globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
25.7.2013 v 16:57
Zdravíčko! Musim se podělit o negativní zkušenost s olejem ze stejný krabice jako je na fotce, tedy krabice Motul 5100 10W40 MA2. Upozorňuju, že důležitý je právě to označení MA2. Léta jezdim Motul 5100, a až doteď jsem byl maximálně spokojenej. To se ale změnilo s výmenou za tenhle Motul 5100 s označením MA2 či nejspíš padělek. Na FireBladu mam od nalití novýho oleje problém s prokluzováním spojky. Uznávam, že už asi nebude nic extra, zřejmě je původní včetně pružin z roku výroby 1994, ale do poslední výměny oleje to bylo OK (edit: spojka je po následný rozborce v mezích normy co se týče lamel i pružin). V plným zátahu teď po přeřazení z 1. kvaltu na 2. spojka klouže jako ďas. Stejnej olej jsem ve stejnej den nalil do Afriky a nedlouho poté odjel na dovolenou. Párkrát se mi zdálo, že krátce klouzla spojka, ale nemůžu to tvrdit, motor Afriky jde s origo výfukem tak tiše, že je prakticky přehlušenej větrem. Ale s Afrikou jsem vypozoroval s novým Motulem po cca 3500km, že po krátkým odstavení a opětovným nastartování jsou o dost hlučnější ventily. Jen tak na minutku, než se zas všechno prohřeje, ale je to slyšet dost i v helmě. Volal jsem zkušenýho servizáka, kterýmu naprosto důvěřuju, a ten potvrdil, že jeden zákazník měl problém s prokluzující spojkou taky po výměně za olej z takový flašky. Dal novou spojku, nalil stejnej olej a po snad 600km zas prokluzy spojky. Nevim na jakým stroji, ani další detaily. Rozhodně tedy varuju před nalitím Motulu 5100 do výkonnýho motoru, pokud nese hrdě označení MA2 a nemá jasnej původ.





Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

17.12.2013 v 13:46 | Nahoru | #1

Blader píše: Kde nakupuje oleje motogaraz.cz nevim, jistě se snaží shánět za pěknej peníz, těžko říct, jak si můžou ohlídat pravost výrobku. Lidičky, píšu vám sem svoje zkušenosti a měření, nabízim olej k testování, materiál ze spojky k přeměření a vy tu do mě jdete, jakobych si všechno vymyslel s cílem poškodit Motul. Zdůrazňuju, že jsem Motul preferoval od samýho začátku, až tahle negativní zkušenost mě zarazila. Pokud je spojka i její nastavení v pořádku a začne po nalití novýho oleje klouzat pravidelně při největší zátěži, kde jinde může bejt chyba? Poraďte mi, vy všichni 30 letí servisáci a další. Nápad?


Problém je ten, že sem nepíšeš svoje zkušenosti, ale svoje domněnky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

17.12.2013 v 14:01 | Nahoru | #2
prackarr> Chceš říct, že se jen domnívam, že mi spojka klouzala, že rozměry spotřebního materiálu spojky jsou v normě, nebo že je spojka dobře nastavená? Co se domnívam? Nebo se jen domnívam, že jsem tam nalil Motul 5100 10W40 MA2? Kterou domněnku z těhdle máš na mysli?V jednom bejt problém musí. To, že mi přijde motor hlučnější s timhle olejem měřený nemam a měřit nebudu. Ale to bych zas tak neřešil. Problém mam s prokluzem spojky. Nebo se jen domnívam, že mi klouže spojka a vlastně jde o normální stav u starý vylítaný vrány? Rád bych pochopil, co vlastně chceš říct.

Naposledy editováno 17.12.2013 14:03:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist