Takze abych vysvetlil situaci.. je mi 20let pred dvema lety jsem delal ridicak a2,b. Aod te doby jsem na moto nejel.
Vim ze plno z vas mi napise "zkus 500 a uvidis je to neco jineho nez pincl.." ale nechci vypadat jako ucenec ktery apadl z nebe.. V autoskole jsem jezdil na suzuki gs500 myslim 45kw.. hned prvni jizdu(uposornuji, ze jsem nikdy na motorce predtim nesedel jen na babete) tak me vytahl do mesta a mezi mesto a asi po 5jizdach na dalnici. Ted si chci v zari dodelat A.. kde budu jezdit na 750ce.. no takze vlastne se chci zeptat chtel bych si pote koupit gsxr1000 vim ze to je uplne neco jineho a pro zacatecnika neco jako formule ale predcejenom mam par duvodu a argumentu
1. Kdyz clovek udela Bcko.a koupi so sve prvni auto nejakou m3 tak se v tom da taky jezdit uplne slusne ..
2. Nemam moc penez a chci jit k policii kde budu mit take malo takze si nedovedu predstavit ze budu mit penize koupit 500,750,1000 zvlaste kdyz mam auto a i o to se musim starat..
3. Rozhodne nechci nejak machrovat ci jezdit 250 ak silenec.. vim ze to cloveka laka ale i papiry mam rad pravda ze po case bych to chtel zkusit ale ne hned
4. Urcite nechci hned vytacet do 14k opet vim ze go laka a nerikam se to nikdy nezkusim ale zezacatku bych urcite jezdil kolem tech 5-6k nebo optimalni otacky..
Tak co myslite si, ze bych do toho mohl jit? Diky za vase nazory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
Problém je to, že na zvládnutí např. formule 1 potřebuješ opravdu zkušenost (proč tak extrémní příklad ? Protože tak to vlastně je skoro ve všem) nejedeš-li dost rychle, nezahřeješ gumy, když nezahřeješ gumy, nemůžeš jet dost rychle na to, abys zahřála brzdy, když nezahřeješ brzdy, nebrzdí to a nezahřeješ gumy ...takže jezdci do F1 prostě musí jít přes F3000 a F3.
Nebezpečí netkví v koních, jak je o tom přesvědčeno hodně lidí, ono je spíš ve váze, posezu a brzdách. S lehčí mašinou v přímým posezu dokážeš v případě krizovky daleko líp reagovat. Nanuk je od toho, aby držel stopu - většinou není tak lehce ovladatelnej - čeká se od něj spíš naopak, že pojede po zvolený trajektorii jak po kolejích. Tvůj posez je skloněnej a řídí se to spíš prdelí a nohama, než třeba náklonem vzpřímenýho těla(jakkoli by se to ani u naháče tak nemělo, ale ta možnost hejbnutím horní poloviny těla tam je) Prostě naháč s 70HP je na naučení určitě vhodnější než nanuk se 140HP ... ale vysvětli to někomu kdo je zamilovanej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
Ale zpátky, máš pravdu, že zamilovanému těžko poradit. Nikdy tě neposlechne, dokud nebude pozdě.