paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Studená chcipne na volnobĕh
14.7.2013 v 12:19
Zdravim vsechny a prosim o radu. Kdyz nastartuju studenou motorku tak tak po 3 vterinach zdechne tk se stane i treba po druhe kdyz , ale drzim otacky tak na 3000 lehce plynuju a tak za 5 minut to necham tak uz drzi volnobeh normalne. Myslel jsem ze to budou svicky , ale ty jsem vymenil. Olej taky vymeneny a zjistil jsem ze chybi destilka v baterii, mohlo by to tim byt? Musim dolejt a zkusit poradne nabit. Cim by to mohlo byt? Nastaveni plynu jsem takynzkousel a nepomohlo to. Diky za rady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená chcipne na volnobĕh

14.7.2013 v 16:25 | Nahoru | #1

selkie píše: Marta.Viky> jinak, baterií to určitě nebude...jakej to má sytič?

když nevytáhneš sytič, tak je jasný, že to studený zdechne, s tim si neporadí ani stříkačka



Jen pro informaci - F650GS je už hned od začátku (od r.v. 2000 včetně) s elektronicky řízeným vstřikováním, bohatost palivové směsi si řídí motocykl automaticky, a tudíž žádný ručně ovládaný sytič, který by sis mohl "vytáhnout", u něho neexistuje...

(reakce na) Studená chcipne na volnobĕh

14.7.2013 v 16:29 | Nahoru | #2

Dovi píše: Jen pro informaci - F650GS je už hned od začátku (od r.v. 2000 včetně) s elektronicky řízeným vstřikováním, bohatost palivové směsi si řídí motocykl automaticky, a tudíž žádný ručně ovládaný sytič, který by sis mohl "vytáhnout", u něho neexistuje...


proto jsem se ho ptal, co tam má...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená chcipne na volnobĕh

14.7.2013 v 22:42 | Nahoru | #3

Dovi píše: Jen pro informaci - F650GS je už hned od začátku (od r.v. 2000 včetně) s elektronicky řízeným vstřikováním, bohatost palivové směsi si řídí motocykl automaticky, a tudíž žádný ručně ovládaný sytič, který by sis mohl "vytáhnout", u něho neexistuje...



Ano, ale potom buď musí být klapka ovládaná nepřímo servem, nebo musí být kolem tělesa klapky obtokový vzduchový kanál, v nemž reguluje průtok plunžr ovládaný krokovým motorkem. Měla to tak třeba už jednotka Bosch-Monomotronic.
V případě klapky ovládané přímo lankem od plynu, kde ECU nemá možnost "doupravit" množství vzduchu, musí být "sytič", což v tomto případě je pouhé ruční pootevření klapky (nemající se skutečným sytičem nic společného), de facto vlastně "ruční plyn". Místo vytažení táhla tohoto mechanismu pochopitelně stačí při studeném startu mírně přidat plyn. S klapkou úplně zavřenou na volnoběh nemá ECU šanci nastavit dávku benzinu optimálně k množství vzduchu tak, aby studený motor udržela v chodu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS sakal01 35 30.1.2024 v 07:23 Radek2107


TOPlist