globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Ahoj pánové (případně samozřejmě i dámy) Nejspíš už se tohle řešilo na více místech, ale nikde jsem neviděl úspěšný závěr ve smyslu "todle fakt funguje a nejen mě". Mám druhou sezónu V-Strom DL 1000 2005 v barvách Kavasaki a jeho chování v nejnižších otáčkách mě fakt moc nebaví. Jasně že na takové otáčky se nejezdí, ale bydlím ve městě, jezdím po městě, křižovatky a popojíždění kolem chodníků nebo v garážích se jinak než na nízké otáčky ani nedá. Četl jsem spoustu rad co by mělo pomoct, ale máte někdo vyladěný motor tak, že tahá plynule na dvojku po městě?
- Podstrčit ŘJ pocit jiného kvaltu: Mám tam šestku furt a akorát to přestalo střílet do sání, což byla dřív oblíbená kratochvíle tohodle motoru. Jednou dokonce šlo i kolo smykem jak to štěklo. Cukání se sice trochu omezilo, ale furt je to takové způlky dobré.
- Poladit senzor klapky: Zkoušel jsem to a horní segment na displayi se mi objevuje co můžu okem posoudit přesně na doporučovaných 1450 otáčkách
- Poladění klapek ve vstřikování na fakt hodně stejný podtlak: Tohle věřím mému servisákovi, že když řekl že to kontroloval a ladil a že je to fakt stejně, tak že to tak prostě je.
- Změna map vstřikování, nebo instalace powercommanderu: Nic z toho jsem zatím nezkoušel, protože prý odemknutí jednotky pro možnost editace map si nechá suzuki slušně zaplatit a ani powercommander není nijak laciná záležitost na to, abych tím jen přišel o cukání. Nicméně pokud by to byla jediná možnost jak z toho udělat motor i pro nízké točky, možná bych do toho šel.
Řeči že dvouválec bude cukat vždycky neberu, teď jsem se projel na několika HD a jely všechny jak beránci už od volnoběhu. I když něco určitě dělá řemen. Kdo máte vyzkoušené jaké metody na zkultivování tohodle motoru, budu moc rád když se pochlubíte co jste udělali, co to udělalo s jízdními vlastnostmi, co to udělalo se spotřebou, co to případně udělalo s výdrží motoru, pokud by to na ni mělo vliv.

Naposledy editováno 03.10.2013 20:03:26

1 reakcí na tento příspěvek Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

9.9.2013 v 19:16 | Nahoru | #1
Tak,přidám svojí trochou do mlýna...
Měl jsem TLko,tedy v základu stejný motor jako je v tvém KLV.Nelíbilo se mi jak to jede a tak následovala anabáze s montáží propustnějšího filtru a laděných koncovek,což samozřejmě rozhodilo křivku výkonu/momentu ještě víc.Pro ladění těchhle sériovejch jednotek Suzuki existuje krabička od výrobce Yoshimura tzv.Yoshbox,díky kterému je možno vyladit předstih.Našel jsem tady na fóru kluka,kterej byl do TL delší dobu zapálenej a je tak šikovnej,že si ten Yoshbox sestavil a pomohl mi mojí už bývalou motorku vyladit.Byl jsem spokojenej,letěla bez "děr" spotřeba byla advekvátní stylu jízdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

9.10.2013 v 17:09 | Nahoru | #2
Ďuričko> Ahoj, Něco jsem si přečetl o tom Yoshboxu a zaujalo mě to. Nevím sice že by se tím dal ladit předstih, já tam viděl pouze směs na volnoběh a pak při různě otevřených klapkách, ale vzhledem k tomu že tam mám K&Nko od původního majitele a pochybuju že by někdo něco dělal se směsí, možná je to právě ta věc co tomu chybí ke štěstí. No postavím si Yoshbox taky a zkusím to. Hlavně to pak musím nechat sjet na brzdě, abych zjistil, jestli nedělám víc škody než užitku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist