globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy
Zdravím mám před sebou nabídku na hondu VFR 750 z roku 97 co má najeto 60 000 km...ale bohuzel o VFR sem se nikdy nezajímal a neměl sem ani možnost se s touhle mašinou setkat...jelikož chci teď cestovat...bylo by to dobré ale chtěl bych se zeptat majitelů co mi o tom poví jake jsou klady a jaké zápory. díky za odpovědi :)

Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

11.8.2013 v 20:07 | Nahoru | #1
Kamarád jí měl ve streetu a na rovinu říkám že se k tý motorce choval jako prase Žádný ohřívání,pořád omezovač a takhle dostávala 4 roky.Neschvaluju jak se choval protože já bych tohle nedělal ale je to druhá co znám a neskutečný držáky A mám dojem že má rozvod oz.kolečkama ne řetízek což je taky dobrá věc..Sice moc obratná asi nebude oproti jiným a asi i lehčím ale zrovna na cestování bude dobrá

Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

11.8.2013 v 20:11 | Nahoru | #2
prave tohle me zajima...akorat by me zajimalo jak muze vypadat ten motor,prevodovka...a hlavne nejaka problematika...nerad bych to poridil a pak aby me to nekde v zahranici nechalo...ale kdyz takhle vydrzela 4 roky tak to svedci asi opravdu o tom ze ta masina musi drzet jako blazen :)

Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

Skvělá odpověď, děkuji! 11.8.2013 v 20:16 | Nahoru | #3
Co mám z doslechu tak tyhle motory fakt chválí a cenu si tahle motorka taky celkem drží.Stejně je to o náhodě ale pokud nebudeš mít fakt smůlu tak to určitě není špatná volba A jestli má opravdu najeto 60000km tak bych se toho vůbec nebál...

Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

11.8.2013 v 21:21 | Nahoru | #4
Je to neskutecny drzak. Mel jsem nalitano 86 tkm a odesel jen regulator dobijeni a nahon tacho. Je to sportovne cestovni moto. Cestuje se nani fajn a pritom to neni mastodont. Dal jsem na ni 1100 km za jeden den.

Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

11.8.2013 v 21:24 | Nahoru | #5
rybíz5 má pravdu VFR nemá rozv.řetěz ale ozubený soukolý a tak nehrozí přeskočení a druhá věc že odpadne výměna a celkově starost o rozvody.Je to V4 a tak dobře tahá odspod motor je držák a musím přiznat že mě jízdníma vlastnostma hodně překvapila.Není to supersport ale na cestování ikdyž hrubší zacházení snese.Není s tím žádnej problém.Motorka sice není ss a tak je to poznat když letí člověk zatáčkama že není tak tuhá jak ss ale jde to a když si člověk zvykne tak to neva.já bych řekl že kdyby tam tehdy udělali ještě kardan tak to bylo naprosto bezudržbový přibližovadlo a na tu dobu i docela vzhedově hezký

Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

11.8.2013 v 23:07 | Nahoru | #6
Jo a ještě musím podotknout že díky čtyřválci do V má VFR pokud tam prdneš laděný výfuk neskutečně nadhernej masivní zvuk Trošku mně to připomínalo Mustanga GT 5,0 V8

1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

Skvělá odpověď, děkuji! 12.8.2013 v 08:58 | Nahoru | #7
Měl sem 750ccm rok 89, koupeno s 50 tis. prodáno s 98 tis. km, jediná závada regulátor dobíjení.

Kamarád má ještě dnes tu samou z roku 88 a až na regulátor dobíjení bez problému.

Další má rok 97 najeto 70 tis km a bez problému.

Co víc dodat :) Většinou kolem 60 tis odejde spojka, ventily se jen kontrolují, potrpí si na synchronizaci karburátorů.

Jízdní vlastnosti: odveze tě na konec světa a na okruhu pozlobí i nějaký ten supersport :)

Takže za mě

Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

12.8.2013 v 09:19 | Nahoru | #8
Zrovna sem nedavno jednu z roku 97 koupil.

Převodovka chodí jak hodinovej strojek, spolehlivá, měkkej podvozek (přes retardéry můžeš lítat, není to v zatáčkách jako supersport). Řídí se to samo, regulátor mám vyměněn.
Najeto necelých 90 tisíc km českých. (nevím kolik italských ).

Naposledy editováno 12.08.2013 09:21:31

(reakce na) Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

12.8.2013 v 09:20 | Nahoru | #9

MaraVFR píše:

Co víc dodat :) Většinou kolem 60 tis odejde spojka,



Myslíš kolem 60 tis. km po stočení ze 160 tis. km ?

Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

12.8.2013 v 11:04 | Nahoru | #10
Mám jí od března, poslední model s karbecem. Za mě jedna mínus, protože mi tak úplně nevyhovuje ergonomie (podle nádrže a vzdálenosti řidítek se mi zdá nejvhodnější pro osoby nad 185 cm), pak trochu slabší brzdy a největším bolákem je hmotnost, takže každé popotlačení chce opatrnost a hodně síly, ale zase takovej obr to není. Aspoň se člověk naučí v zatáčkách řídit více tělem než jen rukama.:) U mýho kusu ještě zatepla rachtá spojka, ale to jen když jí dávám trochu napít, jinak pohoda. O motoru už tu bylo napsáno dost,m snad jen že spotřeba vzhledem k výkonům nevídaně nízká...

1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

12.8.2013 v 18:46 | Nahoru | #11
Mr.Dan: tak diky tvymu popisu sem si to rozmyslel...jelikoz merim asi 178...tak VFR nepripada v uvahu :D

jinak jeste je tu jedno CBR 900 RR fireblade...co ma najeto 34 rv 00 a kompletni servis honda od zacatku az do konce...tak vaham :)

(reakce na) Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

12.8.2013 v 18:52 | Nahoru | #12
[quote=Rauly]Mr.Dan: tak diky tvymu popisu sem si to rozmyslel...jelikoz merim asi 178...tak VFR nepripada v uvahu :D Nejdřív bych se na ní svezl a pak řešil dál...Každému sedí něco jiného

1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

12.8.2013 v 19:28 | Nahoru | #13
ano to mas pravdu :)...ale pokud rika ze je to idealni na vetsi postavy...tak sem mimo hru...protoze chci mit pohodli pri rizeni :)

Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

12.8.2013 v 22:46 | Nahoru | #14
Koupil jsem nedávno a dal jsem si pár zahraničních výletů. Já mám zase opačnej názor,jelikož jsem měl dřív težší motorky,tak mi VFR připadá jako kolobrnda... a to měřím jen 172cm. Pro mne je to fakt takovej fechtl,dole jsem čekal,že pojede víc,nahoře to jede celkem dost,ale moc na to vytáčení nejsem...ideální ot. 5-8tis...podvozek velice pohodlný,žena si chválí velice,vše funguje, spotřeba olej NULA i při 4hod. jízdě po dálnici téměř neustále 180km/h... spotřeb průměr cca 6l +- 0,5l. Na svůj věk vše v pohodě a spokojenost...

(reakce na) Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

Skvělá odpověď, děkuji! 12.8.2013 v 23:12 | Nahoru | #15

Rauly píše: ano to mas pravdu :)...ale pokud rika ze je to idealni na vetsi postavy...tak sem mimo hru...protoze chci mit pohodli pri rizeni :)



Fakt si ji zkus, já taky myslím, že to není jen pro vyšší postavy. Každému se vše zdá jinak.

Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

13.8.2013 v 08:58 | Nahoru | #16
Jak může někdo o této motce napsat, že je pro vyšší postavy???

Naposledy editováno 13.08.2013 08:59:09

Honda VFR 750 problematika, plusy a minusy

Skvělá odpověď, děkuji! 13.8.2013 v 09:36 | Nahoru | #17
To může napsat leda ten, kdo je sám poněkud nižší postavy. ;) No né, teď vidím, že jsem autora tématu zcela zbytečně demotivoval - mělo to bejt naopak plus tý motorky, že na ní nacpou svý údy i větší postavy, ale to neznamená, že pro menší nebo střední postavy (což jsme my dva - já mám 176) to není. Právě naopak, jen je tam ještě rezerva do všech směrů, ale pohodlné to je až až! A hmotnost jakoby zcela odpadá, jakmile se člověk rozjede - i ve vracečkách je to s touhle moto docela radost, v esíčkách se přehazuje až překvapivě snadno a je to zábavný, nikoliv pracný. Naposledy do puntíku potvrzeno při včerejší vyjížďce...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist