Naposledy editováno 01.03.2014 09:43:27
3 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
Existují tzv.tipaři, kteří se napojují na vysílačky policie, záchranky, ale i na veškerou komunikaci na trati v Hořicích. A tyto informace prodávají regionálním redaktorům, kteří pak o věci referují a za každý článek apod jsou placeni médiem. Organizátoři se tomu brání formou, že si určí člověka zvaného PR manažer nebo imagemaker. Ten se s místními redaktory schází, snaží se navázat osobní kontakt, přátelství a třeba to řeší i jinou formou, to si všichni dosadíte. Týká se to motoristických akcí, rock-festů, prostě akcí, kde se muže něco stát. Jakmile se stane mrzutost, viz zranění komisaře, PR manažer hned kontaktuje redaktora aby to udělal dřív než tipař a domlouvají se, zda věc zametou pod koberec nebo ji zveřejní a s jakým textem, zda by to nakonec věci prospělo. U Hořic třeba formou, došlo k vážnému zranění komisaře, ale výborná organizace způsobila, že dostal veškerou péči, zítra jsou závody, prostě v tom smyslu, reklama pro 2 mil lidí jako hrom. Na tom se ale musí dlouhodobě pracovat. Ten člověk z PR to má podchycené tak, že se nestane, aby mu někdo na trati točil a on o u toto nebyl a nemohl se minimálně vyjádřit.
Nepovažuji tento způsob za správný, ale je takový všude na světě. Přál bych si mít 2 miliardy, založil bych televizi a o road racingu včetně Hořic točil jen chvalozpěvy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
Pokud to funguje jak píšeš, asi bude lepší se smířit s tím, že negativní reklama je taky reklama.
Naposledy editováno 21.05.2014 09:45:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
lehovec píše: Existují tzv.tipaři, kteří se napojují na vysílačky policie, záchranky, ale i na veškerou komunikaci na trati v Hořicích. A tyto informace prodávají regionálním redaktorům, kteří pak o věci referují a za každý článek apod jsou placeni médiem. Organizátoři se tomu brání formou, že si určí člověka zvaného PR manažer nebo imagemaker. Ten se s místními redaktory schází, snaží se navázat osobní kontakt, přátelství a třeba to řeší i jinou formou, to si všichni dosadíte. Týká se to motoristických akcí, rock-festů, prostě akcí, kde se muže něco stát. Jakmile se stane mrzutost, viz zranění komisaře, PR manažer hned kontaktuje redaktora aby to udělal dřív než tipař a domlouvají se, zda věc zametou pod koberec nebo ji zveřejní a s jakým textem, zda by to nakonec věci prospělo. U Hořic třeba formou, došlo k vážnému zranění komisaře, ale výborná organizace způsobila, že dostal veškerou péči, zítra jsou závody, prostě v tom smyslu, reklama pro 2 mil lidí jako hrom. Na tom se ale musí dlouhodobě pracovat. Ten člověk z PR to má podchycené tak, že se nestane, aby mu někdo na trati točil a on o u toto nebyl a nemohl se minimálně vyjádřit.
Nepovažuji tento způsob za správný, ale je takový všude na světě.
Nádherné vysvětlení současné situace, jak to chodí, i s krásným návodem, jak tohoto "nepřítele" využít ku prospěchu svému ...
Škoda jen, že si tady asi nikdo nevezme inspiraci, aby napomohl vylepšit povědomí o motosportu, a tím mu takto pomoci, raději přihlíží a pak se tady bude na fórech rozčilovat, hroutit, obviňovat a žádat omluvy a bůh ví co ještě...
Myslím, že každá funkce nese své a pokud je někdo PR, tak asi hold musí i přes své ideály sem tam někomu vlézt do zadku... Pokud na to někdo nemá, měl by jít dělat funkci jinou ... třeba funkci rostlináře ...