1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim gsxr 750 r.v. 93
Jestli máš voltmetr, nejlépe ručkový, napoj jej na svorku starteru a na (-) svorku baterky a hned uvidíš, jak je na tom napětí na starteru. Pak holt musíš s volmetrem v ruce hledat, kde se napětí ztrácí. Ale bude to hned někde za baterkou, když klesá i napětí v celé palubní síti (tedy i napětí pro cívku relátka). Nebo může být vadný ukostřovací kabel od baterky.
To "kolo navázané na starter", je kolo startovací volnoběžky, volnoběžka vypadá takto . Že se na jednu stranu "zasekne", je v pořádku, dál bys točil celým motorem. Je to ve směru, kterým otáčí starter, na druhou stranu se musí volboběžka jen s nepatrným odporem volně protáčet.
Jinak nezatížený starter klidně může běžet normálně - bez zátěže odebírá jen zlomek proudu, jaký odebírá v zátěži.
Creck> Máš recht, ale jemu se evidentně někde ztrácí napětí. Už jsem to zmínil předtím, že dobrá baterka s dobrou kabeláží musí ustát i zablokovaný starter.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se startovanim gsxr 750 r.v. 93
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |