globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1.8.2013 v 11:41
Shellka mně namlsala na ty malá LEGO autíčka a tak jsem natočil jejich 95ku Nitro+ do mé stařičké Mazdy 323 sedan 1.5 r.v.1996. Div se světe, citelně se jí zlepšila chuť po otáčkách. Prostě nebyla tak líná...
...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.

Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...

Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.

Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.

http://www.motorkari...ail&gallery=3697

Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16

Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16


Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

9.8.2013 v 13:49 | Nahoru | #121






tk jediný, co jsem mohl porovnat byla barva a zápach. Obojí mi přišlo stejný... Proč to nemaj nějak barevně ošetřený

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

10.8.2013 v 06:56 | Nahoru | #122
Tak ted to zapal :) a zařvi MARSCHAL MALINOVSKI dál už budeš vědět co stím

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

10.8.2013 v 08:22 | Nahoru | #123
SuperSic58> Protože je to stejnej benzín nalitej do dvou stojanů?

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

10.8.2013 v 11:41 | Nahoru | #124
zkoušel jsem i "mastnotu" mezi prstama promnout, oba mi přijdou stejný. Kdoví, jesli to neni stejný, ale taky nemusí... Chemickej rozbor by to rozseknul, ale na netu sem nic takovýho nenašel...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

10.8.2013 v 16:58 | Nahoru | #125
SuperSic58> Rozbor delat nemusis..ten uz se udelal v jinych casakach..a vsete div se?!
Jeden a ten samej benal! Podvod na lidi!
Tedy jak zde vsici basnite jejich super srac benzin nic nedela..jen ze mate SHEL
Sam pises zes nepoznal rozdil..to ti neprislo divne po tech letech co davas shell ze nekde je chyba?

Lituju lidi co jedou na shel a mysli si co nemaj...a nemaj..maj normal 95 z kralup nic vice ci mene...at power nepower.

Jo Verva z benziny to je jine KAFO

Naposledy editováno 10.08.2013 17:01:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

10.8.2013 v 17:12 | Nahoru | #126
z-x-r> mužeš sem nějak hodit ten rozbor z toho časáku? Jinak je to zas jen jedna bába povídala.. To sme zas u těch beďarů. Tu vervu vyzkouším. Jinak mě to nijak netrápí, že tankuju v-power, jesli mam zaplatit za měsíc o 30 kč víc na palivu mě nijak nevytrhne. Navíc sbírám smart body za v-power jsou dva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

11.8.2013 v 01:19 | Nahoru | #127
SuperSic58> sefe jedna baba nepovidala...opravdu to bylo v casaku..podvod velikej na lidi.
Vyser se na sracku shel a testni opravdu fungujici vervu...ale bacha at neulitnes...Pak uz shel nepojedes nikdy. Take jsem byl drive jak ty...Blbej priznam se...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

11.8.2013 v 12:00 | Nahoru | #128
z-x-r> Jak řikám, nelituju toho, leju to do dirta 5 let, do crfka 4 měsíce a chodí to a startuje jedna radost, sračka to nebude. Ale je možný, že to je jen obyč natural zdaraženej o 2,50.. Každopádně tu vervu natankuju až vyjedu ten shell. Jednou sem ale natankoval tu stovku od shellu do gsxf 600 a jelo na hovno, jak sem psal vejš..

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

12.8.2013 v 11:06 | Nahoru | #129
SuperSic58> sefe ja ten shell take daval jak95 tak 100race a porad nic...porad jsem si rikal asi jsem uplne tupej zadnej rozdil v nicem nic proste starty zvuk motor vubec nic..Pak me osvitil asi duch a verva vse jinak.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 12.8.2013 v 12:00 | Nahoru | #130
Já rozdíl poznal na dojezdu v autě i na mašině když nezapočítám rezervu.Golf 3 na plnou jsem dojel o 67km dál než s kterým koliv jiným benzínem který jsem kdy kde natankoval při pruměrné jízdě 120km/h z Kladna do Aše to je 168km tudíž tam a z5 pul nádrže. S benzínem natankovaným kdekoliv jinde po kladně mi zustane ručička nad rezervou nebo přímo na rezervě při této cestě a při natankování plné nádrže do G3 a G4. Nyní to mám spočítané takto podobně i na Golfu 4 1,6. Na motorce to už tak nepoznám protože jezdím rychleji ale pokud bych se držel 130km/h najedu cca na nádrž o 40 až 42km dál. Takto jsem poznal rozdíl já na palivu nitro 95 od schlellu na Golfu 3 1,8 benzin. Golfu 4 1,6 benzin a na Gsxr 1000 K1 . za 4 roky jízd, sem a tam jsem si to zaznamenal velmy detailně. Nikomu nic nevyvracuji a nezpochybnuji žáné jiné názory tot jen poznatek muj a mých stroju, s naftou skušenosti nemám , tankuji jen benzin

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 29.8.2013 v 19:39 | Nahoru | #131
Tk sem nabral do kanystru tu Vervu 100, tk uvidíme. Je krásně modrá a i zápach je jinej. Zatim mam plnou nádrž Fuel save, tk až to vyjedu, hned tam vervu vyleju





Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

28.9.2013 v 20:51 | Nahoru | #132
Tak se nám sem potom pochlub ...

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

28.9.2013 v 22:27 | Nahoru | #133
Tk sem nalil 5l vervy do nádrže(zbylo tam tak litr až litr a půl shellu, takže nebyla uplně čistá) a výkon a spotřeba mi přijde nastejno. Už mam ale v kanďáku připraveno dalších 10l, tk uvidím, jak dál pojede.

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

28.9.2013 v 23:34 | Nahoru | #134
SuperSic58> Me verva taky prijde uplne stejna. Nevidim rozdil kdyz ji naberu

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

29.9.2013 v 09:22 | Nahoru | #135
SuperSic58: Taky jsem na podzim nepozoroval po nalití Vervy 100 rozdíl. Zato na jaře při prvním pozimním startu ano - mašina blafla jako bych ji odstavil včera. S jinými benzíny to bývalo těžkopádnější. Takže jakési čistící a stabilizační přísady v tom fungovat budou.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

29.9.2013 v 09:46 | Nahoru | #136
Vervu jsem taky zkoušel a nic jsem nepozoroval, ani horšího a ni lepšího. Když tam natočím želví power, tak rozdíl cítím, motor je živější. spotřebu jsem nikdy nepočítal.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

29.9.2013 v 13:44 | Nahoru | #137
Já už jí tam budu teď lejt až do zimy, stejně se toho už moc asi nenajezdí, a na jaře zas začnu dávat v-power 95. S obouma benzínama ale nemám sebemenší problém. Do dirtbajku ho leju už 5 let, vše běhá jak má, starty, volnoběh, žádnej bordel v karbecu, filtru, žádný vodnatění po zimě atd.

Naposledy editováno 29.09.2013 13:53:18

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

4.10.2013 v 13:35 | Nahoru | #138
já do horneta leju benzin z ONO za 33,90kč litr, a jede to uplně stejně jak na želví power nitro či vervu, na tu vervu se mi to zdá že to jede o máááálinko lépe, ale to muže byt jen pocit, protože Verva nafta je fakt dar z nebe :)

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

4.10.2013 v 13:43 | Nahoru | #139
Já teda vervu liju už i do zahradní Tery (malotraktorku)- ono se to nepoužívá furt a na rozdíl od benzínu s biosračkama to prostě líp startuje
Jinak na běžné použití do moto, když se to hned vyjede, to asi nemá cenu. Ale na odstavení, nebo do věcí co nepoužíváte pravidelně, tam myslím že super. Stejně jako do auta na LPG, kde se na benzín jen startuje, tam to citelně zlepšilo chod na beznín.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

4.10.2013 v 17:52 | Nahoru | #140
Na ONO se mi už moc jezdit nechce, párkrát sem tam vzal natural 95 plnou do auta a občas to zdechalo na volnoběh. Teď leju do auta natural z Benziny, a Optimal 95 od Eurooilu a volnoběh bez problému.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

9.10.2013 v 14:33 | Nahoru | #141
Tk sem změřil spotřebu na další kanystr Vervy 100 a spotřeba šla o půl litru nahoru. Takže uživatel z-x-r, který ji vychvaluje do nebes také jen naletěl placebu. Jinak ji ale budu lejt až do jara, kvůli absenci biosraček a pak přejdu zas na osvědčený v-power 95, na který je motorka úspornější

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

14.10.2013 v 07:47 | Nahoru | #142
SuperSic58> uživatel z-x-r už není mezi námi, zabil ho bažant...

Nicméně želví pavr nitro plus jsem natankoval teď na zimu a
1)jede to stejně
2)vibruje to stejně
3)žere to stejně

škoda během sezony vyhazovat prachy, jediné, co si od toho slibuju, že v tom není chlast 85...nebo v to alespoň doufám.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

5.4.2014 v 23:03 | Nahoru | #143
zkoušel jste někdo V power nitro + (95okt.) na dvoutakt??

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

6.4.2014 v 16:59 | Nahoru | #144

benzínovýkrál píše: zkoušel jste někdo V power nitro + (95okt.) na dvoutakt??


Leju ho do babety a cajk

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

24.4.2016 v 14:49 | Nahoru | #145
Ahoj lidi

A co na celou zalezitost co podivat takto:

Na pocity z vykonu navyseneho o ironicky hustych 2HP kaslete... pocit z plynu a podvozku poslouchejte

Beru to osobne ekonomicky a vedecky:
1. Pri rozdilu 2Kc na litr to da 2x(15l-20l)= 40Kc na nadrz... 300km o 40Kc draze.... 6000km o 800Kc draze...

Pro nekoho malo a pro nekoho hodne a pro nekoho 3litr motoroveho oleje a pro nekoho jedna rukavice a pro nekoho 30piv

2. Vedecky podlozena je pouze jedna skutecnost z verohodnych zdroju jako Svet motoru a kontrolni ustavy republiky atd.... Rika, ze drazsi premiova paliva s "specialnimi" adetivy muzou znatelne zmirnit zanaseni ventylu a strikacky do valcu... nektere i mirne cistit po nekolika tydennim pouzivani

Zvyseni vykonu je tema kterym se tez zaubiraji mnoho studii, ovsem vzdy s nejednoznacnym vysledkem...

Naposledy editováno 24.04.2016 15:34:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

26.4.2016 v 09:17 | Nahoru | #146
z-x-r> Z Kralup sice byl, ale aditiva si kazda spolecnost pridava svoje. Zaklad je jak pises stejny, tedy za predpokladu ze ropa je z tehoz zdroje(tu si taktez do kralup kazda spolecnost koupi svou). Nicmene s OMV MaxxMotion 100 a Shell V-Power nitro+ mam dlouhodobe o litr az o litr a pul mensi spotrebu coz ve vysledku, pri rozdilu cen vyjde temer nastejno ve srovnani s obycejnou n95.

Vrci to, jede to, neres to

Tomas

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

26.4.2016 v 09:27 | Nahoru | #147
Na vykon bych se vykaslal, to moc nepomuze, ale je dobre mit na vyber palivo, ktere je bez tech bio nesmyslu. A v budoucnu to bude jeste dulezitejsi Řepka už nestačí. Do benzinu a nafty se budou přimíchávat zbytky odpadů .

Vlastni prakticka zkusenost kdy prvni zimu motorka s Natural 95 od OMV nechtela nastartovat, ulili se svicky a jelo to jak ukrajinsky traktor. Druha zima uz nechan V-Power + a po zime nastartovani na prvni tuk bez jakychkoliv problemu (a bordela v nadrzi).

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

27.4.2016 v 15:45 | Nahoru | #148
T0m4s> Z-x-r už Ti bohužel nikdy neodpoví (vlákno nutno dočíst do konce!). Jinak už tady zaznělo, že konkrétně od Shellu je to podvod - z pistole označené "prémiovým" palivem teče nemlich ten samý benzin, co z pistole, označené obyčejnou N95. Jinak osobně tankuju, pokud to okolnosti dovolí, pouze u EuOilu, u nafty to má rozhodné opodstatnění, jelikož u této firmy nafta "bez biosložky" je skutečně naftou nepančovanou MEŘO - vtip je v tom, že zákon sice stanovuje, že musí být v prodaném objemu nafty určité procento methylesteru, ale už nestanovuje, že by toto procento muselo být v každém litru. A Čepro vlastní daňový sklad, takže, pokud se jim podaří "předepsaný" objem biosložky prodat v prodaném objemu paliv "EkoDiesel" a "BioDiesel", tak zbylou naftu mohou klidně prodat nezprzněnou. A u motoru CRDi jednoznačně nehodlám pokoušet, co methylester dlouhodobě může udělat se vstřiky a vysokotlakým čerpadlem.
Do benzinového auta dávám "Optimal95", což je N95, v které už je namíchané aditivum VIF - tento totiž jako jediný aditiv je vyvinut přímo na míru benzinům, distribuovaným v ČR, takže funguje (na rozdíl od dovážených zahraničních "univerzálních" srágor), na chodu motoru je to znát, trochu i na spotřebě, ale hlavně, potlačují se negativní účinky lihu, takže benzin po delší odstávce nedegraduje a nepoškozují se gumové části palivového vedení. A do veterána tankuju N95, přidávám VIF a PbAditiv a přidání VIF tam hodně zlepšilo pružnost a průběh motoru (klasika, jednostupňový karbec, rozdělovač, předstih řízen jen závažíčky dle otáček, bez korekce dle plnicího tlaku), ale hlavně se mnohem zlepšily první starty po zimě a benzin nezdegradoval - po "rozhýbáhí" hned plný výkon, zatímco dříve s benzinem po zimním stání byl vůz líný a na 80km/h už se mu nechtělo, dokud se nevyjelo pár nádrží.
Naopak s palivy Shell mám negativní zkušenost na Puntu (motor 1108ccm SPI/55k osmiventil), kde s benzinem "Shell V-power" (konkrétně pumpa v Brně-Bystrci, u Hitlerovo dálnice) znatelně poklesl výkon a tah a spotřeba vzrostla skoro o 2 litry. Čili od Shellu jednoznačně dávám ruce pryč - nejdražší a přitom nejmizernější paliva. A ÖMV také moc nevěřím, kor po zkušenostech, kdy "arktická prémiová nafta" zamrzala daleko dřív, jak jiné, "obyčejné" nafty od jiných prodejců.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist