Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Pawka píše: vule by mela byt 2-3mm ses upsal s 1cm,myslel jsi 1mm? to by stacilo. nezkousel jsi jizdu po zadnim kole? lamely mas dobry a pruziny taky. zalezi na jejich povrchu,mozna by stacilo je zdrsnit smirkem a plechy taky,kdyz jsou jen modry a jsou v limitu. se spojka prehrala. ted proc?bowden ti netrepí? jeste bych vse prohlidnul. honem bych to zdrsnil,umyl benzinem a poslal to zpatky,dyt je to par sroubku. jinak potom olej,ale proc?
me by zajimalo, jaky je rozdil mezi auto a moto olejem 10W40. jestli jen nemazou med kolem pusy,ze je to na spojku olej..
Je tam rozdíl v aditivech. Proto olej do auta do motorky nepatří,právě kvůli spojce.
Podle toho,co Blader píše o své spojce jsem čímdál tím více přesvědčen,že olej je to poslední,co je na vině.
Myslím, že hledá problém tam,kde není.
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
prackarr píše: Je tam rozdíl v aditivech. Proto olej do auta do motorky nepatří,právě kvůli spojce.
Podle toho,co Blader píše o své spojce jsem čímdál tím více přesvědčen,že olej je to poslední,co je na vině.
Myslím, že hledá problém tam,kde není.
Nevim, co tě čím dál víc přesvědčuje, že to neni olejem. Spojka objektivně klouzala po nalití novýho oleje. Takže nechápu tvý vyjádření, že hledam problém tam, kde neni.