globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: protest proti byrokratům!
 
20.7.2013 v 23:08





Nejen u nás, ale i v cizině motorkáře nebaví stále další a další utahování šroubů. Za chvíli si nevyměníme na motorce ani šroubek, a těžký standart bude šedivou nudou.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) protest proti byrokratům!

21.7.2013 v 21:47 | Nahoru | #1

666S999 píše: Ptám s s Dolíkem, v čem by STK mělo přitvrdit?

brzdová zkušebna, seřizovat světla a xenony rozmlacovat ihned kladivem,směrovky typu špendlík rušit.Prostě ten základ.Tuning mně nevadí, tuzing ano.joo a zrušit ty dvoutakty

(reakce na) protest proti byrokratům!

21.7.2013 v 21:52 | Nahoru | #2

petrumr píše: brzdová zkušebna, seřizovat světla a xenony rozmlacovat ihned kladivem,směrovky typu špendlík rušit.Prostě ten základ.Tuning mně nevadí, tuzing ano.joo a zrušit ty dvoutakty


...a zrušit spartu!

(reakce na) protest proti byrokratům!

21.7.2013 v 22:54 | Nahoru | #3

petrumr píše: brzdová zkušebna, seřizovat světla a xenony rozmlacovat ihned kladivem,směrovky typu špendlík rušit.Prostě ten základ.Tuning mně nevadí, tuzing ano.joo a zrušit ty dvoutakty


Tak:
1)Miniblinkry s 5W žárovkou, to bych taky ulomil, (originál je 20W minihalogen) z důvodu osobní bezpečnosti bych to na motku taky nedal. I když za mého mládí blinkry povinné nebyly.
2)Neseřízený světla se dají vystát, a Xenony v origu Kladivem? Na motorce seřídit světlo je unikum, zkus si to.
Jinak nerozumím řeči Tvého kmene a Tvého věku. Máš nějak popletené Tuzing a tuning významy.

Tuning jsou funkční úpravy motoru a podvozku
Tuzing jsou Kašpárci kolem (křídla, barvy, potahy, světýlka = obecně zvané fičury ) co nemají vliv na jízdní hodnoty...

A co máš proti dvoutaktům?
S 250tkou motorkou chceš všechny ostatní honit na "brzdu"? Není to pro Tebe bumerang? Mě vůbec nevadí kolik kdo má Šemíků, hlavně když s tím umí zacházet.
Vono Porsche zašpuntovaný na 100kW už není Porsche atd...

A zrušit SPARTU!

(reakce na) protest proti byrokratům!

22.7.2013 v 06:23 | Nahoru | #4
petrumr> Už vidím ty rozbitý mašiny když by technik z STK zkoušel účinost brzd, to je blobost. Seřídit světla na motorce je problém protože ta motorka v porovnání s autem mnohem víc mění polohu v závislosti na zatížení, to co v jednom svítí normálně tak ve dvou už oslňuje a naopak světlo seřízený pro jízdu ve dvou nebude v jednom svítit dost daleko.
No a za tu poslední větu si rozvnou nafackuj, neexistuje jedinej rozumnej důvod rušit dvoutakty.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist