globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pad na mokru, pneu
 
5.8.2013 v 13:56
Zdravim,

tak mam za sebou prvni pad na mokru a jsem z toho trochu nesvuj, protoze ani nevim, proc jsem spadl. Predtim jsem jezdil na Suzuki GS 500F s pneu Michelin Pilot Activ a na vode jsem se citil docela jiste, ted mam Yamahu XJ6 F s Dunlop Roadsmart a pocit jistoty je pryc, subjektivne se mi zda, ze guma klouze. Mrknul jsem na testy a hodnoceni ma pritom dobry.

Co se tyce padu - na Cortinou d'Ampezzo po desti mi ujel predek v cca 60 km/h, nemel jsem velky naklon, prede mnou kamos na CBF 600 s Michelin Pilot Road II zatacku v pohode projel ve stejne rychlosti, v zatacce jsem nebrzdil, nepridaval plyn, gumy jsou zajete, nebyl tam zadny bordel.

Svihl jsem sebou bez varovani, tak to asi na mokru chodi, nicmene ted jsem totalne prisel o duveru v gumy i kdyz je mi jasne, ze gumama to asi neni :(

Pokud mate podobnou zkusenost, podelte se o svuj nazor jak jste svou duveru obnovili. Mozna bude nejlepsi zmenit gumy - ne protoze by tyto byly spatne, ale proste kvuli hlave...

1 reakcí na tento příspěvek Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 14:05 | Nahoru | #1
V náklonu máš mít přidáno, aby to bylo ideální.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 14:07 | Nahoru | #2

PetrL3 píše: V náklonu máš mít přidáno, aby to bylo ideální.



Ano, jinak predek zbytecne pretezujes, motorka bez plynu brzdi -> zbytecne moc vahy jde na predek.

Ale v tomto pripade bych zvazil opravdu ten bordel. Ona takova mala olejova/naftova skvrna v desti videt ani neni, a stejne je to jak kdyz ti nekdo ukradne predek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist