globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál
19.9.2013 v 20:50
Přeji Dobrý večer není to ani 20 minut co jsem dorazil z menší projížďky bohužel během cestování se mi opakovala nemilá věc :/
Jelikož jsem jezdil s kamarády a dělal doslova kktiny vím a připouštím každá sranda něco stojí a také za blbost se platí i přesto vše se člověk někdy zachoová jako malý fagan to už máme prostě každý v sobě.
Zpět k věci při rozjezdu na 1 pro rychlou akceleraci vytáčel okolo 10-11 pří přeřazení omylem samozřejmě mojí blbostí zařazen Neutrál tudíž v tom všem zmatku a nezaregistrování i plný plyn takže vylítnutí do omezovače v něm to chvíli bylo hned jak jsem to zpozoroval šla těžká pravá ruka pryč.Pochopil bych to,ale tento případ se za celý den opakoval minimálně 4x teď si to vše s nečistým svědomím akoráde vyčítám.
Učím se autoelektrikářem nějakou praxi za sebou mám,ale prostě mašina a auto v podstatě na stejném principu,ale zas na druhou stranu úplně někde jinde a ve mě zůstává největší obavy zda jsem z moto nemohl něco udělat pístní kroužky,vačka,podpálení ventilů na moto jsem v pořádku dojel a při plném plynu se chovala pořád stejně jako předtím jen bych vás chtěl poprosit zda by jste mě nějak konkrétnějc nenasměřovali čím začít pro záruku,že je vše v pořádku na co se přesně zaměřit.Jedná se o Honda CB600F Hornet,narážky tipu nauč se řadit a pod vím a připouštím je to moje chyba tak je prosím odpuste Děkuji.
Předchozí
1 2
Následující

Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

20.9.2013 v 18:13 | Nahoru | #31
takovou otázku nemůže myslet vážně...

..možná tak ženská v autoškole,dejme tomu,ale kluk na šestikilu proboha nééé

Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

20.9.2013 v 18:47 | Nahoru | #32
Radši nic

Naposledy editováno 20.09.2013 18:52:56

Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

20.9.2013 v 19:17 | Nahoru | #33
jó taky si pamatuju když jsem měl novou mašinu tak po každém nějakém malém vytočení nebo škrtnutí někde něčeho jsem pomalu ani nespal

Edit: Ano, dopředu beru zpět označení "mašina", chtěl jsem říct, když jsem nové to motokolo, tu koloběžku, prostě mám na mysli ten naleštěný prd.

Naposledy editováno 20.09.2013 19:18:13

(reakce na) Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

20.9.2013 v 19:23 | Nahoru | #34
myty_fakta> určitě mohl, ale mě se ta věc taky musí líbit a hornet je prostě pro mě nejhežčí motorka, jinak mě motorky nijak moc neberou. Ve středu mě prostě design jedný motorky strašně zaujal, přečetl si že to je honda hornet a další pondělí si pro něj jel, prostě jsem ho musel mít

Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

20.9.2013 v 19:44 | Nahoru | #35
Klíííd synku nebojse natu šaltru přitlačit a nebude se ti stavat že zařadíš neutral když chceš valit motku je třeba sem tam vytočit samo že ne studenou nic se agregatu nestane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

20.9.2013 v 23:52 | Nahoru | #36

PetrA3 píše: Začínám taky, pohybuju se do to 5000 ot a nedělá mi dobře ani 130kmh na šestku, kdy to točí asi 7 000ot :D - si řikám, že už je to moc a chci řadit sedmičku pokaždý :D



Já si naopak při 15 000 otáčkách říkám proč tam sakra není víc před červeným

(reakce na) Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

21.9.2013 v 01:04 | Nahoru | #37

Kinča píše: Já si naopak při 15 000 otáčkách říkám proč tam sakra není víc před červeným



moje rec, kdyz sem drtil sestku na okruhu

Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

21.9.2013 v 15:14 | Nahoru | #38
Já se to bojím točit jen z jediného důvodu... A to že mi to pak žere moc oleje...

Pak musím furt dolévat a kontrolovat...

Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

21.9.2013 v 22:15 | Nahoru | #39
Málem jsem takhle prohrál o víkendu sprint. Jedna, neutrál a omezovač a bylo mi divný, že to nejede

Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

22.9.2013 v 08:15 | Nahoru | #40
Omezovac je tam proto aby tomu kurveni motoru nedoslo-takova posledni zachrana.. A uprimne at uz jezdis jen tak nebo i ostreji toho co se stalo se fakt nemusis nijak bat)) ps bud rad ze nejezdis moc na srazy,vcera byl u meho baraku jeden sraz (autokemp Lucina) a tam bylo omezovacu a omezencu co je vytaceli))

Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

22.9.2013 v 09:55 | Nahoru | #41
minimalne bych uz sundal hlavu a priznal z ktereho kmene ses! a jestli jsi nemel naplej retez,tak rovnou vymem loziska v kyvce. taky trpej pojistny krouzky pistniho cepu!!! a velky proud na ridici jednotce,tam bych zacal,muze byt uz pripálená

Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

22.9.2013 v 11:57 | Nahoru | #42
Klasika, Hornetova prevodovka je taka. Ak viac vytacas motor tak tam musis tu dvojku riadne bachnut. Neboj sa toho. Ina sranda je, ked na okruhu ides pred zakrutou podradit z 6do 5 a padne ti tam falosny neutral. Inac, ak sa ti to nabudúce stane ldn uber trochu plyn , potom donho vrkni ako medziplyn a daj tam dvojku. A nezaskodi ak sa naucis podradzovat s medziplynom.

Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál

22.9.2013 v 20:12 | Nahoru | #43
šmaaarja, per to tam a neser se s tím. řadit se naučíš...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist