globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přežít
 
9.8.2013 v 21:09
Teď jsem četl na novinkách "17 letý motorkář nepřežil srážku s traktorem" a příspěvek "taky" motorkáře, že se přitroublý traktorista s "dávkou v játrech" ani nerozhlédl......
Můžete si o mě myslet co chcete, ale traktor dlouhý 4 metry a vlek i s ojí dlouhý 8 metrů, to je 12 metrů, které musí traktor ujet, aby se vám uhnul.
Pokud vyjíždí z pole, aby nevysypal náklad, můžeme počítat průměrnou rychlost 5km/h to je 8,69 vteřin, za tu dobu dokážete ujet na motorce šedesátkou 144 metrů, stodvacítkou 286 metrů a dvoustovkou 477 metrů.
Kolem polí a silnic jsou stromy a výhled na houby ......

Mám dceru s přeraženou páteří ( v devadesáti strom), 10 let jsem jezdil zájezdy s autobusem po celé Evropě, 10 let jsem učil těžkou dopravu v autoškole, teď řídím vlaky a s traktorem chodím vozit obilí jako brigádu pro potěšení....můžete si myslet, že jsem trouba, ale vy co máte rozum, věřte mi, že my s traktorem vám ne vždy máme šanci dát přednost i když proto uděláme maximum. A věřte mi, že vím o čem mluvím.

A ještě drobnost, na mrtvoly jsem z práce zvyklý, každou chvíli nějaký hrdina skončí pod vlakem a jen lokomotiva má 80 tun a naše zábrzdná vzdálenost je podle rychlosti 600 až 1500 metrů.....stejně budu raději když mi tam nikdo z vás nevjede !

Držet plyn a řídítka se naučí i cvičená opice, umění řídit je předvídavost, skvělý odhad a přesné plynulé reakce, to už zas tolik lidí nemá ....
Tak držím palce ať vám to jezdí a ne že se mi budete smát, až mě potkáte na mé 125 jak se šedesátkou hrnu krajinou ! ! !

1 reakcí na tento příspěvek přežít

10.8.2013 v 08:34 | Nahoru | #1
tak jestli traktoristi delaji maximum proto aby neohrozovali bezpecnost provozu tak pak sem asi dalajlama.
Pred x lety kamarad naboural kvuli traktoristovi co se otacel za zatackou a za horizontem na silnici. Sedel sem v tom aute..bylo to fakt super !
Sorry, ale takhle NE
dalsi vec sou jezedacke naspy pro zkraceni vjezdu a vyjezdu na pole. Tyto nacerno udelane vjezdy a vyjezdy na komunikace nejsou nijak oznacene a beznej ridic o nich ani nevi. Pro neznale tam chybi modre patniky.
Osobne se mi stalo ,ze traktor vyjel z bocni cesty z prave strany. Rikam si fajn je to rovinka prerusovana cara zadna odbocka ani krizovatka, nemusim ani brzdit takze ho predjedu. Vjel sem do protismeru s blinkrem a zacal ho dlouho dopredu predjizdet (musel me v zrdcatku videt a protoze uz jendou mi tam vjel tak o me musel i vedet, najel sem tam zamerne dlouho dopredu abych mel dobrej rozhled do protismeru a kdyz by nahodou se tam objevilo v protismeru auto tak abych se mel cas schovat a nemusel pri dojeti toho traktoru vykukovat jestli muzu predjet). Onen svaty traktorista to asi po 30 metrech jizdy na silnici strhnul doprava prave do neoznaceneho cerneho naspu a ja mel co delat abych to ubrzdil. V jednom pruhu mel traktor a v druhem vlecku. Nebylo uniku. Manzelka se malem posrala strachy.
Takze takhle bych prosil taky NE
Dalsi oblibenou hrou traktoristu je prepnovani vlecek sypkym materialem. Jednak vlecky mate v zalostne spatnem technickem stavu a tento material znich vypadava dost rychle kazdou skvirou. Aby ste aspon neco dovezli na zakladnu tak to preplnite do kopce a pak s prelozenym traktorem se sunete jak slimaci (coz by mi nevadilo jezdete si rychle jak chcete). U toho to sypete jak uz sem psal tema skvirama ve vlecce co je tesne pred rozpadenim a to co mi vadi nejvic je ,ze kdyz kurva vezete sypkej naklad tak nema tak nahodou bejt zakrytej plachtou ? Neni nic lepsiho nez dojet traktor a mit plnou helmu obili.
Takze takhle taky NE
A jendim z poslednich bodu bych chtel poukazat na jiz vyse zmineny spatny tehcnicky stav privesu. Kdyz uz to mate tak rozjebane ,ze ani ten naklad na tom skoro nevydrzi. Zpravte si aspon elektroinstalaci. Odstrante prechodaky ze zasuvek aby vam svitilo a blikalo to co ma a umyjte ty zasrane svetla nebo aspon otrete hadrou at je dobre videt ,kdyz uz nahodou ten blinkr pouzijete ,kam budete vlastne odbocovat. Do ktereho toho neoznaceneho naspu o kterem vite pouze vy.
Nepripada mi tedy ze by traktorista delal vse pro bezpecnost provozu.

Jezdit pomalu a myslet si ze jedu bezpecne se naučí i cvičená opice, umění řídit je předvídavost, skvělý odhad a přesné plynulé reakce, to už zas tolik lidí nemá ....
Takze se nedivte kdyz kolem traktoru projedu tesne kolem krajnice 150, kdyz se rozhodnul necekane odbocit nekam kde ma bejt akorat skarpa a ne traktorystova zkratka.

Naposledy editováno 10.08.2013 08:35:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přežít

10.8.2013 v 11:49 | Nahoru | #2
cuir> No s většinou tvýho příspěvku se dá souhlasit ale tím posledním odstavcem si tomu dal teda korunu. Pokud předjíždíš traktor ve 150-ti tak se nediv že s tím nepočítá, ostatní účastníci provozu nemají povinnost počítat s tvým hrubým porušováním předpisů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist