K výměně oleje jsem se zatím ještě nedostal, ale je tam olej mogul 5100. S GS 500 nemám zkušenosti, do dneška mám zkušenosti jen s motocyklama české výroby, ale předpokládám, že to může být 4mi věcmi - moc přitažené lanko, špatný olej, malý přítlak pružin, nebo sjeté lamely.
Páčka má už takhle vůli půlku chodu, po uvolnění šroubu cca o 4 otáčky není žádný rozdíl - tedy za jídy, páčka bere ještě míň. Vzhledem k tomu, že mogul 5100 užívá na GSu snad půl fora, předpokládám, že snad by v něm nemusel být problém - nicméně stejně půjde v brzké době na výměnu. Je nějaký způsob, jak bez rozebírání spojky zjistit, jestli je problém v lamelách či pružinách? Nebo může být problém ještě jinde? Předpokládám, že lamely mají mít určitou tloušťku. Nevím, kolik můžou mít tady na tom stroji výdrž, je možné, že po těchto údajných kilometrech to mají za sebou?
V případě, že budou lamely KO, jakou značku mám spíše shánět ? Na netu jsem narychlo našel výrobce Lucas, NHC, Newfren, EBC... Je to fuk, nebo je lepší si připlatit, případně zvolit jiného výrobce? Zvládnu výměnu sám, nebo je potřeba spec. nářadí? Na starších strojích si vše na motorkách dělám sám a GSo jsem si koupil s podobnou vidinou, že základní servis zvládnu.
Díky za rady :)
1 reakcí na tento příspěvek klouzající spojka
Spojka je na pravé straně, takže když motorku opatrně položíš na levý bok, tak ani nemusíš vypouštět olej. Jen před sundaváním škeble prvně sundej to malé víčko (s napisem "suzuki"), jsou pod ním cívky snímající polohu kliky (pro zapalování) a už si nepamatuju, jestli není třeba je před sundáním škeble vyndat. Cívky jsou ale "v suchu", neplavou v oleji.
Jinak k Deštné dojet autem není problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klouzající spojka
J.M.K. píše: Se značkou lamel bohužel neporadím, sám jsem je měnit nemusel, motorku jsem zas tak dlouho neměl. Ale GS není zase žádné torpédo, abys "podřadnější" lamely hned spálil, pokud tedy nedáš nějaký jooo čínský šmejd.
Spojka je na pravé straně, takže když motorku opatrně položíš na levý bok, tak ani nemusíš vypouštět olej. Jen před sundaváním škeble prvně sundej to malé víčko (s napisem "suzuki"), jsou pod ním cívky snímající polohu kliky (pro zapalování) a už si nepamatuju, jestli není třeba je před sundáním škeble vyndat. Cívky jsou ale "v suchu", neplavou v oleji.
Jinak k Deštné dojet autem není problém.
Tomu s cívkama moc nerozumím. Proč jsou třeba sundávat, když spojka je napravo a toto víčko a zapalování nalevo?
E: teď jsem si všiml že jsem napsal blbost a zase si popletl levou a pravou
Naposledy editováno 21.08.2013 11:39:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |