globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM
4.9.2013 v 21:14
Zdar chlapy , hodím sem tento problém a kdo ví, třeba už se s tím někdo z vás setkal a pomůže mi to.

KTM 950 SUPERMOTO R r.v. 2007 (karbec)

Moto po nastartování a za studena jede jak má.Jakmile se motor pořádně ohřeje ujeto cca 5-6 km dle počasí a teploty vzduchu....tak při prudkém přidání plynu začne motorka cukat (jakoby vynechával jeden válec,zkrat ) nejede a okamžitě začíná střílet z výfuku v hodně krátných intervalech.....když uberu plyn vše ok.Kdyby jsem jel na čtvrt plynu tak to neudělá nic...v momentě kdy dám plný, opět škubání a střílení z výfuku.

Vyměnil jsem svíčky,indučky,proměřil kabely a nic.Kdyby to byla stříkačka napíchnu na diagnostiku a třeba by to něco ukázalo,ale jsou to karburatory.Mám tam otevřené laďáky Akrapovič.Nesetkal se někdo s něčím takovým?

Fakt to ovlivňuje zahřátí motorky, za studena jede jako za mlada....bez jedineho problému.....díky za TIPY než začnu rozebírat moto na šroubek, nic jiného nezbývá.....

VTIPÁLCI TYPU : KTM - KAŽDÝ TÝDEN MONTUJU ATD. PROSÍM NEPSAT....FAKT POTŘEBUJU PORADIT.

Naposledy editováno 04.09.2013 21:16:29
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 21:21 | Nahoru | #1
nerad to pisu, ale podobne priznaky mel kamosou DUKE II kdyz mel vydrenou vacku.

tohle se mi zda jako nejakej problem v karburatorech, mel jsi je rozdelany?

Pro ftipalky: az se na tom svezete budete drzet hubu.

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 21:23 | Nahoru | #2
Vydřená vačka by se projevila ale i za studena ne ? Jinak karburator jsem zatím nerozdělal, ale koukám že to bude asi první po čem šáhnu...nicméně je tam i kit karburatoru,ale je tam už dlouho a nebyl problém.

Jinak komentář pro vtipálky palec nahoru, je to jak říkáš ! Lepší svezení jsem nezažil

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 21:23 | Nahoru | #3
naložil jsi tomu studenému a jelo to jo?

a nezačalo to dělat po nějakém zásahu? třeba ty výfuky....

Naposledy editováno 04.09.2013 21:25:30

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 21:27 | Nahoru | #4
Ne v tomhle stavu tak jak je sem najel letos 8000km bez jediného problému....tak první na co jsem šel když to začlo dělat byly svíčky...byly samozřejmě KO.Stejně tak byla prasklá izolace na indukční cívce,tak sem obojí vyměnil,ale problém nepřestal...dokud se nezahřeje jede normálně.Ale spíše ani nejde o zahřátí motoru,ten má provozní teplotu dříve než po 6km....spíš to bude nějaká jiná součástka co má vliv na teplotu....

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 21:32 | Nahoru | #5
lc8.cz/forum

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 21:34 | Nahoru | #6
Tipoval bych to na fouklý těsnění na sání.

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 21:34 | Nahoru | #7
Tipoval bych to na fouklý těsnění na sání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 22:04 | Nahoru | #8

KubaLC8 píše: Pro ftipalky: az se na tom svezete budete drzet hubu.



Nechtěl jsem mít žádný vtipný komentáře, ale na tohle reagovat musim - že jsem těch motorek měl mraky, na hromadě dalších se svezl a tomuhle komentáři musim dát pouze a okomentovat ho slovem "amen" ....
950 SM byla ta nejlepší motorka, kterou jsem kdy řídil. Neřídil jsem zatim nic lepšího. Hrozně zábavný, naprosto přesný, má to kurva koule, ale hlavně je to tak ... já ani nevim jak to napsat ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 22:11 | Nahoru | #9
Piwell> tak na to zase musím reagovat já. 950 musí být asi oproti 990 SMT pecka, protože to smt je.... ovladatelné, perfektně brzdí, ale divně se na tom sedí a má to asi pokažený motor, jak všechno dvouválce

ale hlavně, ať to rychle jezdí

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 22:12 | Nahoru | #10
Má to automatickej nebo manuální sitič ? jestli automatickej tak proto ti to jede normalne když je to studený a teplý sytič vypne a nejde tam dost benzínu a proto střílí a nejede

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 22:24 | Nahoru | #11
to vypada ze ti to pri prudkym pridadni nestaci dokrmit tej jeden valec, pokud to hned zacne sttrilet jako ze to je chudy. Zkus ho jako odkalit a nechat to tect pri otevrenem pritoku z nadrze, jestli to potece porad curkem je to ok a ja kecam jestli to bude po chvili jen kapat, tak bude ucpany sitko nad jehlovym ventilem.(asi).

JInak pak me napada jeste kontrola hladiny a plovaku jestli se fakt dobre hybe.
Jdou ty karbece prohodit ? TIm by si asi zjistil jeslit je to problem jednoho karburatoru a pokud by se problem projevil po prohozeni na druhym valci , pak je jasny ze to je kabec.

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 22:54 | Nahoru | #12
Jak vypadají ventilové vůle,nejsou příliš malé.Za studena to může být v poho ale jak se to prohřeje může být problém. Jinak mě napadá jěště ten sitič,jestli není stále otevřený nebo pootevřený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 22:58 | Nahoru | #13

Dolík.... píše: Piwell> tak na to zase musím reagovat já. 950 musí být asi oproti 990 SMT pecka, protože to smt je.... ovladatelné, perfektně brzdí, ale divně se na tom sedí a má to asi pokažený motor, jak všechno dvouválce

ale hlavně, ať to rychle jezdí



Doporučim ti se svézt někdy na dněpru. Pak doceníš jakejkoliv jinej dvouválec

(reakce na) Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 23:02 | Nahoru | #14

Piwell píše: Doporučim ti se svézt někdy na dněpru. Pak doceníš jakejkoliv jinej dvouválec



bojím, bojím žádný dvouválec oceňovat nechcu

1 reakcí na tento příspěvek Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

4.9.2013 v 23:14 | Nahoru | #15
Málo benzínu - čerpadlo jde za ''tepla'' správně ? Vím od kolegů 950 ,

tam je největší problém!

Naposledy editováno 04.09.2013 23:14:48

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 07:15 | Nahoru | #16
Díky za TIP , sytič je manuální takže pootevřený být nemůže to bych při neutrálu slyšel že má vyžší otáčky....Ventily jsou taky možnost.Bohužel jak to vidím možností je více.Takže to vidím že začnu od shora od karburatoru,potom ty ventily a třeba na něco narazím je to na nic, tak myslim ze sezona pro me skoncila a muzu začít kuchat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 07:16 | Nahoru | #17
cechradovan> Tím si nejsem jistý, přesněji jak to mám zjistit jestli jde za tepla správně ?

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 08:06 | Nahoru | #18
Cau, sice to bylo u Hondy ale melo to naprosto stejny priznaky. Po ohrati a ujeti par km cukala a pomalu prestavala jet. U me to zavinila gumova priruba mezi karburatorem a valcem - netesnila. Provozem se uvolnila a salo si to falesny vzduch. A bylo ho tam proste hodne, po dotazeni objimky to okamzite prestalo. Rak na to koukni.

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 08:11 | Nahoru | #19
Je to chudý, díky něčemu tam jde málo paliva, projít palivovou cestu z nádrže do karbcu a následně karbce.

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 08:11 | Nahoru | #20
mas tam pm

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 13:35 | Nahoru | #21
Mrknul bych na všechno co radili ostatní a ještě doplním jednu věc. Má to jeden nebo dva snímače na klice? Podobný problém sem řešil u GS500 které ma dva snímače, pro každý válec jeden. Za studena vše ok a po zahřátí přestával jet jeden válec právě proto že jeden s těch snímačů byl vadný tak jeden válec po zahřátí přestával pálit. Z toho snímače vedou dva drátky, jen změříš odpor mezi nima, bude tam cca 200-500ohmů, přesný údaj najdeš v manuálu. A změř to za studena a pak i za tepla když to začne blbnout. Pokud za tepla naměříš jiné hotnoty je ten snímač v háji.

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 15:18 | Nahoru | #22
Začal bych odkalením a vyčištěním karburátoru (karburátorů) pak svíčky atd ,ta kapka vody či nečistot dokáže udělat člověku dobrý peklo a řeším to často....

(reakce na) Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 15:47 | Nahoru | #23

Beros píše: cechradovan> Tím si nejsem jistý, přesněji jak to mám zjistit jestli jde za tepla správně ?



Nevím , jestli tam máš paliv. čerpadlo s mechan. spínacím relé , to by mohlo bejt

příčinou problémů . http://www.lc8.cz/f...px?g=posts&t=411

1 reakcí na tento příspěvek Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 16:45 | Nahoru | #24
Tak jsem si tu procházel všechny diskuse a zajímalo by mne jak to tedy je se spolehlivostí KTM? Jsem v rozpacích. KTM 990 SM-T je jedna z kandidátek na nový bike a teď čtu takové negativní info? Nebylo by něco pozitivního? Sory za zasírání vlákna, ale nedalo mne to.

(reakce na) Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 18:54 | Nahoru | #25

miligen píše: Tak jsem si tu procházel všechny diskuse a zajímalo by mne jak to tedy je se spolehlivostí KTM? Jsem v rozpacích. KTM 990 SM-T je jedna z kandidátek na nový bike a teď čtu takové negativní info? Nebylo by něco pozitivního? Sory za zasírání vlákna, ale nedalo mne to.




950 má karbec a podobné problémy s paliv.čerpadlem,

třeba jako afr.twin ,karbec. varan,

jinak tyto stroje jsou choulostivý na oleje , stačí trochu ojebat ,

a je problém .Moje 990 adv. má najeto přes 70 tis , a nebýt

problému s vodní pumpou (voda v oleji), tak bez problému ,

ježděno v podmínkách , kterým se valná většina nepřiblíží !

2 reakcí na tento příspěvek Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 19:13 | Nahoru | #26
A ještě jsi zapoměl napsat, že ta motka jezdí po obou kolech asi 2x za den. Ráno před garáží a večer zase u garáže, když ji schováváš.. jestli to taky nemá vliv...

(reakce na) Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 19:22 | Nahoru | #27

Honzino píše: A ještě jsi zapoměl napsat, že ta motka jezdí po obou kolech asi 2x za den. Ráno před garáží a večer zase u garáže, když ji schováváš.. jestli to taky nemá vliv...



SM je na to přímo dělané, no ni?

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 19:58 | Nahoru | #28
Začal bych kontrolou a vyčištěním karburátorů.Svinčík z biosraček dovede pěkně potrápit(mám vyzkoušeno).Zkontroloval bych i to,jak je na tom s funkčností sytič.Zároveň s tím vypustit a vyčistit i nádrž.Zkontrolovat ty výše zmíněné příruby karbců.
Nic se nedá pokazit i preventivní výměnou svíček.
Potom bych přešel dolů a zkusil přemostit spínač stojánku.Vím o LC8,se kterou si nevěděli rady ani v KTM a nakonec to byl "studeňák" ve spínači bočáku.Příznaky byly skoro stejné.
Čerpadlo paliva vytáhnout ven,sundat plastovou "čepičku" a mrknout na kontakty.Pokud jsou v dobrém stavu,jemným pilníčkem,nebo smirkem zabrousit kontakty.

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 21:08 | Nahoru | #29
Zdar,
dělalo mi to něco podobnýho....v mým případě to byl prodřenej gábl od snímače kliky (je za vanou)...mrkni na to a good luck

Neřešitelný problém...kdo poradí ? KTM

5.9.2013 v 22:04 | Nahoru | #30
Díkes, hnedka ráno na to mrknu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mizí voda KTM 950 Supermoto Johnysamec 23 3.11.2022 v 12:56 Pepa919
Startér Ktm 950 sm KTM 950 Supermoto Gotie77 7 30.7.2022 v 13:13 mmks
Propad výkonu, laďák a směs lc8 KTM 950 Supermoto P-man 6 21.6.2022 v 10:14 slanyf
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Balkánek KTM 950 Supermoto S3164181 9 10.6.2021 v 11:14 Foresterr


TOPlist