Jakožto dnes jsem si byl pro papíry zdržení kvůli dovolené posledních 24 hodin nedělám nic jiného než trávím zde na motorkařích a stále sleduji a sleduji pročítám bádám.
Mám nyní dva brouky v hlavě a tím je už delší dobu Kawasaki ER-5
a nyní nelezená Honda CBF 500
a touto cestou by byl také směřován můj dotaz ohledně seškrcení Hondy CBF 500 přesněji cenové relace.
Po krátké konzultaci s pánem na jehož inzerát jsem narazil mi tvrdil,že má mašinu seškrcenou na 25 KW dorazem na plynu jak už jsem také zaslechl jenže toto seškrcení nemá zapsané v TP,ale vlastní pouze certifikát a já se ho tázal bohužel nebyl mi schopen odpověďed proto se nyní tážu vás zda se dá tento stroj seškrtit na 35 KW podobným způsobem ani bych musel obědnávat škrtící sadu do ALPHA TECHNIK v hodnotě 8200 včetně montáže a dalo by se to řešit touto variantou řádově do 2 tisíc jak mi bylo řečeno,pána původní snížení příšlo na 1500,-
Je to nabídka kterou bych si nerad nechal ujít proto bych vás chtěl poprosit o jakkoukoliv radu jinak na mě čeká KAWASAKI ER-5 nerad bych udělal nějakou koninu,ale tato nabídka mě opravdu zaujala prosím o jakoukoliv radu předem Děkuji :)
Zkusím zítra ještě cinknout přesně do hondy zda mají přímo jak už zde zazněli homologované sady s 35 KW.
Naposledy editováno 09.08.2013 23:41:43
http://www.motorkari...-cbf-500-545928.html
Chápu ohledně zaškrcení a hned po zapsání 25 KW do TP odškrcení,ale jak už mi né jeden člověk říkal není to tak jednoduché jak se řekne ono jezdit stím,že se nesmí nikde nic stát nevíc jsem začátečník a tím je i dost vysoká pravděpodobnost,že k nějakému incidentu může dojít a jak už zde zaznělo v tom případě v takové situace může být člověk nevině zašlou motorku na expertízu zjistí,že na ní vlastně nemáš co dělat a odsereš to v plné parádě a ztoho pro mě plyne ten největší strach a respekt.
Další věc zda by mi konkrétních 25 KW bylo dostačujících jelikož převážně plánuji delší vyjížďky ve dvou zas musím brát v potaz nevyježděnost,ale tak už to člověk bere do budoucna..
Je to těžký