globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyjetá nádrž
2.10.2013 v 08:17
zdravím včera jsem byl na vyjížďce s dcerou bohužel jí došel benzín.Nebyl problém dojet cca 5km k pumpě nicméně by mě zajímalo,proč po přepnutí na rezervu to nejelo...prostě přes membránu to vyjelo celou nádrž i s rezervou pokud bych to nechal na samospád,tak by mě v nádrži ten benzín na dojetí zůstal?

Uzavřeno 10.10.2013 v 22:26 uživatelem PKNK

Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 08:28 | Nahoru | #1
A nejezdila celou dobu na rezervu? Take se me to jednou podarilo a hrozne jsem se divil ze v nadrzi neni benzin

1 reakcí na tento příspěvek Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 08:33 | Nahoru | #2
co myslíš tim nechal na samospád?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 08:37 | Nahoru | #3
DRN.> no jsou tam 3 polohy kohoutu dolů je podle mě samospád vodorovně to míří jakoby přes membránu pod tlakem a nahoru je reserva

Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 08:41 | Nahoru | #4
Nevis-li jak dal, zagugli a stahni si manual.
Tam je jrdnoznacne vysvetleno, jsk je to s polohama kohoutu.

Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 08:43 | Nahoru | #5
kohout v háji??? (propouští - vyjel jsi tedy vše)

(reakce na) Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 08:43 | Nahoru | #6
PKNK> aha, ale samospád je na vsechny polohy, co myslíš ty je poloha PRI, obejde to podtlakovou membránu (normalne ji otvira az podtlak - neni podtlak netece benzin) je to na naplneni karbecu, jestli je poloha on vyjela nadrz do sucha tak mas neco spatne v kohoutu

Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 08:44 | Nahoru | #7
me se neco podobneho stalo na gpz (predchudce er) po koupi jsem chtel zkusit najezd a kdyz jsem prepl na rezervu tak motorka zdechla..prisuzoval jsem to ze je ucpany kohout na rezervu ale pri tankovani mi bylo divne ze nadrz nejevila znamky ze tam nejaky benzin (rezerva) je, vypadalo to jak vycucnuta

2 reakcí na tento příspěvek Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 08:59 | Nahoru | #8
nu dobře jezdili jsme jen na to PRI A VYJELI TO DO MRTĚ NO.Jen se ptám pokude bych to měl přepnutý dolů...na nevím co tam je...tak jak jezdil ten majitel před nami tak rezervu nevyjedu?On totiž na to PRI zavíral benzín po jízdě..takhle to vysvětloval

Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 09:09 | Nahoru | #9
PRI je zaplavení karburátoru a bere to benzín z obou otvorů (normální i rezerva).

Benzín tam vypnout nejde, nechávej to na ON, když za jízdy dojde na ON, je dobré dát to na PRI, to nateče benzín hned a jakmile se motor zase chytne, přepne na RES

(reakce na) Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 09:10 | Nahoru | #10

PKNK píše: nu dobře jezdili jsme jen na to PRI A VYJELI TO DO MRTĚ NO.Jen se ptám pokude bych to měl přepnutý dolů...na nevím co tam je...tak jak jezdil ten majitel před nami tak rezervu nevyjedu?On totiž na to PRI zavíral benzín po jízdě..takhle to vysvětloval



a hned je jasno predchozi majitel je asi tedy gumak z dava takove rady ... tady je to vysvetleno- www.motorkari.cz/forum-detail/

Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 09:15 | Nahoru | #11
no vida tak jsme se k něčemu dobrali DÍK

(reakce na) Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 09:20 | Nahoru | #12

PKNK píše: nu dobře jezdili jsme jen na to PRI A VYJELI TO DO MRTĚ NO.Jen se ptám pokude bych to měl přepnutý dolů...na nevím co tam je...tak jak jezdil ten majitel před nami tak rezervu nevyjedu?On totiž na to PRI zavíral benzín po jízdě..takhle to vysvětloval


tak to pak jo, jak pisou pri ti vycucne celou, nekde na plastu nebo kohoutu by to mohlo byt popsane co kde je,pripadne manual, nech tam trvale polohu on, po delsim stani nebo kdyz budes potrebovat zaplavit karbece dej pri a kdy dat res je jasný

predchozi majitel sikovnej koukam

Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 09:24 | Nahoru | #13
O nic nešlo akorát, že jsem zůstali 5km od pumpy no .-)a na rezervu to nejelo .-)Proto jsem se ptal tady na foru Příště budeme chytřejší a holka si benzín líp pohlídá

Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 09:31 | Nahoru | #14
idealni vedet kolik na nadrz +- najede, po tankovani vynulovat pocitadlo a hlidat si to

Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 09:39 | Nahoru | #15
tak to dělám já ale jak mladá....no na poslední zastávce jsem s motkou jen zahoupal tedy tou její a jen jsem doufal...no nedojela

Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 10:30 | Nahoru | #16
jo ty kilometry jsou nejlepsi. taky mam jeste stary "dobry" kohout a proste +/- pri 200km uz cumim po benzince

Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 12:45 | Nahoru | #17
Mně totéž udělala GS500 (1994), také po přepnutí už nejela. V nádrži sice ještě trochu šplouchalo, ale čertví, zda nádrž nemá nějaký "mrtvý objem". Motorka šla z baráku dřív, než byl čas to pořešit, take bohužel nevím, zda byla cesta rezervy ucpaná, nebo naopak pořád propouštěla.

Jinak k polohám kouhoutu už tu bylo vše napsáno, ale nechávat kohout na "PRI" po jízdě je blbost už jen pro to riziko, že kdyby pořádně netěsnila jehla plováku (klidně jen v jednom karbci), tak to "utopí" motor.

1 reakcí na tento příspěvek Vyjetá nádrž

2.10.2013 v 15:04 | Nahoru | #18
Tohle se nám stalo s mladou na vyjížďce a po přezkoumání jsem zjistil že předchozí majitel přehodil hadice u kohoutu.Tudíž při poloze ON se vesele jezdilo na rezervu až do dna.Mrkni na ty hadice,zakopanej pes bude určitě v tom.

edit: u kohoutu co je na nádrži ne na tom jak přepínáš ON/RES/PRI

Naposledy editováno 02.10.2013 15:06:32

(reakce na) Vyjetá nádrž

3.10.2013 v 21:35 | Nahoru | #19
Malibu86> Přesně tak, měl jsem tu u sebe taky, minuly majitel při manipulací s nádrží vůbec neřešil kam hadičky patří a reservu švihnul na klasickej ON
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist