2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje čidlo rezervy?
J.M.K. píše: ....
BagoBorec> "co se může na termistorovém čidle rozbít"... divil by ses, ale už jsem jich několik viděl s prasklou (rozlomenou) tyčinkou termistoru. Před časem tu jeden zdejší uživatel také se mnou řešil, zda nemůže při prasknutí zajiskřit, nebo se v místě narušení přehřát a zapálit páry v nádrži, ale to nehrozí - proto je umístěn v krycí trubičce (s dírkami nahoře a dole), v které se vždy udrží jakžtakž "nasycené" páry, daleko nad mezí zápalnosti.
Krom toho snad na každém plovákovém snímači v autech je drátový reostat s mosazným jezdcem otevřený a rovněž nevím o případu, kdy by (teoreticky možné) zajiskření jezdce podpálilo nádrž.
Nádrž s benzínem bouchnout nemůže, pokud není prázdná.
Otevři víčko nádrže na motorce (u auta to moc nejde, má záklopku v rouře), vem sirku nebo zapalovač a strč ji do nádrže. Nic nebouchne, udělá se plamínek na ústí nádrže, kde k němu může vzduch. Páry v nádrži mají příliš velkou koncentraci i pro hoření, natož na výbuch. Zapalování nádrže je oblíbená kratochvíle srazů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje čidlo rezervy?
Deadman píše: Nádrž s benzínem bouchnout nemůže, pokud není prázdná.
Otevři víčko nádrže na motorce (u auta to moc nejde, má záklopku v rouře), vem sirku nebo zapalovač a strč ji do nádrže. Nic nebouchne, udělá se plamínek na ústí nádrže, kde k němu může vzduch. Páry v nádrži mají příliš velkou koncentraci i pro hoření, natož na výbuch. Zapalování nádrže je oblíbená kratochvíle srazů.
Zkusil bys to pls na své mašině, natočil na kameru a dal na youtube? Bych se mrkl. thx
Jinak já osobně bych zapalování nádrže, kor v rámci "kratochvíle", rozhodně nepokoušel.