globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
25.7.2013 v 16:57
Zdravíčko! Musim se podělit o negativní zkušenost s olejem ze stejný krabice jako je na fotce, tedy krabice Motul 5100 10W40 MA2. Upozorňuju, že důležitý je právě to označení MA2. Léta jezdim Motul 5100, a až doteď jsem byl maximálně spokojenej. To se ale změnilo s výmenou za tenhle Motul 5100 s označením MA2 či nejspíš padělek. Na FireBladu mam od nalití novýho oleje problém s prokluzováním spojky. Uznávam, že už asi nebude nic extra, zřejmě je původní včetně pružin z roku výroby 1994, ale do poslední výměny oleje to bylo OK (edit: spojka je po následný rozborce v mezích normy co se týče lamel i pružin). V plným zátahu teď po přeřazení z 1. kvaltu na 2. spojka klouže jako ďas. Stejnej olej jsem ve stejnej den nalil do Afriky a nedlouho poté odjel na dovolenou. Párkrát se mi zdálo, že krátce klouzla spojka, ale nemůžu to tvrdit, motor Afriky jde s origo výfukem tak tiše, že je prakticky přehlušenej větrem. Ale s Afrikou jsem vypozoroval s novým Motulem po cca 3500km, že po krátkým odstavení a opětovným nastartování jsou o dost hlučnější ventily. Jen tak na minutku, než se zas všechno prohřeje, ale je to slyšet dost i v helmě. Volal jsem zkušenýho servizáka, kterýmu naprosto důvěřuju, a ten potvrdil, že jeden zákazník měl problém s prokluzující spojkou taky po výměně za olej z takový flašky. Dal novou spojku, nalil stejnej olej a po snad 600km zas prokluzy spojky. Nevim na jakým stroji, ani další detaily. Rozhodně tedy varuju před nalitím Motulu 5100 do výkonnýho motoru, pokud nese hrdě označení MA2 a nemá jasnej původ.





Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

11.12.2013 v 19:11 | Nahoru | #1

Pawka píše: vule by mela byt 2-3mm ses upsal s 1cm,myslel jsi 1mm? to by stacilo. nezkousel jsi jizdu po zadnim kole? lamely mas dobry a pruziny taky. zalezi na jejich povrchu,mozna by stacilo je zdrsnit smirkem a plechy taky,kdyz jsou jen modry a jsou v limitu. se spojka prehrala. ted proc?bowden ti netrepí? jeste bych vse prohlidnul. honem bych to zdrsnil,umyl benzinem a poslal to zpatky,dyt je to par sroubku. jinak potom olej,ale proc?

me by zajimalo, jaky je rozdil mezi auto a moto olejem 10W40. jestli jen nemazou med kolem pusy,ze je to na spojku olej..


Je tam rozdíl v aditivech. Proto olej do auta do motorky nepatří,právě kvůli spojce.
Podle toho,co Blader píše o své spojce jsem čímdál tím více přesvědčen,že olej je to poslední,co je na vině.
Myslím, že hledá problém tam,kde není.

(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

12.12.2013 v 10:04 | Nahoru | #2

prackarr píše: Je tam rozdíl v aditivech. Proto olej do auta do motorky nepatří,právě kvůli spojce.
Podle toho,co Blader píše o své spojce jsem čímdál tím více přesvědčen,že olej je to poslední,co je na vině.
Myslím, že hledá problém tam,kde není.



Nevim, co tě čím dál víc přesvědčuje, že to neni olejem. Spojka objektivně klouzala po nalití novýho oleje. Takže nechápu tvý vyjádření, že hledam problém tam, kde neni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist