globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak funguje čidlo rezervy?
 
22.8.2013 v 19:35
zdarec, nefunguje mi na motce čidlo rezervy... už jsem 2x zůstal bez benzínu :D, toe jedno, ale vůbec nechápu jak to funguje




díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje čidlo rezervy?

23.8.2013 v 19:25 | Nahoru | #1

J.M.K. píše: ....
BagoBorec> "co se může na termistorovém čidle rozbít"... divil by ses, ale už jsem jich několik viděl s prasklou (rozlomenou) tyčinkou termistoru. Před časem tu jeden zdejší uživatel také se mnou řešil, zda nemůže při prasknutí zajiskřit, nebo se v místě narušení přehřát a zapálit páry v nádrži, ale to nehrozí - proto je umístěn v krycí trubičce (s dírkami nahoře a dole), v které se vždy udrží jakžtakž "nasycené" páry, daleko nad mezí zápalnosti.
Krom toho snad na každém plovákovém snímači v autech je drátový reostat s mosazným jezdcem otevřený a rovněž nevím o případu, kdy by (teoreticky možné) zajiskření jezdce podpálilo nádrž.



Nádrž s benzínem bouchnout nemůže, pokud není prázdná.
Otevři víčko nádrže na motorce (u auta to moc nejde, má záklopku v rouře), vem sirku nebo zapalovač a strč ji do nádrže. Nic nebouchne, udělá se plamínek na ústí nádrže, kde k němu může vzduch. Páry v nádrži mají příliš velkou koncentraci i pro hoření, natož na výbuch. Zapalování nádrže je oblíbená kratochvíle srazů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje čidlo rezervy?

23.8.2013 v 21:51 | Nahoru | #2

Deadman píše: Nádrž s benzínem bouchnout nemůže, pokud není prázdná.
Otevři víčko nádrže na motorce (u auta to moc nejde, má záklopku v rouře), vem sirku nebo zapalovač a strč ji do nádrže. Nic nebouchne, udělá se plamínek na ústí nádrže, kde k němu může vzduch. Páry v nádrži mají příliš velkou koncentraci i pro hoření, natož na výbuch. Zapalování nádrže je oblíbená kratochvíle srazů.


Zkusil bys to pls na své mašině, natočil na kameru a dal na youtube? Bych se mrkl. thx

(reakce na) jak funguje čidlo rezervy?

23.8.2013 v 22:38 | Nahoru | #3
Deadman> Však jsem mu to také tehdy psal, že v nádrži jsou vždy páry nad mezí zápalnosti. Viděl jsem i pár záznamů, kdy závodník nechal doplnit proraženou nádrž benzinem a takto "naostro" ji klidně vařil švajsem.

Jinak já osobně bych zapalování nádrže, kor v rámci "kratochvíle", rozhodně nepokoušel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist