globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jízda po velkých šutrech do/z prudkého kopce
 
24.9.2013 v 16:12
....otázka je celkem prostá, jak jezdit po kamenech jako kráva do kopce a z kopce -
něco jako tohle, jen mnohem více větších šutrů, sem tam pásy makadamu jo a samozřejmě prudší kopec

při jízde z kopce to je asi jasné - jednička, váha dozadu, brzdit, nezastavit-lehké na pohled, jak ale řešit pravoúhlou zatáčku,kd ymoto motorem brzdí nedostatečně a připoužití zadní brzdy dojde skoro ihned k zhasnutí motoru? Jen přední s citem?

Další povedená věc - jízda do kopce, respektive rozjezd v kopci, kde jsou velké šutry na měkkém podloží a při přidání plynu zadní kolo hrabe a přední se "láme" na bok dle šutrů-nejde se rozjet rovně


2 reakcí na tento příspěvek Jízda po velkých šutrech do/z prudkého kopce

24.9.2013 v 17:14 | Nahoru | #1
v krizových situacích, kdy si člověk opravdu není jistej, jestli ten sjezd na něj není moc, tak zakvaltovat jedničku, vypnout motor... zadek brzdit přes spojku, předek klasika a jako opěrný bod můžou sloužit nohy

(reakce na) Jízda po velkých šutrech do/z prudkého kopce

26.9.2013 v 15:59 | Nahoru | #2

VojtasTTR píše: v krizových situacích, kdy si člověk opravdu není jistej, jestli ten sjezd na něj není moc, tak zakvaltovat jedničku, vypnout motor... zadek brzdit přes spojku, předek klasika a jako opěrný bod můžou sloužit nohy



pod to se podepisuju

(reakce na) Jízda po velkých šutrech do/z prudkého kopce

31.10.2013 v 23:54 | Nahoru | #3

VojtasTTR píše: v krizových situacích, kdy si člověk opravdu není jistej, jestli ten sjezd na něj není moc, tak zakvaltovat jedničku, vypnout motor... zadek brzdit přes spojku, předek klasika a jako opěrný bod můžou sloužit nohy



To mi přijde jako dobrej tip.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist