globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
25.7.2013 v 16:57
Zdravíčko! Musim se podělit o negativní zkušenost s olejem ze stejný krabice jako je na fotce, tedy krabice Motul 5100 10W40 MA2. Upozorňuju, že důležitý je právě to označení MA2. Léta jezdim Motul 5100, a až doteď jsem byl maximálně spokojenej. To se ale změnilo s výmenou za tenhle Motul 5100 s označením MA2 či nejspíš padělek. Na FireBladu mam od nalití novýho oleje problém s prokluzováním spojky. Uznávam, že už asi nebude nic extra, zřejmě je původní včetně pružin z roku výroby 1994, ale do poslední výměny oleje to bylo OK (edit: spojka je po následný rozborce v mezích normy co se týče lamel i pružin). V plným zátahu teď po přeřazení z 1. kvaltu na 2. spojka klouže jako ďas. Stejnej olej jsem ve stejnej den nalil do Afriky a nedlouho poté odjel na dovolenou. Párkrát se mi zdálo, že krátce klouzla spojka, ale nemůžu to tvrdit, motor Afriky jde s origo výfukem tak tiše, že je prakticky přehlušenej větrem. Ale s Afrikou jsem vypozoroval s novým Motulem po cca 3500km, že po krátkým odstavení a opětovným nastartování jsou o dost hlučnější ventily. Jen tak na minutku, než se zas všechno prohřeje, ale je to slyšet dost i v helmě. Volal jsem zkušenýho servizáka, kterýmu naprosto důvěřuju, a ten potvrdil, že jeden zákazník měl problém s prokluzující spojkou taky po výměně za olej z takový flašky. Dal novou spojku, nalil stejnej olej a po snad 600km zas prokluzy spojky. Nevim na jakým stroji, ani další detaily. Rozhodně tedy varuju před nalitím Motulu 5100 do výkonnýho motoru, pokud nese hrdě označení MA2 a nemá jasnej původ.





Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33

Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

1.4.2014 v 21:42 | Nahoru | #751
Mám ho v motorce a žádnej problém,spojka neklouže.

Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.4.2014 v 09:50 | Nahoru | #752
Min. rok jsem nalil do moto prvně Motul 5100 15W-50 MA2 a někdy mi přišlo, že při řazení z 2 na 3 při plnej zátěži a max. otáčkách po přeřazení nespadly otáčky. Letos jsem prubnul Motorex formula 15W-50. Po výměně klouže spojka na poslední 3 kvalty. Tak myslím, že to s tím Motulem nebude zas tak špatný . Jinak je mi jasný, že spojka už se pomalu loučí

Naposledy editováno 03.04.2014 15:37:31

1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

5.4.2014 v 16:49 | Nahoru | #753
Tak úvádim změnu dneska už nic neklouzalo takže je možný že po tý výměně si to hned nesedlo takže zatim v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

5.4.2014 v 16:59 | Nahoru | #754
Packyn> No,tak snad to bude dobré Ona možná nebude chyba ani v tom MA2,ale třeba jen tou změnou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

5.4.2014 v 17:50 | Nahoru | #755
Jirka.46> Taky si myslim.Po výměně sem nenajel nic a minulou sobotu hned kotel takže to chtělo třeba drobet project.Asi teda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

5.4.2014 v 18:32 | Nahoru | #756

Packyn píše: Jirka.46> Taky si myslim.Po výměně sem nenajel nic a minulou sobotu hned kotel takže to chtělo třeba drobet project.Asi teda.

Motorex se popral s Motulem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

5.4.2014 v 19:19 | Nahoru | #757
XTeZeto> Ale kdepááák jen zaváhal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

5.4.2014 v 20:55 | Nahoru | #758
Packyn> hlavně když je to v cajku.

(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

5.4.2014 v 21:20 | Nahoru | #759
XTeZeto>Tak tak spojku sem nemohl nařknout páč tu sem v zimě kontroloval.

Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

6.4.2014 v 11:24 | Nahoru | #760
Ahoj borci tak jsem dal novej olej Motul 5100 4T 10W40 Technosynthese MA2 do Drakstara 1100 /20 tis.km/ a Dragstara 65O /45 tis.km/a zatím se nic co zde popisujete neudálo - spojky nekloužou - motory běží lépe než předtím. Test dostaly spojky v sobotu 5.4.v koloně do Poděbrad.

Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2014 v 14:56 | Nahoru | #761
Ahoj,předevčírem jsem nalil do Blekouše Motul 5100 10W40 MA2.Od výměny najeto cca 200 km.Vše bez problémů.Naopak,ztišilo se řazení.Celkem mám najeto 76500 km,spojka je zřejmě ještě origoš.
Dále je tento olej v Kawě ER5,taktéž bez problémů a v Banditu 600,opět bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.5.2014 v 18:21 | Nahoru | #762
No, tak a teď ať někdo tvrdí, že je to olejem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.5.2014 v 19:13 | Nahoru | #763

prackarr píše: No, tak a teď ať někdo tvrdí, že je to olejem.


Olejem to nebude,nalil jsem ho do třech mašin,jak jsem psal výše a bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.5.2014 v 19:20 | Nahoru | #764

MalTom píše: Olejem to nebude,nalil jsem ho do třech mašin,jak jsem psal výše a bez problémů.

já ho od založení tématu nalil do 9ti mašin a taky nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.5.2014 v 19:30 | Nahoru | #765

prackarr píše: já ho od založení tématu nalil do 9ti mašin a taky nic.



Já jen letos, tak do 60ti moto a bez "spojko-problému"

(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.5.2014 v 19:41 | Nahoru | #766

PETARDAK píše: Já jen letos, tak do 60ti moto a bez "spojko-problému"


těch 9 moto, co jsem psal,to byly motorky mé rodiny, kde jsem olej přímo měnil, a po přepočítání opravuji toto číslo na 12ks. K tomu dalších cca 30-40 motorek, kde si olej u mně koupili a měnili sami. Zatím nikdo nehlásil jakýkoliv problém...

Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.5.2014 v 20:59 | Nahoru | #767
Já teď nalil 9100 MA2 do Thunderace,a majitel si stěžuje,že jdou kvalty jakoby přes zuby.Tak uvidím až změní olej...

Naposledy editováno 02.05.2014 21:00:01

Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.5.2014 v 21:07 | Nahoru | #768
Takže jako nic,jo? Jste mě tak vystresovali,že jsem si nechal udělat suchou takovejch peněz a k ničemu.Jestli se dokopu k tomu najít toho šířitele poplašný zprávy budu chtít příspěvek aspon na kafe

1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.5.2014 v 22:37 | Nahoru | #769
uz tady pisu asi po desaty, ze to bylo na zacatku asi pancovanym olejem, tak uz si to nekam vytesejte a nemelte tu porad jak kafemlejnek

cili klidne to mohlo byt olejem prackarre

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.5.2014 v 22:43 | Nahoru | #770

Bubrak-ZX10R píše: uz tady pisu asi po desaty, ze to bylo na zacatku asi pancovanym olejem, tak uz si to nekam vytesejte a nemelte tu porad jak kafemlejnek

cili klidne to mohlo byt olejem prackarre


MOTULEM?

(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.5.2014 v 22:51 | Nahoru | #771

prackarr píše: MOTULEM?



jo myslim, ze tam nalil pancovanej Motul MA2, pokud si matne vzpominam ...

Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

2.5.2014 v 22:57 | Nahoru | #772

1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

14.5.2014 v 11:16 | Nahoru | #773
Po čase se vracim k debatě. Spojka byla v zimě vyčištěná, vyměněný preventivně pružiny, který se blížily limitu, seskládáno, nalitej Repsol od přímýho dovozce a spojka běhá, jak má. Vzhledem, k tomu, kolik lidí si tu novej Motul chválí, jsem nejpravděpodobnějc narazil na padělek novýho Motulu. O olej nikdo z dealerů zájem k testování neprojevil, teď už je leda v Africe, vypuštěnej jsem ekologicky zlikvidoval (čti dolil do starýho auta).

Naposledy editováno 14.05.2014 11:16:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

14.5.2014 v 12:47 | Nahoru | #774

Blader píše: Po čase se vracim k debatě. Spojka byla v zimě vyčištěná, vyměněný preventivně pružiny, který se blížily limitu, seskládáno, nalitej Repsol od přímýho dovozce a spojka běhá, jak má. Vzhledem, k tomu, kolik lidí si tu novej Motul chválí, jsem nejpravděpodobnějc narazil na padělek novýho Motulu. O olej nikdo z dealerů zájem k testování neprojevil, teď už je leda v Africe, vypuštěnej jsem ekologicky zlikvidoval (čti dolil do starýho auta).



Jasny, hlavne ze ti to uz funguje a nebylo to spojkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

14.5.2014 v 15:51 | Nahoru | #775

Bubrak-ZX10R píše: Jasny, hlavne ze ti to uz funguje a nebylo to spojkou.

měnil pružiny spojky, bo byly na hraně,ale nebylo to spojkou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

14.5.2014 v 16:56 | Nahoru | #776

prackarr píše: měnil pružiny spojky, bo byly na hraně,ale nebylo to spojkou...



pruziny byly v limitu, takze to nebylo spojkou

(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

14.5.2014 v 20:21 | Nahoru | #777

Bubrak-ZX10R píše: pruziny byly v limitu, takze to nebylo spojkou

samozřejmně s tím počítám.

Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

15.5.2014 v 07:22 | Nahoru | #778
takže po roce jsme se dohrabali závěru, že Blader měl pružiny na hraně použitelnosti?

1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

15.5.2014 v 09:20 | Nahoru | #779
Rád bych se zeptal ještě na jednu věc, která se tu někde řešila (omlouvám se, ale moc to nechci všechno číst). Někdo tu řešil na svý motorce v určitejch otáčkách podstatně menší tlak oleje při použití novýho Motulu.

Bylo to nějak potvrzeno/vyvráceno/vyřešeno?

Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

15.5.2014 v 10:42 | Nahoru | #780
foky> ne nebylo, kdo by to dělal.
Normální provozní tlak oleje je od 1 do cca 4 atmosfér, takže ta "jen" 1,5 atm. nebo kolik to naměřil byla úplně v normě, ale tady se z toho dělal strašný průser.

Celé téma bych shrnul jako jednu velkou frašku způsobenou Bladerovými spojkovými pružinami na výměnu a smazal bych ho aby BFU neměli k těmto nesmyslům přístup.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist