globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Caponord - pneu
19.8.2013 v 09:07
Sedlám čerstvě Caponorda a s počtem kilometru přichází zatím první rozčarování... Gumy. Koupeno s prakticky novými Mitaskami E08 a jsem z nich docela slušně nervózní... problém je, že jsem do teď jezdil jen silniční mašiny, takže mi chybí zkušenosti a nevím, jak dalece jde o chybu pneu, a jak dalece o klasické projevy "enduro" gumy.

- občas podle povrchu nervozita v řídítkách při rychlostech 50-90
- nad 150 plave prdel, 170 už vyloženě o strach

Na polňačce oproti tomu paráda, ale zase - do teď jsem jezdil silniční gumy, takže bych byl pravděpodobně unešenej z čehokoli s hrubším vzorkem.

V tuhle chvíli váham, jestli půjde guma dolů, nebo jí doklepu (což podle recenzí může trvat dost dlouho, když je nová). Rozhodující bude taky chování na mokru, které je prý u nich docela potíž.

Pomůžu si jinou gumou podobnýho zaměření (tzn. převážně silnice, občas polňačka), nebo to bude vesměs to samé? Má s nimi někdo zkušenost, ideálně na Capoušovi? Jako případná alternativa mi padly do oka Metzelery Tourance next

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord - pneu

25.8.2013 v 21:19 | Nahoru | #1
Hroch_cz> Hele ja to myslel tak, ze co znam lidi co jsou v kreci ze spadnou tak si to tak neuzijou a porad se strachujou. Vono je vobcas dobry motorku zahodit a zustat stat .

ztezeto> ono by se na to dalo taky koukat tak , ze enduro bez skrabace to je jako dostihovej kun, kteryho nechas stat ve staji (kdyz uz jsme u tech reci o dusi)

(reakce na) Caponord - pneu

27.8.2013 v 02:41 | Nahoru | #2

gugo píše: Hroch_cz> Hele ja to myslel tak, ze co znam lidi co jsou v kreci ze spadnou tak si to tak neuzijou a porad se strachujou. Vono je vobcas dobry motorku zahodit a zustat stat .

ztezeto> ono by se na to dalo taky koukat tak , ze enduro bez skrabace to je jako dostihovej kun, kteryho nechas stat ve staji (kdyz uz jsme u tech reci o dusi)



V křeči nejezdím a když jsem psal, že mám strach, abych si motorku nerozflákal, nemyslel jsem to tak, že mám furt na tachometru dvacet a v očích smrt. Snažím se ale cítit na ní tak, abych neměl v každé zatáčce pocit, že mne předjede prdel, nebo mi ustřelí předek. Včera jsem mimochodem poprvé ty nové Michelinky vyzkoušel za deště a musím říct, že drží bezvadně.
A když jsme tedy u těch řečí o duši, nemám ze své motorky pocit, že se v garáži jen třese na to, až ji vytáhnu někam do terénu, tam ji vyválím v bahně a pozurážím jí všechno, co z ní trčí do strany. Aby se teda jako cítila být enduro strojem. Myslím si ostatně, že v označení cestovní enduro je u Transalpa dominantní to první slovo. Kdybych měl pocit, že se chci vyřádit v terénu, nebral bych si do něj čtvrttunovou mašinu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist