globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto do začátku NSR 125
20.7.2013 v 15:28
Zdravím,
potřeboval bych radu, chci si do začátku koupit Hondu nsr 125, a zajímalo by mě jaký je rozdíl mezi nsr z roku 2001 a nsr z 90. let, na koupi moto mám kolem 20 tisíc a nsr z 90. je o 10 tisíc levnější :D

Popřípadě jestli byste mi poradili nějakou jinou 125, nejlépe 2 takt.
Mám 17 a 60kg...

A ještě, je nějaký rozdíl v pojistce na 4 takt a 2 takt?

Díky.

ED: Moto jsem už párkrát řídil takže to není uplný začátek :)


Naposledy editováno 20.07.2013 15:33:07
Předchozí
1 2
Následující

Moto do začátku NSR 125

Skvělá odpověď, děkuji! 23.7.2013 v 21:45 | Nahoru | #31
Kup si nsr rok výroby např 99 lehce to otevřeš a je to super stroj dneska jsem si zrovna koupil a známý ji ma taky a je spokojeny tak doufám , že u mě to bude tak stejne . Podivej se na muj profil už ji zam mám vloženou :)

(reakce na) Moto do začátku NSR 125

Skvělá odpověď, děkuji! 23.7.2013 v 21:46 | Nahoru | #32

Slack píše: Mr.Dreamer> Za rok a půl jsem dělal jen motor a to možná předčasně, spousta NSRek s 50tis km tu jezdí a nemá ještě měněnej ani píst, důkaz mé při 40tis komplet GO motoru a od začátku otevřená. NSR je nejspolehlivější 2T stroj, spolu s DT, ale taky hodně záleží, od koho si to koupil.



Toto skutečně není dobrá rada. Už jsem zde psal, že NSR je pravděpodobně nejspolehlivější 2T, ale tím výhody končí. Její spolehlivost je oproti 4T mizerná. Její výkon je oproti 4T 500ccm malinký. Také si uvědom, že všechny NSR jsou už minimálně 12 let staré motorky, které si kupoval někdo, kdo nemohl pořídit motorku s vyšším objemem, ale chtěl jezdit rychle, takže většina poznala dost tvrdé zacházení, tvrdé pády, mizerný servis. Jistě, existují výjimky, ale těch výjimek bude u 500ccm mnohem víc, už kvůli tomu, že lidé, kteří si je kupovali to asi neměli na divokou jízdu. Navíc NSR možná najede 40tisíc, ale japonský 4T dá statisíce .
Ještě dodám, lidé, kteří ti radí NSR ti to radí, protože si nevšimli, že nejsi omezený objemem 125ccm. Pokud máš řidičák na velké motorky, nemá smysl si pořizovat 125ccm 2T...

Naposledy editováno 23.07.2013 21:47:40

1 reakcí na tento příspěvek Moto do začátku NSR 125

23.7.2013 v 22:01 | Nahoru | #33
wejrcze: Hehe, samozřejmě ne každodenní :)) Budu mít nějaké ubytování ale třebas přes víkend :)

Mr.Dreamer: Objemem nijak zvlášť omezený nejsem, ale nad 500 bych nešel i kdybych ji měl zdarma , z těch už mam velký respekt :) Jinak vážně myslíš, že by japonec dal těch 100 tisíc? Co jsem většinou viděl tak po 50 kilometrech začínají motory pomalu odcházet, tedy, nevím jak dlouho motorka vydrží jezdit když motor začne vydávat různé zvuky co by neměl, auto vydrží dost, ale s motorkama zkušenost nemám :) Ale tak naposledy jsem jel na motorce co má přes 40 roků a v pohodě, když je dobrá údržba.

ED: David: pěkná, mimochodem kolik tě stála?

Naposledy editováno 23.07.2013 22:03:15

(reakce na) Moto do začátku NSR 125

23.7.2013 v 22:33 | Nahoru | #34

Mikexx píše: wejrcze: Hehe, samozřejmě ne každodenní :)) Budu mít nějaké ubytování ale třebas přes víkend :)

Mr.Dreamer: Objemem nijak zvlášť omezený nejsem, ale nad 500 bych nešel i kdybych ji měl zdarma , z těch už mam velký respekt :) Jinak vážně myslíš, že by japonec dal těch 100 tisíc? Co jsem většinou viděl tak po 50 kilometrech začínají motory pomalu odcházet, tedy, nevím jak dlouho motorka vydrží jezdit když motor začne vydávat různé zvuky co by neměl, auto vydrží dost, ale s motorkama zkušenost nemám :) Ale tak naposledy jsem jel na motorce co má přes 40 roků a v pohodě, když je dobrá údržba.

ED: David: pěkná, mimochodem kolik tě stála?



Ono je problém, že ty motocykly mají 50 tisíc už podesáté. To co je na tachometru skutečně nemůžeš brát jako jakkoli směrodatný údaj, je to prostě jenom číslo. Průměrný Japonec určitě těch 200-300 dá, ale ani 500 podle mě nebude nereálné.

1 reakcí na tento příspěvek Moto do začátku NSR 125

24.7.2013 v 07:48 | Nahoru | #35
Za 20 tis to bude vyběhlá klekypetra, do který nasypeš dalších 20 jen to fikne...

1 reakcí na tento příspěvek Moto do začátku NSR 125

24.7.2013 v 08:51 | Nahoru | #36
Moje GS ma teď 31 tis. ale na 100% to běží už po druhý ne-li po třetí vyválená na obě strany a pořád si přede krásně, záleží na majitelích, třeba tu moji měli samé ročníky 60-70 takže relativně staří lidé...

edit: jen abys to chápal tacho jede do 99999 pak to skočí na 0 :D

Naposledy editováno 24.07.2013 10:36:20

Moto do začátku NSR 125

24.7.2013 v 10:48 | Nahoru | #37
souhlasím s Mr.Dreamer. Vyber si něco z třech nejlepších pětistovek. Ty ti vydrží, hodně se na nich naučíš a výkon mají ok. Je dobré si uvědomit i bezpečnost...na dváce stačí malý větřík (např projíždějící kamion v protisměru) a pěkně to s tebou zacloumá. Pětikila jsou stabilnější objemu se neboj...jsou to hodný stroje

(reakce na) Moto do začátku NSR 125

24.7.2013 v 15:08 | Nahoru | #38

Slack píše: NSR s delším výletem jede za 5l/100 do 120km/h (nějak tak se mi otevírala přívěra). Jinak jsem se dostal i na 4,5l a věřte nevěřte, byla to cesta plná 100km/h (max).. 2takt umí taky jet za míň ;)

Já jezdím na 2T mezi 5-6 litry...

(reakce na) Moto do začátku NSR 125

24.7.2013 v 15:09 | Nahoru | #39

SuperSic58 píše: Za 20 tis to bude vyběhlá klekypetra, do který nasypeš dalších 20 jen to fikne...


Mluvíš mi z duše První sezona ok, ale teď druhá, je to oprava za opravou..
Edit. Letos jedu do servisu po pátý...

Naposledy editováno 24.07.2013 15:10:19

(reakce na) Moto do začátku NSR 125

24.7.2013 v 17:40 | Nahoru | #40
Hele s nájezdem motorek buď úplně v klidu, co jsem si z dekry zjišťoval, tak já mám budíky přetočený už asi 2x a každej rok záznamu o Km na STK je tam rozdíl klidně 40 tisíc

Moto do začátku NSR 125

24.7.2013 v 21:02 | Nahoru | #41
K tomu NSR...z osobni zkušenosti musim konstatovat, že kupovat 2T, kde je cena kolem 20000kč je sebevražda. Koupil jsem podobně a narval jsem do něj velky peníze...s tím,že těd jezdim absolutně bez poruchy se spotřebou klidně jen 4.5l/100km. Měl sem před tím yamahu ybr125. Bylo to pěkny povozeni za pusu, ale pak chce člověk vyzkoušet něco novýho. Tak sem koupil to nsr.Nevyhodou YBR bylo, že se to nikdy nevysralo. To u NSR sem dělal cely GO motoru a lecos jsem se díky NSR naučil, za což sem rád. Jinak za moje opravene NSR dám co se týče spolehlivosti ruku do ohně . Proto ted nechapu, proč když ho prodavam za 25000kč, proč to nikdo nechce a radši si koupi zminovanou NSR bez GO za 20 000kč !

Moto do začátku NSR 125

24.7.2013 v 22:00 | Nahoru | #42
Slavik: Já bych ho klidně koupil... za 15 ...

Tak uvidíme :) Budu věřit tomu, že pořídím dobře.. Do té doby ještě zkusím sehnat nějaké prachy a třeba to vyjde :)

Moto do začátku NSR 125

25.7.2013 v 15:56 | Nahoru | #43
Je to tak jak Ti tady radí spousta jiných.Koupili jsme pro mladýho NSR rok 1990.Stála jen 16tis a podle toho vypadala,majitel tvrdil co všechno udělal a nakonec se dělalo vše znovu,máme na ní kompletní GO,včetně laku do originálu i s polepy.Byli problémy s elektrikou a spoustou jiných drobností.Teď je moto v pohodě,mám jeden náhradní motor do kterého se snažím sehnat jiný válec s pístem,abych měl motor celý komplet.Pokud máš neomezené papíry na moto,tak GS je skvělá volba,měl jsem ji asi 3 roky a bez větších problémů.Spotřeba okolo 4-5 litrů,to NSR si vezme víc,to mi věř.Ta spotřeba NSR je dost podobná Jawě 350,někdy i vyšší.Pokud máš na motorku 20tis,klidně si kup tu Jawu,ale jestli Tě nic netlačí,naspoř si víc a pořiď si spíš to GS.

Moto do začátku NSR 125

26.7.2013 v 22:38 | Nahoru | #44
Vítězslav_Máří: Dík za tipy, momentálně to tedy vypadá, že našetřím a počkám si na pořádnou, co se jen tak nerozpadne (GS samozrejme) :) Pokud to tedy vydržím! Strašně se těším na pořádné moto..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist