něco jako tohle, jen mnohem více větších šutrů, sem tam pásy makadamu jo a samozřejmě prudší kopec
při jízde z kopce to je asi jasné - jednička, váha dozadu, brzdit, nezastavit-lehké na pohled, jak ale řešit pravoúhlou zatáčku,kd ymoto motorem brzdí nedostatečně a připoužití zadní brzdy dojde skoro ihned k zhasnutí motoru? Jen přední s citem?
Další povedená věc - jízda do kopce, respektive rozjezd v kopci, kde jsou velké šutry na měkkém podloží a při přidání plynu zadní kolo hrabe a přední se "láme" na bok dle šutrů-nejde se rozjet rovně
Do kopce nezastavovat! jakykoliv dalsi rozjezd je nemozny. Takze to vyjet na hulvata najednou, vaha na riditkach, motor ve strednich otackach aby jsi mel ihned potrebnej vykon pro pripadne zrychleni a mit dostatecnou rychlost. Ten borec ve videu kdyby nejezdil na kraj, tak nespadne.
2 reakcí na tento příspěvek Jízda po velkých šutrech do/z prudkého kopce
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po velkých šutrech do/z prudkého kopce
KubaLC8-do kopce nezastavovat, to je jasné, jenže když už k tomu dojde, stojíš na jedné noze a to ještě ne úplně dobře, navíc musíš stát i na zadní brzdě abys nesjížděl, tak pak jak?
Na tom videu to jde pěkně vidět - při akceleraci si zadní kolo jede kam chce, přední taky. Jako že to de vím-mám to už párkrát za sebou, když už se nabere rychlost, tak pohoda, jen jestli není nějaký trik právě na ten blbý rozjezd...nebo to je prostě pokaždé 50:50
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po velkých šutrech do/z prudkého kopce
Výjezd- s tím se nesrat. Ostře pouštím spojku, dostatek plynu (plnej) a zároveň se spojkou jdu do stupaček. Vše rychle. Ten týpek na videu používal nohy, chtěl si odšlápnout a neměl nic pod nohama. Kdyby sel hned do stupacek a dal plnej, tutově by zvládl i ten protisvah.
Vím že tohle video není úplně to pravé, ale ostrej padák, vymáčklá spojka, plně zadek, odsedlej a na předek nehrabu jinak bych se v sypkém zrakvil..
Naposledy editováno 24.09.2013 20:15:13
ten přebržděný zadek (nebo bloklý zdechlým motorem) ustát jde, to už vím, jen se mi na těch šutrech nepovede zatočit prudce vpravo, jede to pořád rovně - blok v hlavě? Zastavit nechci, potřebuju zatočit
ale říkám, ta cesta na videu je v poho-já mám cestu pokrytou ze 100% šutrama jako pěst, když se chci posatvit do stupaček, mám pocit, že přední kolo po těch šutrech ujede, ale nepřu se, zkušeností zatím moc není. Díval jsem se po youtube na enduroškoly, ale všude jezdí na šotolině trávě nebo hlíně - to je "nuda"
Vemte si nějakého známého co umí a nechte si vysvětlit a ukázat. Po netu je opruz psát po desáté něco o spojce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda po velkých šutrech do/z prudkého kopce
Naposledy editováno 24.09.2013 23:10:44
z kopce vymáčknout spojku (na velký motorce můžeš i přibržďovat zadkek motorem...ale pak nezatočíš), obě brzdy - předek konstantní a zadkem přibržďovat - pak bez problémů zatočíš do pravého úhlu smykem zadku
do kopce ve stupačkách, rozkrok na nádrži, střední nebo nižší střední otáčky a případně si pomoct spojkou
každopádně adekvátní pryže
No jestli můj oblíbenec sqwer učil po práci i tyhle jedince
tak se asi radši budu i dál plácat sám
Jinak dík za tipy, v praxi vyzkouším, ono mi to tak nějak bez pádu šlo doteď-jen jsem si říkal, jestli něco už nedělám zbytečně automaticky bez naděje to změnit.
VojtasTTR píše: v krizových situacích, kdy si člověk opravdu není jistej, jestli ten sjezd na něj není moc, tak zakvaltovat jedničku, vypnout motor... zadek brzdit přes spojku, předek klasika a jako opěrný bod můžou sloužit nohy
pod to se podepisuju