něco jako tohle, jen mnohem více větších šutrů, sem tam pásy makadamu jo a samozřejmě prudší kopec
při jízde z kopce to je asi jasné - jednička, váha dozadu, brzdit, nezastavit-lehké na pohled, jak ale řešit pravoúhlou zatáčku,kd ymoto motorem brzdí nedostatečně a připoužití zadní brzdy dojde skoro ihned k zhasnutí motoru? Jen přední s citem?
Další povedená věc - jízda do kopce, respektive rozjezd v kopci, kde jsou velké šutry na měkkém podloží a při přidání plynu zadní kolo hrabe a přední se "láme" na bok dle šutrů-nejde se rozjet rovně
2 reakcí na tento příspěvek Jízda po velkých šutrech do/z prudkého kopce
VojtasTTR píše: v krizových situacích, kdy si člověk opravdu není jistej, jestli ten sjezd na něj není moc, tak zakvaltovat jedničku, vypnout motor... zadek brzdit přes spojku, předek klasika a jako opěrný bod můžou sloužit nohy
pod to se podepisuju