globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zřejmě nechladí jak má.
Zdravím kolegové, dneska se mi vyvrbil na mojí krasavici bohužel jeden problém a doufám že mi tu chytřejší kolegové poradíte. Jel jsem se ráno projet kousek za město a měl jsem při jízdě pocit, že do mě pere od levý strany motoru šílenej žár. Když jsem zastavil tak se sahara ještě chvilku protáčela, tak jsem se podíval do expanzky jestli tam něco mám - byla plná.
Ještě ten samej den jsem jel trasu cca 30 km za město, při stálejch 90 km/h už bylo horko od motoru nesnesitelny tak jsem zastavil, chcípl, nechal saharu dotočit (mám pocit že se mi beztak zapla hned po par kilometrech) a koukl se znova do motorky, víčko od expanzky fuč (nevím jestli to nějak vadí) a z levý strany se ozývalo docela znatelný "cvakání" od motoru. Termostat vypadá že je v pořádku, kontrolka chlazení se nerosvítila (beztak mam pocit že čidlo je mrtvý). Nějaký nápady? Nebo je to normální, že se ERka takhle nehorázně zahřívaj?

2 reakcí na tento příspěvek Zřejmě nechladí jak má.

11.8.2013 v 00:15 | Nahoru | #1
ZAZAJ> Do háje tak to moc milý překvapení není, i když na druhou stranu opravdu by měla stříkat ven? I v servisnim manualu je napsaný, že se má víčko dát pryč, nastartovat a čekat dokud se soustava "sama" neodvzdušní s tím, že se chladící kapalina nemusí vypouštět, to by jim tam v servise přece vystříkala komplet ven než by se odvzdušnila

Bart1101> nejsem si jistej, vždycky mám pocit že mi to jde z levý části motoru kam vede elektrika ze snímaču (jestli se nepletu) a nebo ze svodu

edit: můžu si ověřit funkčnosti vodní pumpy tím, že si otevřu víko od vodní pumpy a nakopnu motorku? Nevím jestli je to blbej nebo dobrej nápad, ale sám nevím jak si jinak ověřit kde je problém

Naposledy editováno 11.08.2013 00:24:11

(reakce na) Zřejmě nechladí jak má.

Skvělá odpověď, děkuji! 11.8.2013 v 09:56 | Nahoru | #2
StrejdaMortymer> psal jsem že tvoje moto neznám ale mělo by to být stejné jako u mojí kawy prostě pokud máš dostatek chl. kapaliny a máš správně odvzdušněno tak máš chl. soustavu úplně plnou chl. kapaliny a to včetně chladiče takže když je vše jak má být tak když otevřeš víčko chladiče (za studená ,motor vypnutý) tak by ti měla somovolně vytékat chl. kapalina (vytečou asi tak 2 deci) pak se vytékání samo zastaví když v tomto momentě nastartuješ tak jak se kapalina v okruhu dá do pohybu tak ti samozřejmě musí unikat otevřeným víčkem chladič samozřejmě nevyteče všechna jen něco ale ty tak poznáš že je pumpa ok protože vidíš jak se ta chl. kapalina hejbe

(reakce na) Zřejmě nechladí jak má.

11.8.2013 v 10:02 | Nahoru | #3
StrejdaMortymer> to že vypustíš kapalinu otevřeš víčko pumpy chlazení a nastartuješ není dobrej nápad jedině že bys odpojil svíčky a točil jen startérem já osobně bych ale vyndal tu pumpu celou máš to asi jen o 3 šrouby víc a může ji zkontrolovat opravdu detailně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist