globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zatáčení, brždění
22.7.2013 v 16:54
Ahoj, už se chystám na 600 (4válec) a mám pár otázek, abych se hned nezrakvil..

1) Jedu-li v kombinéze - jezdím na tý "dvacce" trošku rychleji, než v kraťasech (hned mě neukamenujete, jsem mohutnější postavy a potit se nechci), jak nejlépe vysednout abych zatáčku projel co nejrychleji a to bez doslova vysení jak opičák? Pomáhám si zatlačením špičky nohy do stupaček (občas) - je to dobře?

2) Jakou brzdou brzdíte? Já u 125ccm zadní brzdu téměř neznám (jen na štěrku a mokru), stále používám přední (nějak nedokážu brzdit zadkem, jen fakt v krizi obouma brzdama).. Je to dobře? Už mě čeká nová mašina a do konce sezony si nechám 125ccm - dojíždění do školy a dopilování techniky, i když budu mít už 600ccm, tak se ptám raději dopředu..

3) Brzdíte u 600 se spojkou nebo bez spojky? V autoškole po mně spojku nechtěli, ale u mýho 2taktu jsem tak brzdil.. Ptám se proto, že zatím na každý půjčený mašině jsem tu spojku vymáčk (prostě asi zvyk)...

...Jinak jezdím už legálně 3 roky a najeto mám (legálně) něco okolo 30tis km (2takty)..

E - K tomu bodu číslo 3 ) - myslím to brždění třeba ze 120ti na 70sát při stálé rychlosti třeba 5ky.. Z 2T jsem zvyklej se spojkou

Uzavřeno 22.07.2013 v 19:02 uživatelem Slack

Naposledy editováno 22.07.2013 17:13:48

2 reakcí na tento příspěvek Zatáčení, brždění

22.7.2013 v 17:31 | Nahoru | #1
Při brždění samozřejmě průběžně podřazuješ jak je potřeba, nechápu proč bys měl vymáčknout spojku, zpomalit a pak jí zase pustit.

(reakce na) Zatáčení, brždění

22.7.2013 v 17:32 | Nahoru | #2
OpenScars> Dělám to tak u 2T..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatáčení, brždění

22.7.2013 v 17:35 | Nahoru | #3
OpenScars> 2Takt, nikdy jsem nic jinýho neřídil jakoby dýl, třeba měsíc.. Nepočítám ty pár hodinový projížďky na jinejch..
Téma je zamknuto


TOPlist