Jinak pad drobnych rad:
1. pokud to ma palivovej kohout tak ho vymen, protoze soudruzi z China radi delaji tesneni z gumy, ktera je benzinem leptana, to ti pak totalne rozhodi bohatost (proto ti radili soudruzi v prodejne YUKI aby sis vycistil karbec)
2. Reklamaci vyklepane fajfky res na prodejne, pozdeji muzes pouzit jako zavadu kvuli ktere chces motorku vratit.
Nemas foto ? ja bych fakt chtel videk kdo si tohle koupi.
proto pro všechny kdo si chtějí pořídit podobného hajzla tak směle do toho
předpoklady k nákupu: pevné nervy, mít volno 7dní v týdnu, a počítat že to pojede jen cestou do servisu
1 reakcí na tento příspěvek recenze Yuki Fairy 125
Naposledy editováno 17.08.2013 13:25:49
Třeba něco o naších pekáčích z Číny:
TRko jsme koupili pro mojí ženu. Chtěla jezdit Enduro a za ty peníze to byla volba, jak by se mohla naučit a hlavně to byla hodná motorka se startérem. Ono když to chcípne někde v bahně a má ženská skákat na nakopávačce - nic moc... Odjeto pár hobby závodů jen tak pro radost, každou chvíli něco ulomenýho, ale rozhodně né vinou výrobce. I přesto na opravy nenáročná motorka. Výkon 8.5.KW nezaručí nic, ale vyjela na jedničku skoro všecko, protože je to takovej traktůrek, kterej jede pořád. Po čase bylo potřeba víc koníků, tak přišlo na řadu X-Motos 250. Yukinka zůstala už jen na ježdění do práce. Na X-motu už bylo potřeba pár úprav. Jiné tlumiče, kotouče, zadní centrál z KTM 125 EXC, včetně předělání na PDS kloubek a vyřazení přepákování. Zadní kyvku samozřejmě vyztužit, jená řidítka, ložiska atd. Výsledek? Motorka se startérem o váze 103 kg, slušným podvozkem a v ceně do 30ti tisíc korun. Dnes jezdí KTM 200 EXC. Je někde jinde. Nenechá na ní dopustit, stejně jako na její Čínské předchůdkyně. Na těch se naučila a do dnes jim za to je vděčná.
A tady něco z galerie, jak šel čas.......
Yuki TR 125
X-Motos 250 Vodník
A nakonec KTM 200 EXC
Naposledy editováno 25.09.2013 22:47:47
1 reakcí na tento příspěvek recenze Yuki Fairy 125
destičky to pak asi bude chtít nějaký echt, ale obávam se že i kotouč, páč se prý dost rádi kroutí a mě tam taky začíná něco lehce ševelit, ale jelikož to ani opticky ani jízdně není patrný, kašlu na to