globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Ahoj pánové (případně samozřejmě i dámy) Nejspíš už se tohle řešilo na více místech, ale nikde jsem neviděl úspěšný závěr ve smyslu "todle fakt funguje a nejen mě". Mám druhou sezónu V-Strom DL 1000 2005 v barvách Kavasaki a jeho chování v nejnižších otáčkách mě fakt moc nebaví. Jasně že na takové otáčky se nejezdí, ale bydlím ve městě, jezdím po městě, křižovatky a popojíždění kolem chodníků nebo v garážích se jinak než na nízké otáčky ani nedá. Četl jsem spoustu rad co by mělo pomoct, ale máte někdo vyladěný motor tak, že tahá plynule na dvojku po městě?
- Podstrčit ŘJ pocit jiného kvaltu: Mám tam šestku furt a akorát to přestalo střílet do sání, což byla dřív oblíbená kratochvíle tohodle motoru. Jednou dokonce šlo i kolo smykem jak to štěklo. Cukání se sice trochu omezilo, ale furt je to takové způlky dobré.
- Poladit senzor klapky: Zkoušel jsem to a horní segment na displayi se mi objevuje co můžu okem posoudit přesně na doporučovaných 1450 otáčkách
- Poladění klapek ve vstřikování na fakt hodně stejný podtlak: Tohle věřím mému servisákovi, že když řekl že to kontroloval a ladil a že je to fakt stejně, tak že to tak prostě je.
- Změna map vstřikování, nebo instalace powercommanderu: Nic z toho jsem zatím nezkoušel, protože prý odemknutí jednotky pro možnost editace map si nechá suzuki slušně zaplatit a ani powercommander není nijak laciná záležitost na to, abych tím jen přišel o cukání. Nicméně pokud by to byla jediná možnost jak z toho udělat motor i pro nízké točky, možná bych do toho šel.
Řeči že dvouválec bude cukat vždycky neberu, teď jsem se projel na několika HD a jely všechny jak beránci už od volnoběhu. I když něco určitě dělá řemen. Kdo máte vyzkoušené jaké metody na zkultivování tohodle motoru, budu moc rád když se pochlubíte co jste udělali, co to udělalo s jízdními vlastnostmi, co to udělalo se spotřebou, co to případně udělalo s výdrží motoru, pokud by to na ni mělo vliv.


Naposledy editováno 03.10.2013 20:03:26
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

2.9.2018 v 16:21 | Nahoru | #31
VstromÚl> Ahoj. Můj problém se částečně vyřešil a částečně zůstal. Cukání v nízkých otáčkách a slabé místo někde kolem 2500 asi zůstalo. Podařilo se vyřešit občasné nečekaně jiné chování. To byla ta sekundární klapka, co jsem o ní psal výš. Jestli byla nějaká svolávačka a dávaly se jiné mapy, rád bych o tom věděl víc. Nemůžeš od toho kamaráda zjistit nějaké podrobnější informace, jestli se dá na servis obrátit ještě teď a co přesně po nich chtít? Děkuju.

(reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

3.9.2018 v 14:24 | Nahoru | #32
Koumes> No on tam pracoval v dřívějších letech. Jediné co mi radil, bylo obratit se v Praze primo na zastoupení, zda ta krabka která tehdy kvuli dl 1000 přišla z japonska ještě někde v republice je. Mam rok 2003 a tyto straší se prý svolavaly. No věřím mu protože tam oprravdu delal a nemá duvod lhát. Ani nevím kam se v Praze obratit. Kdyz kouknu na net, každý je snad akredit

1 reakcí na tento příspěvek Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

4.9.2018 v 23:20 | Nahoru | #33
Tak jestli je dělící rok 2003 tak se mě to netýká. Já mám 2005. Ale každopádně dík.

(reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

6.9.2018 v 19:17 | Nahoru | #34
Koumes> Tak jsem dnes volal do Suzuki v Boleslavi Dvořák. Ta jednotka pro úpravu bohatosti je stále v republice. Jsme domluveni na cca týden až 14 dní a bude ji mít u sebe. Až si s tím pohraje dám ti vědět výsledek. Říkal,že to byla akce tehdy tak na půl svolávací.Ale mělo by to být tím, pokud bude vše v pořádku. Cca 1200,- prý

Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

25.10.2018 v 14:28 | Nahoru | #35
Ahoj...necetl jsem tu vse ...semi nechce....ale ja mam ve predu o 1 zoubek mensi kolecko a vse vyreseno. Lip to tahne lip rozjizdi a ve meste pohoda. Jsou trochu jinak posazeny rychlosti a max je malinko mensi pri stejnych otackach ale zase kde jsem jel 3-4-3-4 v zatacce jedu 4 a tahne to v pohode. Nemuzu si to vynachvalit. Hlavne ve 2 lidech to byl ocistec kdyz jedes krokem...ted zena ani nevi ze radim a necuka nic. Mohu doporucit
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist