globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nemá výkon,nejde do otáček
1.9.2013 v 18:21
Zdravím všechny,prosím vás o pomoc,už fakt nevím co s tím,nechal jsem na motorce udělat nikasil+nový píst,najel jsem 400 km,takže už asi bude zajetý,když jsem měl válec venku,byla tam jen jedna klapka přívěry,tak jsem ji odendal,tudíž tam není žádná,nevím jestli to bude mít vliv na to,že ta motorka je pořád líná,jde hrozně pomalu do otáček a už nevystřelí jako předtím,skoro vůbec,dříve lítala 130 nádherně se zavřeným CDI..Nevíte někdo co s tím? Díky za jakoukoliv radu!

Uzavřeno 10.09.2013 v 18:36 uživatelem Pačmi

1 reakcí na tento příspěvek Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 18:34 | Nahoru | #1
A proč myslíš , že tam ta přívěra asi byla? To víš že to bude bez ní dole vydechlý a 400 km bych jako zajetej motor nebral. Ještě nějakou dobu vydrž než ji pořádně protáhneš.

4 reakcí na tento příspěvek Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 18:36 | Nahoru | #2
130 se zavřeným cdi???? teď tu o sněhurce...

Naposledy editováno 01.09.2013 19:10:32

(reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 19:08 | Nahoru | #3
HornisGSX>

Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 19:13 | Nahoru | #4
Ta "přívěra" ti zvyšuje krouťák v nízkých otáčkách (cca do 6000), pak jí servo samo otevře.

Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 20:00 | Nahoru | #5
musíš tam dát přivěru, jinak ti to pojede jen ve vysokejch nechtěl by se mi zase sundavat válec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 20:24 | Nahoru | #6
HornisGSX> Nějak nevím, čemu se směješ.

Jinak k problému, bez přívěry to bude mít mrtvej spodek, výkon až v točkách. Takže si dej do kupy přívěry.

Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 21:14 | Nahoru | #7
Ale on je problém v tom že to nejede ani v těch vysokejch

(reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 21:17 | Nahoru | #8
HornisGSX> Nevím co ti přijde tak vtipný,řídící jednotka není jediná věc která ti omezuje výkon,jednotku mám zavřenou CDI CI 639,ale mám vyndaný různý omezovače,jako například v karburátoru apod..Z mírnýho kopečka jsem jí rozjel i na 140 km/h

(reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 21:22 | Nahoru | #9
motovlk> On je problém v tom,že ono to nejede ani v těch vysokých a nízkých mi to takhle tak nějak stačí,to nikdy nebylo v nízkých živý je to dvoutakt A jak bych jí měl teda dlouho zajíždět? V prodejně mi přímo řekli 2 nádrže a já už dojezdil asi třetí

(reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 21:24 | Nahoru | #10
Pick.In> Taky nechápu,co je na tom tak vtipný,je to úplně normální ,ale mě o to nejde,nízký mě nezajímaj,chci aby to pořádně jelo ve vysokých,problém je v tom,že to nejede ve vysokých a ani v nízkých

1 reakcí na tento příspěvek Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 22:03 | Nahoru | #11
400 km bohatě stačí. Proč jsi tu přívěru vyndal? To jsi to zajížděl bez ní?

1 reakcí na tento příspěvek Nemá výkon,nejde do otáček

1.9.2013 v 22:39 | Nahoru | #12
Tak za 1. motor je zajetý po zhruba 1200km,tedy sedá si tak na 600,pak ji můžeš přidávat a 1200 je zajetý.Za 2. jezdit bez přívěry je blbost na entou,dej ji tam a neřeš voloviny a za 3. jestli jsi to zajížděl jak jsem pochopil hned od začátku na "davaj co můžeš" ,tak se nediv ,že to nejede a navíc bez přívěry.Oni vědí proč tam ta přívěra je,dej ji zpátky,pojezdi ještě pár km a pak dej vědět ,jak se motor chová.Takhle mrtvej spodek,nediv se, že se jí pak nechce udržet v otáčkách a táhnout ani nahoře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

2.9.2013 v 09:12 | Nahoru | #13

HornisGSX píše: 130 se zavřeným cdi???? teď tu o sněhurce...



ja mám vykuchaný výfuk,TV omezene-otvira přivěru na 70procent ,CDI taky zavřene a jede přes 150. ted tu o červené karkulce????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

2.9.2013 v 09:26 | Nahoru | #14
Vítězslav_Máří> Dle manuálu. Ale já měl zajetej kompletní GO motor za 100km, pak jsem mu dával neskutečně na prdel u NSRka a jezdí do teď u někoho jiného, kdo mu dává za studena a už má 15000km

Jinak kluci, co se týče rychlosti NSRka.. Čím víc jedete, tím víc to přeměřuje.. Je to problém každýho NSR, jel jsem asi na 6ti a rozdíl mezi zavřenym a otevřenym NSR je dost poznat, hlavně když ten zavřenej točíš do kopečka a jedeš 70, to je jen radost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

2.9.2013 v 11:03 | Nahoru | #15

Slack píše: Vítězslav_Máří> Dle manuálu. Ale já měl zajetej kompletní GO motor za 100km, pak jsem mu dával neskutečně na prdel u NSRka a jezdí do teď u někoho jiného, kdo mu dává za studena a už má 15000km

Jinak kluci, co se týče rychlosti NSRka.. Čím víc jedete, tím víc to přeměřuje.. Je to problém každýho NSR, jel jsem asi na 6ti a rozdíl mezi zavřenym a otevřenym NSR je dost poznat, hlavně když ten zavřenej točíš do kopečka a jedeš 70, to je jen radost



já co sem sledoval kolik to přeměřuje podle ukazatelu v obci,tak to kupodivu drželo zhruba stejnou odychylku jak v 50ti tak v 90ti,čekal sem že se to bude pořád zvětšovat,ale ukazovalo pořaád asi +cca 5km/h

(reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

2.9.2013 v 12:02 | Nahoru | #16
nick3> Čím rychlejš tim víc my to blbne

(reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

2.9.2013 v 16:51 | Nahoru | #17

nick3 píše: ja mám vykuchaný výfuk,TV omezene-otvira přivěru na 70procent ,CDI taky zavřene a jede přes 150. ted tu o červené karkulce????


taky jsem to tak měl

(reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

4.9.2013 v 20:19 | Nahoru | #18
Daniel_cz> Jo zajížděl jsem to bez ní? To může něčemu vadit?O tom pochybuju ..Vyndal jsem ji proto,protože bez přívěry ti to sice nejede v nízkých,ale v těch vysokých je to fakt znát a jede líp.

1 reakcí na tento příspěvek Nemá výkon,nejde do otáček

5.9.2013 v 06:27 | Nahoru | #19
bez přívěry to jede nahoře stejně jako sní :D Akorát je tam víc cítit ten skok kdy to nejede a jede

(reakce na) Nemá výkon,nejde do otáček

5.9.2013 v 20:50 | Nahoru | #20
kdyrja> Takže si myslíš,dám příklad..NSRko s přívěrou a funkčním servo motůrkem pojede max. 130km/h a od těch cca 7tis to vystřelí a bude znát ten zátah a NSRko bez přívěry (můj případ),pojede třeba taky těch 130 km/h ,ale nebude tam cítit ten zátah a to nakopnutí od těch 7tis,ale pojede i táhnout bude stejně jako s ní? Pochopil jsem to správně? Díky

Nemá výkon,nejde do otáček

10.9.2013 v 18:36 | Nahoru | #21
Takže už je problém vyřešený,díky všem za všechny rady,až na ty,co mi tu tvrdí vrať si tam tu přívěru,je to kvůli ní já byl tak hloupý že jsem vás málem poslechl a už jsem si ji sháněl,ale nakonec to bylo tím,že byl ucpaný,výfuk,ten jsem rozřízl,vyčistil a vykuchal a nakonec zavařil.Teď motorka bez té přívěry jezdí trochu jinak,předtím mi vystřelila od 7,5tis a táhla pěkně do plných,ale teď od 7tis jen trochu zrychluje a od 9tis otáček vystřelí ještě lépe než když jsem tam měl tu jednu klapku,která mi tam byla stejně na nic protože byla pořád zavřená.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist