Takze abych vysvetlil situaci.. je mi 20let pred dvema lety jsem delal ridicak a2,b. Aod te doby jsem na moto nejel.
Vim ze plno z vas mi napise "zkus 500 a uvidis je to neco jineho nez pincl.." ale nechci vypadat jako ucenec ktery apadl z nebe.. V autoskole jsem jezdil na suzuki gs500 myslim 45kw.. hned prvni jizdu(uposornuji, ze jsem nikdy na motorce predtim nesedel jen na babete) tak me vytahl do mesta a mezi mesto a asi po 5jizdach na dalnici. Ted si chci v zari dodelat A.. kde budu jezdit na 750ce.. no takze vlastne se chci zeptat chtel bych si pote koupit gsxr1000 vim ze to je uplne neco jineho a pro zacatecnika neco jako formule ale predcejenom mam par duvodu a argumentu
1. Kdyz clovek udela Bcko.a koupi so sve prvni auto nejakou m3 tak se v tom da taky jezdit uplne slusne ..
2. Nemam moc penez a chci jit k policii kde budu mit take malo takze si nedovedu predstavit ze budu mit penize koupit 500,750,1000 zvlaste kdyz mam auto a i o to se musim starat..
3. Rozhodne nechci nejak machrovat ci jezdit 250 ak silenec.. vim ze to cloveka laka ale i papiry mam rad pravda ze po case bych to chtel zkusit ale ne hned
4. Urcite nechci hned vytacet do 14k opet vim ze go laka a nerikam se to nikdy nezkusim ale zezacatku bych urcite jezdil kolem tech 5-6k nebo optimalni otacky..
Tak co myslite si, ze bych do toho mohl jit? Diky za vase nazory
1 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
Hele já jsem si koupil jako první motorku v 18ti letech staršího Bandita šestku (samozřejmě otevřenýho). Předtím jsem jezdil 3 roky na simsonu. Mužu ti říct, že teď po třech sezonách a něco přes 25 000 km si říkám, jak jsem mohl ty začátky přežít? taky jsem si říkal jak budu rozumnej. Hovno, když cejtíš, že s narůstajícíma otáčkama narůstá i výkon a pod tebou se děje něco neuvěřitelnýho, prostě ti to nedá.
Taky jsem si myslel, že jsem slušnej a nebudu machrovat. Ani jsem snad nijak nemachroval ale po pár měsících jsem musel mít všude koleno na zemi jak největší debílek, až jsem si jel jednou takhle 130 km/h v zatáčce právě s kolenem i stupačkou na zemi (to tvuj litr pojede na jedničku, možná svojku) a z keře mi tam skočila srna...Motorka koplet bouraná na předek i zadek... Vidle, brejle, krk, kolo, podsedlovej rám a plast, světla, řidítka, kotouče... Motorku jsem postupně v garáži dával dohromady asi 4 měsíce, to vem čert. Ale já měl tenkrát z prdele kliku, že jsem udělal jen pár kotrmelců příkopem a tak tak jsem netrefil strom...
Po těch dvou letech mám za sebou skoro 20 000 km na Banditu a pár motohodin na krosce yz450F na dráze. Ani po těch "pár" kilometrech v sedle bandita, si teď nekoupim žádný GSX-R 1000 nebo litrový cébro. Hrozně mě to láká, ale vim, že pomalu to na tom nejde a na zatáčkách tady v okolí natře malej bandit kdejakýho litra supersporta a ta jízda je pro mě rozhodně pohodlnější
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Dobří střelci na litrovejch SS je na našich silnicích využijou sotva na 50% a jestli ty budeš využívat potenciál mašiny z 30ti%, tak k čemu pak litra?
A ještě... začal jsem skákat na krosce... je to 450 a bez problému mě zezačátku natřel malej klučina s 80kou pitbikem ;)
Nechci tě strašit ale jestli osedláš hned litra, špatně to skončí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)