globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: (ne)vracení plynu
4.10.2013 v 20:19
ZDRAVÍM A PROSÍM O RADU. DNES JSEM SEŘIZOVAL NA B12 R.V.2001 VENTILY. ZDÁ SE, ŽE SE SKORO VŠE PODAŘILO. AŽ NA TO, ŽE SE MI POUZE V POLOZE S ŘIDÍTKY VPRAVO NEVRACÍ PLYN NORMÁLNÍ RYCHLOSTÍ, ALE HODNĚ POMALU. BOVDENY JSOU VEDENY TAK JAK BYLY, ALE STALA SE TAHLE ZMĚNA! BOVDENY JSOU V TÉTO PROBLEMATICKÉ POLOZE NENAŠPONOVANÉ, DÁ SE ZA NĚ VKLIDU ZATÁHNOUT. NĚKDE SE ALE ASI NĚCO POHLO, AŤ JSEM DÁVAL BOVDENY JAKKOLIV RŮZNĚ TAK TO JE BEZE ZMĚNY, NE-LI HORŠÍ. STAČÍ JEN NĚKDE PROMAZAT NEBO TO NĚJAK POŠTĚLOVAT U ŘIDÍTKA? Při natočení řidítek se sám plyn nepřidává, jde opravdu pouze a jenom o jeho špatné vracení.
DÍKY ZA JAKÉKOLIV VĚCNÉ INFO.

Uzavřeno 06.10.2013 v 14:19 uživatelem hejric

Naposledy editováno 04.10.2013 20:28:50

3 reakcí na tento příspěvek (ne)vracení plynu

4.10.2013 v 20:33 | Nahoru | #1
Vlevo je klavesa CapsLock a hned se bude lepe cist co chces

1 reakcí na tento příspěvek (ne)vracení plynu

4.10.2013 v 20:38 | Nahoru | #2
Jestli jsou napnuté, tak se špatně vracejí a budou se i víc opotřebovávat, zkus je dostat do polohy, kde se budou vracet lehce a budou volné, třeba je jeden trochu skřípnutý, nebo tak. Klidně je promaž, tím nic nezkazíš, ale neměly by být při dorazu řídítek našpanované!

(reakce na) (ne)vracení plynu

4.10.2013 v 20:39 | Nahoru | #3
dakarista> Díky za radu, přesně tuhle jsem potřeboval. Nevím jak ty, ale já přečtu slova psaná i velkým písmem.

(reakce na) (ne)vracení plynu

4.10.2013 v 20:42 | Nahoru | #4
kuzmič> nejdou úplně našponované....dá se s nimi o kousek pohnout tam i zpět...paradoxně by to mělo být asi víc napnuté při řidítkách na druhou stranu. Jestli se mi to spíš někde neláme při tom pravým rejdu. Promažu to tak, že to vyšroubuju po rukojetí plynu asi, že? :) Tím asi začnu. Díky za info.

(ne)vracení plynu

4.10.2013 v 20:45 | Nahoru | #5
Chce to maznout lanko(pokud není teflonový bovden),dej tomu ale den,dva,než mazání zateče všude.Taky je ale možnost,že se ti lanko trochu roztepilo a bude potreba vyměnit.Zadnej ucenej z nebe nespad a lina huba holy nestesti.Od toho jsme tady

(ne)vracení plynu

4.10.2013 v 20:53 | Nahoru | #6
Ano, rozeber rukojeť a nejlépe injekční stříkačkou olej do bovdenu.
Taky může být roztřepené lanko a drhne, mě to dělala rozjetá rukojeť, která drhla o závažíčko a nevracela se...

(ne)vracení plynu

4.10.2013 v 20:55 | Nahoru | #7
Normalne sozsroubuj tu krabicku vdle heftu kterym tocis.Zadny zazrak to neni...jen dva sroubky.Rada-jednou rukou drz a druhou sroubuj-az budou srouby venku,tak pomalu davej oba dva odsoubovany plastovy dily od sebe a pozoruj,jak to tam vlastne pod tema krytkama je ulozeny.Ve stejnym ulozeni to musi byt i pri zpatecny montazi.Dulezity je predevsim ten plastovy vehement,co ti vede lanko od kulicky,k zarazce bovdenu.

(ne)vracení plynu

4.10.2013 v 21:17 | Nahoru | #8
Zkus trochu povolit obě lanka(tažné i vratné)a pak došteluj vůle lanek.Když jsou lanka hodně našponovaný,tak se nevracej. Stalo se mi to taky na GSX, když jsem sundal vstřikovací rampu.

(ne)vracení plynu

4.10.2013 v 21:23 | Nahoru | #9
pokud jsi s tím plynem nic nedělal,tak jsou ty lanka prostě nějak blbě vedené.

někdy je to maturita najít místo kde mají být,už jsem se s tím setkal mockrát.

(reakce na) (ne)vracení plynu

4.10.2013 v 21:38 | Nahoru | #10

dakarista píše: Vlevo je klavesa CapsLock a hned se bude lepe cist co chces



DIKY, UZ NEMUSIM PORAT DRZET SHIFT

E: pismenko

Naposledy editováno 04.10.2013 21:39:36

(ne)vracení plynu

5.10.2013 v 14:27 | Nahoru | #11
Zkus povolit zavažíčko, třeba to bude jen tím :) ale to nevysvětluje, proč se to nevrací jen s vyhnutýma řidítkama...

Naposledy editováno 05.10.2013 14:28:05

(ne)vracení plynu

5.10.2013 v 19:09 | Nahoru | #12
Děkuji všem kromě dakaristy za nápady. Měl jsem to celé rozdělané, promazal jsem to, ale nakonec to vypadá, že to bylo poštělováním jednoho ze dvou lanek. Když jsem to zkoušel podle návodu tak to bylo to samé, ale pak jsem to vracecí lanko víc povolil a je to OK!

(ne)vracení plynu

5.10.2013 v 23:07 | Nahoru | #13
Aby v tom nebyl Dakarista sám, taky ti pohaním CAPS LOCK. Famózní, jak dlouho s tím vydržíš psát, než si ho vypneš a opět zapneš.

(reakce na) (ne)vracení plynu

6.10.2013 v 09:50 | Nahoru | #14

dakarista píše: Vlevo je klavesa CapsLock a hned se bude lepe cist co chces



DÍKY,KONEČNĚ PŘI TOM NEMUSÍM POŘÁD DRŽET SHIFT
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 6 7.5.2024 v 01:42 6573
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66


TOPlist