Ještě ten samej den jsem jel trasu cca 30 km za město, při stálejch 90 km/h už bylo horko od motoru nesnesitelny tak jsem zastavil, chcípl, nechal saharu dotočit (mám pocit že se mi beztak zapla hned po par kilometrech) a koukl se znova do motorky, víčko od expanzky fuč (nevím jestli to nějak vadí) a z levý strany se ozývalo docela znatelný "cvakání" od motoru. Termostat vypadá že je v pořádku, kontrolka chlazení se nerosvítila (beztak mam pocit že čidlo je mrtvý). Nějaký nápady? Nebo je to normální, že se ERka takhle nehorázně zahřívaj?
2 reakcí na tento příspěvek Zřejmě nechladí jak má.
Bart1101> nejsem si jistej, vždycky mám pocit že mi to jde z levý části motoru kam vede elektrika ze snímaču (jestli se nepletu) a nebo ze svodu
edit: můžu si ověřit funkčnosti vodní pumpy tím, že si otevřu víko od vodní pumpy a nakopnu motorku? Nevím jestli je to blbej nebo dobrej nápad, ale sám nevím jak si jinak ověřit kde je problém
Naposledy editováno 11.08.2013 00:24:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |