEITSBEH€LTER-DECKEL 38,17
61302931044 CLUTCH LEVER (ARTICULATED/ADJUSTABLE) KUPPLUNGSHEBEL
(KLAPP- UND VERSTELLBAR) 132,50
60313950044 BRAKE LEVER (ARTICOULATED/ADJUSTABLE) BREMSHEBEL (KLAPP- UND VERSTELLBAR) 132,50
61303937044 ADJUSTABLE FOOTREST SYSTEM FUSSRASTENANLAGE VERSTELLBAR 415,65
61303945044 FRAME CRASH PROTECTOR RAHMENSTURZPAD-SET 150,00
61305979000 AKRAPOVIC SLIP-ON SILENCER AKRAPOVIC SLIP-ON ENDD€MPFER 665,83
61305984044 EXHAUST BRACKET ENDD€MPFERHALTER TBD
61305999000 AKRAPOVIC EVO EXHAUST AKRAPOVIC EVOLUTION KOMPLETTANLAGE 1.915,84
61307908000 RACING FUEL CAP TANKSCHNELLVERSCHLUSS 115,83
61307911000 TANK PAD TANKPAD 29,08
61307940000 ERGO SEAT ERGO SITZBANK 124,17
61307940044 PILLION SEAT COVER SOZIUSSITZABDECKUNG 125,00
61307947000 PILLION ERGO SEAT ERGO SOZIUSSITZBANK 83,33
61307947500 RACE SEAT RACE SEAT TBD
61308915000 LICENSE PLATE HOLDER SHORT KENNZEICHENTR€GER KURZ 125,00
61308908044 TOURING WINDSHIELD TOURING WINDSCHILD 99,92
61309960000 WAVE BRAKE DISC 320 MM BREMSSCHEIBE "WAVE" 320 MM 199,17
61311946044 SIDE STAND REMOVAL KIT SEITENST€NDER-DEMONTAGEKIT 16,91
61312905033 STEERING DAMPER KIT LENKUNGSD€MPFERKIT 296,65
61312925000 SIDE BAGS SEITENTASCHENSET 550,00
61312925044 SIDE BAG CARRIER SEITENTASCHENTR€GER 60,00
60312953000 ABS DONGLE ABS DONGLE 74,17
61312978000 REAR BAG SMALL HECKTASCHE KLEIN 91,58
61312992044 GPS BRACKET GRUNDTR€GER F†R GPS-HALTER 74,17
61313932044 BRAKE LEVER GUARD "RACE STYLE" BREMSHEBELSCHUTZB†GEL "RACE STYLE" 99,17
61313931044 CLUTCH LEVER GUARD "RACE STYLE" KUPPLUNGSHEBELSCHUTZB†GEL "RACE STYLE" 99,17
61329955000 SINGLE ARM STAND HINTERRAD-HEBEVORRICHTUNG EINARMSCHWINGE 140,00
62010965118 CHAIN BLACK SCALE 525 KETTE 525 "BLACK SCALE" 127,42
69013962000 REAR BRAKE RESERVOIR CAP FUSSBREMSZYLINDER-DECKEL 25,42
69130986044 CARBON CLUTCH COVER PROTECTION KARBON-KUPPLUNGSDECKELSCHUTZ 109,65
69330985044 CARBON IGNITION COVER PROTECTION KARBON-GENERATORDECKELSCHUTZ 114,67
6130199904404 TRIPPLE CLAMP "RACE" GABELBR†CKE "RACE" 415,83
6130495000049 CARBON SPLASH PROTECTION AND CHAINGUARD KARBON-SPRITZ- UND KETTENSCHUTZ 332,50
6130591100049 CARBON EXHAUST COVER KARBON-AUSPUFFABDECKUNGSSET 124,16
6130795800049 CARBON IGNITION COVER PROTECTION KARBON-Z†NDSCHLOSSABDECKUNG 165,83
6130891000049 CARBON FENDER FRONT KARBON-KOTFL†GEL VORNE (VORDERTEIL) 220,00
6900811000049 CARBON FRONT FENDER KARBON-KOTFL†GEL VORNE 220,91
6903006000049 CARBON FRONT CHAINGUARD KARBON-KETTENRITZELABDECKUNG 84,92
61308999000 GRAPHICS KIT "RACING" GRAFIKKIT "RACING" 132,50
61309999000 RIM STICKER SET FELGENRINGAUFKLEBER-SET 24,92
60112035000 ALARM SYSTEM ALARMANLAGE 254,15
61312928000 REAR BAG BIG HECKTASCHE GROSS 133,25

Race Bike like ridden in Ascari Circuit Dunlop KR108 Ntec Slicks
192 HORSEPOWER, MINUS SIX KG!

Retail Price Û without VAT
61302931044 CLUTCH LEVER (ARTICULATED/ADJUSTABLE) KUPPLUNGSHEBEL
(KLAPP- UND VERSTELLBAR) 132,50
60313950044 BRAKE LEVER (ARTICOULATED/ADJUSTABLE) BREMSHEBEL (KLAPP- UND VERSTELLBAR) 132,50
61303937044 ADJUSTABLE FOOTREST SYSTEM FUSSRASTENANLAGE VERSTELLBAR 415,65
61312905033 STEERING DAMPER KIT LENKUNGSD€MPFERKIT 296,65
61303945044 FRAME CRASH PROTECTOR RAHMENSTURZPAD-SET 150,00
61305999000 AKRAPOVIC EVO EXHAUST AKRAPOVIC EVOLUTION KOMPLETTANLAGE 1.915,84
61307908000 RACING FUEL CAP TANKSCHNELLVERSCHLUSS 115,83
60312953000 ABS DONGLE ABS DONGLE 74,17
61313932044 BRAKE LEVER GUARD "RACE STYLE" BREMSHEBELSCHUTZB†GEL "RACE STYLE" 99,17
61313931044 CLUTCH LEVER GUARD "RACE STYLE" KUPPLUNGSHEBELSCHUTZB†GEL "RACE STYLE" 99,17
69130986044 CARBON CLUTCH COVER PROTECTION KARBON-KUPPLUNGSDECKELSCHUTZ 109,65
69330985044 CARBON IGNITION COVER PROTECTION KARBON-GENERATORDECKELSCHUTZ 114,67
6130199904404 TRIPPLE CLAMP "RACE" GABELBR†CKE "RACE" 415,83
6130495000049 CARBON SPLASH PROTECTION AND CHAINGUARD KARBON-SPRITZ- UND KETTENSCHUTZ 332,50
6130591100049 CARBON EXHAUST COVER KARBON-AUSPUFFABDECKUNGSSET 124,16
6130891000049 CARBON FENDER FRONT KARBON-KOTFL†GEL VORNE (VORDERTEIL) 220,00
6900811000049 CARBON FRONT FENDER KARBON-KOTFL†GEL VORNE 220,91
6903006000049 CARBON FRONT CHAINGUARD KARBON-KETTENRITZELABDECKUNG 84,92
61308999000 GRAPHICS KIT "RACING" GRAFIKKIT "RACING" 132,50
61309999000 RIM STICKER SET FELGENRINGAUFKLEBER-SET 24,92

WP SUSPENSION (PRICE WITHOUT VAT)
FORK INTERNALS CLOSE CARTRIDGE: 1500
WP RACE SHOCK: 1200

Naposledy editováno 01.11.2013 22:11:04

Černý pomeranč

5.11.2013 v 21:37 | Nahoru | #107
Tak zatim u me superduk vede proti novymu monstru 1200 o poradny kus. O te litrove podivnosti od BMW nemluve.

Černý pomeranč

7.11.2013 v 22:05 | Nahoru | #108
Tak trochen bordel na KTM Superduke 1290 R

Černý pomeranč

19.11.2013 v 19:11 | Nahoru | #109

1 reakcí na tento příspěvek Černý pomeranč

28.11.2013 v 09:48 | Nahoru | #110
KTM postavila pořádného super naháče. Dá se s ním zajet slušný čas na okruhu a to i při relativně pohodlné jízdní pozici a nebo si s ním jen tak zajet na kochačku treba do Alp. Za mne má KTM . Časem až mě omrzí má zánovní 990 tak jdu do něj!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černý pomeranč

28.11.2013 v 20:29 | Nahoru | #111
LibRR> Co máš? SD990? Kolik máš nalítáno a co spolehlivost?

(reakce na) Černý pomeranč

29.11.2013 v 11:03 | Nahoru | #112
DucS> Jo mám ho druhou sezonu a naprostá spokojenost! Nalítáno mám něco přes 9000km a zatím bez závad. Teda krom sjeté zadní pneu . Servisni kontroly jsem měl dvě, po 1000km a po roce. Vše bylo v pořádku. Spotřeba oleje na cca 4500km necelý 1dcl. Spotřeba benzínu je podle jízdy. Měl jsem pár pohodových vyjížděk s čoprákama a to jsem jezdil za 5.7 l/100km. Jinak když jedu podle sebe tj město 50 a mimo okolo 130 tak jezdím za 6.2 l/100km. Vše po okreskách kde SD sedí jako prdel na hrnci. Na rovinkách to pochopitelně dle možnosti roztahuji na víc. Měl jsem sice při koupi trochu obavy,ale naprosto zbytečné. Jezdí přesně tak, jak jsem vždycky po motorce chtěl aby jezdila. Dvouvál mě učaroval! Příští sezonu ho plánuji trochu protáhnout po okruhu a taky časem jsou v plánu doplňky, hlavně výfuky!

1 reakcí na tento příspěvek Černý pomeranč

8.1.2014 v 21:31 | Nahoru | #113

Černý pomeranč

9.1.2014 v 09:25 | Nahoru | #114
Viděl jsem oba na vlastní oči a určo bych šel do černého! Je to opravdu zvíře!

(reakce na) Černý pomeranč

9.1.2014 v 09:43 | Nahoru | #115
DucS> To by mě zajímalo,co na těch motorkách při tom jejich tempu vyzkoumali.... Pak taky nechápu,co tam dělá Triple,čekal bych tam spíš SF.

1 reakcí na tento příspěvek Černý pomeranč

9.1.2014 v 20:32 | Nahoru | #116
verybusy - Tam toho chybělo....nový Monster 1200 např

Omlouvá je snad jen to,že není sezóna ...na jaře se to myslím vyrojí,testy KTM SD 1290 vs konkurence.

Černý pomeranč

11.1.2014 v 21:39 | Nahoru | #117
Výkon změřený na zadním kole KTM SUPERDUKE 1290 a srovnání s APRILIA TUONO V4R

převod kroutícího momentu z ftlb na Nm KTM SD 1290 = 134.8 Nm
APRILIA TUONO = 105.7 Nm











Naposledy editováno 11.01.2014 22:09:17

Černý pomeranč

12.1.2014 v 18:31 | Nahoru | #118
To je pekny, kone hezky odspodu! A ten vrsek krasne vyuzitelnej, zadna pidi spicka jen pro hezke katalogove hodnoty!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černý pomeranč

13.1.2014 v 08:39 | Nahoru | #119

DucS píše: verybusy - Tam toho chybělo....nový Monster 1200 např

Omlouvá je snad jen to,že není sezóna ...na jaře se to myslím vyrojí,testy KTM SD 1290 vs konkurence.



No důstojnějším soupeřem z rodiny Ducati bude jistě Streetfighter,Monster je trošku někde jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černý pomeranč

13.1.2014 v 10:25 | Nahoru | #120

verybusy píše: No důstojnějším soupeřem z rodiny Ducati bude jistě Streetfighter,Monster je trošku někde jinde.



až ho začnou zase dělat plnotučnej, ta 848 asi neobstojí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser
KTM 1290 SuperDuke R 2022 - servisn... KTM 1290 Super Duke R Babettastián 5 5.1.2024 v 20:06 RRRR8888
Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 ... [1, 2] KTM 1290 Super Duke R Versysák__ 48 5.1.2024 v 12:26 ramlik
Nefunkční budíky KTM 1290 Super Duke R vitagsx400r 2 29.8.2023 v 19:26 vitagsx400r


TOPlist