globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1.8.2013 v 11:41
Shellka mně namlsala na ty malá LEGO autíčka a tak jsem natočil jejich 95ku Nitro+ do mé stařičké Mazdy 323 sedan 1.5 r.v.1996. Div se světe, citelně se jí zlepšila chuť po otáčkách. Prostě nebyla tak líná...
...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.

Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...

Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.

Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.

http://www.motorkari...ail&gallery=3697

Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16

Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16

Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

26.4.2016 v 09:17 | Nahoru | #1
z-x-r> Z Kralup sice byl, ale aditiva si kazda spolecnost pridava svoje. Zaklad je jak pises stejny, tedy za predpokladu ze ropa je z tehoz zdroje(tu si taktez do kralup kazda spolecnost koupi svou). Nicmene s OMV MaxxMotion 100 a Shell V-Power nitro+ mam dlouhodobe o litr az o litr a pul mensi spotrebu coz ve vysledku, pri rozdilu cen vyjde temer nastejno ve srovnani s obycejnou n95.

Vrci to, jede to, neres to

Tomas

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

27.4.2016 v 15:45 | Nahoru | #2
T0m4s> Z-x-r už Ti bohužel nikdy neodpoví (vlákno nutno dočíst do konce!). Jinak už tady zaznělo, že konkrétně od Shellu je to podvod - z pistole označené "prémiovým" palivem teče nemlich ten samý benzin, co z pistole, označené obyčejnou N95. Jinak osobně tankuju, pokud to okolnosti dovolí, pouze u EuOilu, u nafty to má rozhodné opodstatnění, jelikož u této firmy nafta "bez biosložky" je skutečně naftou nepančovanou MEŘO - vtip je v tom, že zákon sice stanovuje, že musí být v prodaném objemu nafty určité procento methylesteru, ale už nestanovuje, že by toto procento muselo být v každém litru. A Čepro vlastní daňový sklad, takže, pokud se jim podaří "předepsaný" objem biosložky prodat v prodaném objemu paliv "EkoDiesel" a "BioDiesel", tak zbylou naftu mohou klidně prodat nezprzněnou. A u motoru CRDi jednoznačně nehodlám pokoušet, co methylester dlouhodobě může udělat se vstřiky a vysokotlakým čerpadlem.
Do benzinového auta dávám "Optimal95", což je N95, v které už je namíchané aditivum VIF - tento totiž jako jediný aditiv je vyvinut přímo na míru benzinům, distribuovaným v ČR, takže funguje (na rozdíl od dovážených zahraničních "univerzálních" srágor), na chodu motoru je to znát, trochu i na spotřebě, ale hlavně, potlačují se negativní účinky lihu, takže benzin po delší odstávce nedegraduje a nepoškozují se gumové části palivového vedení. A do veterána tankuju N95, přidávám VIF a PbAditiv a přidání VIF tam hodně zlepšilo pružnost a průběh motoru (klasika, jednostupňový karbec, rozdělovač, předstih řízen jen závažíčky dle otáček, bez korekce dle plnicího tlaku), ale hlavně se mnohem zlepšily první starty po zimě a benzin nezdegradoval - po "rozhýbáhí" hned plný výkon, zatímco dříve s benzinem po zimním stání byl vůz líný a na 80km/h už se mu nechtělo, dokud se nevyjelo pár nádrží.
Naopak s palivy Shell mám negativní zkušenost na Puntu (motor 1108ccm SPI/55k osmiventil), kde s benzinem "Shell V-power" (konkrétně pumpa v Brně-Bystrci, u Hitlerovo dálnice) znatelně poklesl výkon a tah a spotřeba vzrostla skoro o 2 litry. Čili od Shellu jednoznačně dávám ruce pryč - nejdražší a přitom nejmizernější paliva. A ÖMV také moc nevěřím, kor po zkušenostech, kdy "arktická prémiová nafta" zamrzala daleko dřív, jak jiné, "obyčejné" nafty od jiných prodejců.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist