Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
devastator píše: Varováni tohoto typu myslím ze jsou zbytečná kdyby jsi raději zvedl telefon a zavolal ...MOTUL Cr ....než chlistal nesmyslne teorie co akorát utvrzují ostatní ze na forum chodi motorkari co maj hranate prsty od klavesnice a neví jaka je realita ..... jen tak dal
Kvuli lidem jako ty, jsme v zahraničí považováni za méněcené. Skutečně je to tak velký problém napsat do googlu: Oils MA vs MA2 ...
To je skutečně nutný začít sem něco psát za každou cenu, když si nepřečtu ani nadpis, ani první dvě stránky abych věděl o čem je vubec řeč? jistě že je, ideální je začít mlejt pantem a prostě nemyslet.
Rozdíl specifikace MA a MA2 je tak velkej, že to řeší púl světa, jen u nás se vyskytujou jedinci který místo oleje klepnou kostku másla a co, mastný je to taky.
Myslim, že tu docela dost lidí uvedlo, že rozdíl je patrný, nejen co se týče spojky, já měnil olej včera, obě motorky Motul 5100 Ester MA2 15W50, mužu potvrdit, že při vyšších teplotách je u MA2 nižší tlak oleje = větší hlučnost. Suzuki RF900R na 90°C nižší tlak o 0,5Bar, Aprillia SL 1000 Falco nad 95°C o 0,4Bar nižší tlak a na poslech hlučná, problémy se spojkou pouze u Aprillie... každopádně už kvuli problému s nižším tlakem ten olej nechci a jezdit ho nebudu. Zkusím sehnat 5100 ester 15W50 MA a pokud ho neseženu, tak skutečně nevim co tam potom nalejt... slyšel jsem chválu na "Motorex" ale... Ester byl Ester. Zejtra jedu něco koupit aspoň do RF900R, jakmile to věmněním, podělím se o zkušenosti.