globalmoto_kveten





Téma: 300 ZGH + ČTT 2014
 
24.9.2013 v 19:24




Naposledy editováno 01.03.2014 09:43:27

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

3.12.2013 v 21:40 | Nahoru | #391
Pořád vidím Larry jen 5 závodů!

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

3.12.2013 v 21:54 | Nahoru | #392
AKRO> budeme tedy počítat spolu:

300 ZGH – SPP 125, GP 125+GP 250, SuperMono + SuperTwin, SSP, SBK (=5 celkem)

ČTT – PČR klasik 175+250, 350+500, side JPHZM, 2xIRRC, OPEN SSP, OPEN SBK (= 7 celkem)

a teď prosím - v čem je ten problém??

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

3.12.2013 v 22:05 | Nahoru | #393
V těch 5 celkem Wuso! Málo a zase málo! Jo promiň, já zapomněl, ten šestý závod nekvalifikovaných 10-15 SSP.....

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

3.12.2013 v 22:18 | Nahoru | #394
AKRO> jo tak, už jsi slyšel pořekadlo, že někdy méně je více?

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

3.12.2013 v 22:51 | Nahoru | #395
Myslím, že není! Při kvalitním závodě, by měly být kvalitní všechny třídy!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

3.12.2013 v 22:57 | Nahoru | #396
AKRO> Proč musíš vše kritizovat??? Hořičáci se snaží, jak můžou a chtějí vyhovět všem třídám.

300 ZGH + ČTT 2014

3.12.2013 v 23:04 | Nahoru | #397
Nevím co se některým stále nezamlouvá. V Hořicích se svezou všechny kategorie jednou což je fér. SSP a SBK moc závodů oproti jiným kategoriím nemají, taj je fér, že se svezou dvakrát.
Mimo to jsem celý roky poslouchal v Hořicích, jak Klasici nemají při 300 ZGH co dělat, protože to je závod "rychlých" motorek. Přesunuly se do TT, tak proč tam najednou zase chcete více rychlej motorek! Už tak jsou klasici zase tlačený do pozadí.

300 ZGH + ČTT 2014

3.12.2013 v 23:31 | Nahoru | #398
Ono je otázkou, co jet při 300 ZGH za šestý závod?

250 SP ? V Dymokurech dojeli tři jezdci do cíle. Bude jich dost? Je to třída, kterou chtějí Hořice vidět? Kdo má navíc 250 SP a chce se svézt, muže jet 250 ccm

Klasik? Možná jet jeden spojený závod při Zatáčkách /350 plus 500/ a při TT /175 a 250/ Ale chtějí diváci vidět v rámci Zatáček klasiky? Tato varianta by možná byla dobrá v tom, že by se programově odlehčilo opravdu našlapané TT. Jinak ale její smysl nevidím.

Pokud bude warm up - tak se mi zdá pět tříd dost časově na den. Stačí nějaký problém a bude zase těžké program stihnout. A silnice taky nemůže být v neděli otevřená do nekonečna, tratový komisaři jdou druhý den do práce. A v neděli v podvečer toho mají oprávněně dost.

Já bych to nechal tak, jak to je. Zdá se mi to nejlepší varianta.

Jedině možná přepůlit program Zatáček jízdou sidecar, dát divákům odpočinout, brát to jako atrakci, která nikoho neurazí. A hlavně zase odlehčit tomu programu TT.

Naposledy editováno 03.12.2013 23:45:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 01:21 | Nahoru | #399

johny804 píše: AKRO> Proč musíš vše kritizovat??? Hořičáci se snaží, jak můžou a chtějí vyhovět všem třídám.



Myslím si, že by se to dalo udělat lépe...

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 01:22 | Nahoru | #400
Dums - Já proti klasikům nic nemám, mě se líbí!

300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 01:28 | Nahoru | #401
Lehovec - Ta varianta se sajdami by měla něco do sebe! Nakonec, ono to stejně určitě dopadne s tím závodem těch 10-15 nekvalifikovaných v šestistovkách! Ono se TT ani moc odlehčovat nemusí, závody klasiků se málo kdy přerušují a těch asi 6 kol co pojedou, stejně moc času nezabere!

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 08:08 | Nahoru | #402
ano side na 300ZGH je i můj nápad
bylo by 6 tříd na Zatáčky i na ČTT
a byla by i tak rezerva kdyby něco

a pak by se ulehčilo v depu ohledně místa
na ČTT bude plno i tak bez side
a při 300 ZGH by měly side více místa

dal jsem do Rady aby to přehodnotila

Naposledy editováno 04.12.2013 08:09:08

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 08:54 | Nahoru | #403

AKRO píše: Myslím si, že by se to dalo udělat lépe...



Hrozně mě těmito nekonstruktivními kritickými příspěvky irituješ.

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 10:01 | Nahoru | #404
AKRO> víš co by bylo fajn, kdyby jsi sem třeba hodil svoji představu skladby programu 300 ZGH a ČTT (třídy, počet kol, časový plán), pak můžeš diskutovat a obhajovat svůj názor do alelujá, takhle je to jenom, s prominutím, plácání o .....

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 11:39 | Nahoru | #405
A kde je klasik 750 kdyz se maji svest vsichni tak proc ne oni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 13:06 | Nahoru | #406

Larry píše: vova...hele...kdybys znal Lekouše
tak by ses nad tímhle, co s notnou dávkou ironie napsal, jenom pousmál
a pak jeho výrok musíš vydělit aspoň čtyřma, abys mu mohl věřit


Já ho několikrát potkal na závodech. Přiznám se, že jsem uletěl v emocích Omlouvám se za to. Vždy mě vytočí, když nejchytřeší jsou ti co ani neumí sedět na motorce... Škoda, že mezi námi není Ondra Lelek, ten něco znal a když něco napsal, vždy dobře poradil

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 13:10 | Nahoru | #407
Vova> v poho

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 13:47 | Nahoru | #408
paveljancik> Na to jsem se ptala taky a přišla mi odpověď, cituji "nic"

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 14:14 | Nahoru | #409
Klasici se jedou v Horicich jako vzdycky do r.1972? Jdou zase neoverene zpravy, ze se u CSMS posunuje hranice na r.1986.

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 15:06 | Nahoru | #410

L&B píše: Klasici se jedou v Horicich jako vzdycky do r.1972? Jdou zase neoverene zpravy, ze se u CSMS posunuje hranice na r.1986.



LB - To je taky v pořádku, rok 1986, to už jsou veteráni! 27 let je snad dost dlouhá doba! Aspoň někdo má rozum, pokud tedy tu hranici veteránů posunou! Co na to pan Prokop, výrobce bubnových brzd pro veterány? Mohl by vyrábět i kotoučové brzdy...

Naposledy editováno 04.12.2013 15:07:29

300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 15:07 | Nahoru | #411
Akro píše, že se TT odlehčovat nemusí, protože závod Klasik je krátký, což je pravda, ale já uvažoval spíš tak, že se muže stát, že IRRC bude mít celkově hodně přihlášek a co když najednou řeknou, že chtějí jet 600 a 1000 zvlášt. A co pak.

Ke klasik 750 ccm. Jsem docela mile překvapen, že se nejedou, protože třídu Klasik do 750 ccm moc nechápu, protože se do roku 1972 jela 750 jen jednou a to v roce 1972 v Jičíně a to tam jely stejně hlavně 350 a 500 - vyhrál Staša na CZ 420. A 750 se tam objevily až později, např Drapal Yamaha 700 ccm, ale s tou by ho z klasiků stejně vyhnali. Takže proč se jede na uzemí ČR třída, která se tady až na tu vyjímku do roku 1972 nejezdila nechápu a rozhodnutí organizátorů oceňuji.

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 15:08 | Nahoru | #412

Larry píše: ano side na 300ZGH je i můj nápad
bylo by 6 tříd na Zatáčky i na ČTT
a byla by i tak rezerva kdyby něco

a pak by se ulehčilo v depu ohledně místa
na ČTT bude plno i tak bez side
a při 300 ZGH by měly side více místa

dal jsem do Rady aby to přehodnotila



To je rozumné Larry!

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 15:22 | Nahoru | #413
Já bych udělal v rámci Zatáček jeden závod veteránů, ale opravdových veteránů, která Hořice zažily. Vyšel bych z pravidel ICGP, což jsou motorky do roku 1983. Přijely by Rotaxy, Yamahy, Morbidelky, MBA, Metalexy atd, to by zaujalo každého. ICGP jezdí i zajímaví lidé, Kneubuhler, Bertin apod, třeba by přijeli i sem. V Německu jsou ještě dál, tam je veteránská kategorie do roku 1989 a nikoho to nepopuzuje, naopak, ona i Honda 125 na drátěných kolech je už pěkné veteránské pokoukání

300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 15:25 | Nahoru | #414
Lehovec - Pokud by se přesunuly ty Sajdkáry na 300 ZGH, nebyl by problém jet IRRC 600 a 1000 zvlášť.
Ta třída 750 klasic je pěkná a byla by škoda ji nejet! Máš sice pravdu, že se to do roku 1972 prakticky nejezdilo, ale z Jičína 1972 jsem kdysi viděl program sice to je dost dlouho, ale pokud se pamatuji, jely tam většinou sedmsetpadesátky a třistapadesátky, půllitrů jen několik! Program z roku 1973 má brácha doma, vyhrál zase Staša na Yamaze 350 a obsazení bylo podobné, většinou sadmsetpadesátky a třistapadesátky Yamahy.

Naposledy editováno 04.12.2013 15:53:03

300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 15:35 | Nahoru | #415
Já byl v Jičíně poprvé 1974 a to tam už byly Yamahy 700, čtyřválce, vlastně zdvojnásobené 350, rok 1972 ještě moc nepamatuju, jen pár věcí utržkovitě, ale do roku 1972 u nás určitě neměl 750 nikdo.

300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 15:43 | Nahoru | #416
Lehovec - U nás asi nikdo neměl ani pětistovku, nejvyšší třída, co se u nás jezdila byly třistapadesátky. Ty 700 4V Yamahy byly hodně rychlé, škoda, že se to moc dlouho nejezdilo.

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 16:00 | Nahoru | #417
Já už se v tom trochu ztrácím. IRRC se snad jede zvlášť ne ? Klasici, IRRC 2x, Volná 2x, side.

Naposledy editováno 04.12.2013 16:05:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 16:09 | Nahoru | #418

matrixbiker píše: Já už se v tom trochu ztrácím. IRRC se snad jede zvlášť ne ? Klasici, IRRC 2x, Volná 2x, side.



tak se zeptej AKRA

300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 16:10 | Nahoru | #419
Třídě 750 v Jičíně 72 bylo tam dost 350 a 500,ale i 750 W.Bretsch Kawa 750, H.Kasper Norton 750,G.Chaperon Seeley 750,S.Wolfgang Honda 750, CH.Dobson Kawa 500, A.Maxwald Rotax 500

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

4.12.2013 v 16:15 | Nahoru | #420
Larry> Nepochybuji o jeho odbornosti, ale v tuto chvíli si nejsem jist, jestli je tu vůbec někdo kdo ví co se asi pojede.

Naposledy editováno 04.12.2013 16:21:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist